AndroidHealthClinic

eerste kuur

als eerste kuur zou ik zelf gewoon test only pakken op 500 mg week.

Juriaan zei:
als eerste kuur zou ik zelf gewoon test only pakken op 500 mg week.

Ik wou eerst een deca only doen. Maar kwam erachter dat je toch beter test erbij kon zetten om deca tot z'n volle recht te laten komen. Deca is namelijk een eiwitspaarder en door de test krijg je een krachttoenamen waardoor je nog zwaarder kunt trainen. En test zorgt er natuurlijk voor dat de beroemde 'deca d*ck' wegblijft.

tinus82 zei:
Ik wou eerst een deca only doen. Maar kwam erachter dat je toch beter test erbij kon zetten om deca tot z'n volle recht te laten komen. Deca is namelijk een eiwitspaarder en door de test krijg je een krachttoenamen waardoor je nog zwaarder kunt trainen. En test zorgt er natuurlijk voor dat de beroemde 'deca d*ck' wegblijft.

Ja KAN zorgen dat ie wegblijft hoeft niet, zal aan de doseringen liggen, Test Only kan je als eerste kuur meer dan genoeg massa mee winnen. Test enth heeft een goede hechting aan de AR alleen het houd redelijk wat vocht vast wat je na de kuur weer zult verliezen.

Ik zou voor de stack gaan, 1+1=3

En tegen die deca-d*ck heb je boldenone. Waarom eigenlijk niet?

kan wel, maar dan ga je er al vanuit dat het niet bij 1x blijft. En als je het rustig aan wilt doen, blijf je ook van de test af denk ik toch?!?

• Topic Starter Topic Starter
wat is stack
en waar staat AR voor?

stack = combinatie; je stacked ze (bv test en boldenone samen) '1+1=3'

En wat bereft die AR, dat weet ik zelf ook niet precies.

Volgens mij is het 3 weken na je laatste inject met deca!

Juriaan zei:
Waarom in een eerste kuur al stack? Is missch beter maar kan altijd in een 2e kuur toch nog
:thumbs: anders weet je toch nooit waar je goed op reageerd... en test is de basis meestal in een stack die op zichzelf ook goede resultaten geeft. dus doe eerst een test only, stacks komen later wel

als je het doet kan het beter goed doen... aangezien je toch maar twee kuurtjes wilde nemen in je leven.... :)
Het is fijn om een effectief kuurtje te nemen toch?
daarnaast, Ik had zelf het idee dat test en deca wat meer aromatizeerde en ik kreeg hier eerder gyno mee...
boldenone is in dat geval een betere vervanger voor deca...

Terug
Naar boven