MuscleMeat

Eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
nou heb zondag weer gewogen ... nog steeds 101 kilo :( wel jammer,... maar goed dat ik niet elke dag heb gewogen, anders was ik dagelijk depri ...:P hahaha, ok zo erg is het niet hoor, maar goed... had toch verwacht zon2/3 kilo te pakken maar goed, we gaan vrolijk door, vandaag weer lekker bankdrukken fly's & Triceps !

komt waarschijnlijk omdat je nu een week van de kickstart af bent!
je gaat vast nog wel een paar weken gainen!

Probeer anders je calorieeen op te schroeven misschien eet je net niet genoeg omdat je al wat kg`s bent aangekomen.

heb een 2 dagen lange tegenslag gehad ... de hele dag al ****ing moe ... en vandaag en gister, ging het warme avond eten er sneller uit, dan dat het er in kwam ... :( hoop dat ik morgen weer beter ben, ...

Em hoe sta je er nu voor?

aah er zijn toch nog belangstellenden ... ik d8 dat er geen animo meer voor was ... nou ben op zon 103 kilo blijven steken ... na 2 zware weken ... ziek geweest, errug moe ... misschien had ik toch beter naar de goed bedoelde adviesen kunnen luisteren van de jongens hier, maar jah eigenwijs he ... ben overigens gestopt met zetten inmiddels ... ga volgende week beginnen met de nakuur, maar desondanks dat ik me soms slecht voelde ging het trainen dan wel weer lekker ! zoals gister deadliften 220 kilo van de grond getrokken ... bench nou 120 kilo 1 x en squaten heb ik al een tijdje niet getopt ... maar dat zal ik dan nog wel even plaatsen hier ... verder gaat het nou uitstekend,... trainen gaat heerlijk en voel me alweer stukken beter !

nou het is toch niet tegen gevallen lijkt me of wel soms?

nee hoor absoluut niet ! maar ergens denk ik, dat als ik bv de diana of de deca achterwege had gelaten ... en gewoon lekker door had kunnen eten ! misschien wel hetzelfde resultaat had kunnen halen ! aangezien ik nou 2 weken niet echt goed heb gegeten ! maar goed, leer voor de volgende keer ! zo eigenwijs als ik ben... ben ik ook kerel genoeg om te zeggen dat "de jongens" waarschijnlijk wel gelijk hadden, kijk ik had ook ziek kunnen worden met een lichtere kuur of zonder ... maar goed ! zal snel eens een foto plaatsen

Terug
Naar boven