Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

orals verdeel je over de halfwaardetijd.ZOdat je spiegel stabiel is.

), maar probeer 't echt vol te houden. Misschien dat die drang na verloop van tijd verminderd.Week 4: 15 mg
Qwa trainen heb ik echt een super goeie week gehad alleen qwa eten was het bagger slecht..Heb een paar weekjes Keto gedaan en dat werkte voor mij uitstekend alleen eind vorige week zakte mijn humeur echt in mijn schoenen..Kon niets hebben..Ben van mezelf al behoorlijk fel maar nu helemaal..zal mischien een combi zijn van het zware dieet en anavar,kweet niet..heb daarom afgelopen week het keto gebeuren effe opzij geschoven..Had ik dus beter niet kennen doen,want na dag twee ging het al mis..Kreeg zin in alles en vooral in zoetigheid..Heb deze week teveel in de snoepkast gezeten..
Hoi Mel,
Je pics even bekeken....goede vooruitgang!!
Probeer in de ochtend wat hoger in je carbs te gaan zitten (die verbrandt je op de dag wel) dat zorgt ervoor dat je humeur een beetje up blijft. Neem bv. wat havermout met wat druivensuiker (dextrose) dat houd je hang naar zoet ook een beetje weg....maar van mijn vrouw weet ik ook dat dat van de peri van de maand afhangt.
Verder vind ik dat je goed vooruit bent gegaan...misschien je dieet iets te hard aangetrokken maar al met al goed progressie....hoe lang ga je nog door
Good luck![]()
Ben best benieuwd wat je spiegelbeeld weergeeft. Zie je daarin wel verschil?
Verder: ben niet bekend met Keto, maar om niet in de verleiding te komen haal ik bepaalde dingen niet in huis of komen ze echt pas op mijn junkdag uit de kast. 't Is niet altijd even gemakkelijk(zeker niet als je collega's elke keer weer vragen of je ook gebak of Mac wil terwijl je dat niet 'mag'), maar probeer 't echt vol te houden. Misschien dat die drang na verloop van tijd verminderd.

Deze week heb ik even bijgetank voor mijn gevoel en vanaf morgen ga ik er weer tegen aan met Keto en mijn trainingen..Postitieve commetaar op mijn fotootje geeft toch ook weer spirit om kei hard door tegaan 
Hoi Mel,
Je pics even bekeken....goede vooruitgang!!
Probeer in de ochtend wat hoger in je carbs te gaan zitten (die verbrandt je op de dag wel) dat zorgt ervoor dat je humeur een beetje up blijft. Neem bv. wat havermout met wat druivensuiker (dextrose) dat houd je hang naar zoet ook een beetje weg....maar van mijn vrouw weet ik ook dat dat van de peri van de maand afhangt.
Verder vind ik dat je goed vooruit bent gegaan...misschien je dieet iets te hard aangetrokken maar al met al goed progressie....hoe lang ga je nog door
Good luck![]()
Thx MadCow voor je compliment! Ook voor de reactie bij mijn foto!
Als ik in de ochtend havermout ga eten ben ik bang dan ik niet meer in ketose ben..50 gr havermout is al 30 koolh en ik mag er maar max 20 gr per dag..dus dat gaat niet werken denk ik..
Ik had me eigen voorzichtig voorgenomen om alles 6 weken te gaan doen maar dat is iets bij gesteld want ik voel me prima..ga nu de 4de week in en ik ga denk ik door tot week 8 (als ik me goed voel en mijn lichaam zegt Ja )
Hoe bedoel je mijn spiegelbeeld..mijn fotootje had je gezien..Thx nog voor je reactie!
Het is niet zo zeer dat ik echt de snoepkast heb geplunderd..het is meer dat ik kwark,havermout en brood en gewoon iets tussendoor heb gegeten..Met keto dieet eet je geen koolh en ja die heb ik de afgelopen week echt wel gegeten..Stond er zelf van te kijken dat ik nu zo kon genieten van een bordje havermoutDeze week heb ik even bijgetank voor mijn gevoel en vanaf morgen ga ik er weer tegen aan met Keto en mijn trainingen..Postitieve commetaar op mijn fotootje geeft toch ook weer spirit om kei hard door tegaan
![]()

Ben dat gezeik zelf meer dan zat, maar criticasters heb je altijd helaas.
Ik bedoelde of jij zelf tevreden bent met wat je in de spiegel ziet
En graag gedaanBen dat gezeik zelf meer dan zat, maar criticasters heb je altijd helaas.
Oeh dat zou dan veels te weinig kh voor me zijn. Maar dan snap ik je hum wel
Maar kan me goed voorstellen dat je dat even wil compenseren. Hoelang ben je al bezig met Keto en voor hoelang nog?

als je ineens 100 gram carbs gaat eten is het keto effect weg.
Om in ketose te komen duurt zie ie zo al ongeveer 3 weken. Dus waarschijnlijk moet je nu opnieuw beginnen.
Je gebruikt anavar, waarom doe je dat icm een keto dieet?
Ooh zo..Ja zeker ben ik tevreden..Zie nog wel een paar puntjes waar ik nog aan moet werken en wat ik graag anders zie..de zijkant van mijn bovenbenen/kont en op mijn rug heb ik nog wat aardig vet zitten maar dat komt wel
Ik heb nu 2 weekjes keto achter de rug..afgelopen week effe pauze gehad en nu wil ik nog 5 weken gaan..Dan is mijn kuur ook afgelopen..

3 weken? Hoe kom je daar nou bij..Zelf wel eens keto gedaan?

Je lichaam heeft 3 weken nodig om in volledige ketose te komen ja.
Aangezien je zo aanvallend doet, zoek je het zelf maar uit.
Dit is wat ik nu weer eet..Ben gisteren weer begonnen..sommige dingen kan ik nog aanpassen door te vervangen van zalm,koolvis,brie,salami en oude kaas
Maaltijd 1: Eieren 2x + 20 gr bacon + lepetje olie + vitaminetablet
Maaltijd 2: Biefstuk 100gr +20 gr Mayo + 5ml Olie
Maaltijd 3: Gehakt 100 gr + visolie tablet
Maaltijd 4: Kalkoen 50 gr+ 100 gr spinazie +25 gr Bacon
Maaltijd 5: Komkommer 50 gr+100 gr ijsbergsla+ Gekookt ei +100 gr gebakken champignons + 20 ml olie +lepeltje pindakaas
Totaal: 1634 kcl 106,9 gr eiw 124 gr vet 4,9 gr koolh
Dit wil ik nu twee weken aan het stuk gaan doen en dan 36 uur koolh bijladen en dan gaan we er weer voor..![]()
Seagal, wat is je probleem eigenlijk?
Dit is niet om jou aan te vallen maar ik merk de laatste tijd vaker dat je een bepaalde(afkleurende) houding naar kurende vrouwen toe hebt. Althans, vrouwen die er openlijk voor uitkomen dat ze kuren. Alsof zij er minder voor hoeven te doen om hun streeffysiek te behalen.
Ik ben alleen nieuwsgierig naar je houding!
Weet wel dat 't een eigen keus is. Je hoeft 't er niet mee neens te zijn, maar laat mensen hun gang gaan.
Je lichaam heeft 3 weken nodig om in volledige ketose te komen ja. Aangezien je zo aanvallend doet, zoek je het zelf maar uit.
Mensen die kuren hoeven zeker niet zo hard te werken als een natural als je daar op doelt. Verder moet iedereen het voor zich bepalen. Heb daar dan ook respect voor.