Fitness Seller

Eerste kuurtje Anavar..

• Topic Starter Topic Starter
Kun je (of mag je) de pil nemen tijdens een anavar-kuur? (werkt die dan nog?)
Ik begrijp wel dat er maandelijks 'wat verandert', maar snap het nog niet helemaal...

Ik heb eigenlijk geen idee DW..Ik heb daar zelf niets voor hoeven opzoeken want ik kan zelf geen kids meer krijgen ;)

Kun je (of mag je) de pil nemen tijdens een anavar-kuur? (werkt die dan nog?)
Ik begrijp wel dat er maandelijks 'wat verandert', maar snap het nog niet helemaal...

Advies is om juist de pil te gebruiken tijdens de kuur!
Bij mijn weten is de (prik)pil/pleister/spiraal/impl/ring even veilig als het wordt gebruikt zoals wordt aangegeven volgens de gebruiksaanwijzingen.
Echter, AAS heeft wel invloed op de menses(hormonale schommelingen ed), maar dat verschilt per vrouw.

edit

Laatst bewerkt:
sorry haal het weg...

is 10mg niet wat laag gedoseerd ? en waarom oraal? @ turbo

Nette bump Xtra - na een maand :D

Hoe gaat het met je ?

Sorry,Ik zie het nu pas..

Het gaat goed,ik mag op moment niet klagen dus doe ik dat ook maar niet..;)
na de miss beachwedstrijd heb ik 6 weken rust genomen..Kids hadden toen ook vakantie,lichaamlijk was ik daar ook erg aan toe en het heeft me ook heel goed gedaan.. Ik heb ook behoorlijk wat last gehad van mijn armen..tintelen/dood gevoel..Inmiddels heb ik de draad weer helemaal opgepakt..Ik ga weer trouw elke ochtend eerst een uurtje cardio doen en vanaf as maandag wil ik twee keer in de week fullbody gaan trainen (een keer wat anders)

Next doel is 15%

succes Mel
10x6g0k.gif

Wow... 15%!
Succes, en houd ons op de hoogte!

Sorry,Ik zie het nu pas..

Het gaat goed,ik mag op moment niet klagen dus doe ik dat ook maar niet..;)
na de miss beachwedstrijd heb ik 6 weken rust genomen..Kids hadden toen ook vakantie,lichaamlijk was ik daar ook erg aan toe en het heeft me ook heel goed gedaan.. Ik heb ook behoorlijk wat last gehad van mijn armen..tintelen/dood gevoel..Inmiddels heb ik de draad weer helemaal opgepakt..Ik ga weer trouw elke ochtend eerst een uurtje cardio doen en vanaf as maandag wil ik twee keer in de week fullbody gaan trainen (een keer wat anders)

Next doel is 15%

succes, hoop dat je doel zult halen.

Even over dat tintelen heb je daar vaker last van?

Even over dat tintelen heb je daar vaker last van?

Ik ben er wel heel gevoelig voor..als ik bv met mijn ellebogen op mijn bureau ga zitten een tijdje tintelen mijn armen zo..Maar zo als van de zomer heb ik het nog nooit gehad..Ik hoefde maar een klein beetje mijn armen te spannen en het was aanwezig..heb ook een paar weken rond gelopen dat het niet weg ging en het echt niet prettig aanvoelde..ben daarmee een aantal keer naar de dokter geweest en heb bloed laten prikken.
Dat was allemaal oke..dus ik moest maar wat rustig aan doen werd me als advies mee gegeven..dat heb ik gedaan en het is zo goed als weg.. (soms na KT is het effe nog aanwezig ,maar trekt na een tijdje weer weg)

Sorry dat ik er even tussen kom Mel, heeft de Dokter al aan carpaletunnel syndroom gedacht?

[Link niet meer beschikbaar]

Sorry dat ik er even tussen kom Mel, heeft de Dokter al aan carpaletunnel syndroom gedacht?

[Link niet meer beschikbaar]

Thx Porter voor die info.. :thumb: heb het gelezen en de klachten die ze daar omschrijven is heel herkenbaar,dus eigenlijk zou ik dit effe aan mijn huisarts moeten vragen..Aan de andere kant denk ik..heb het aan beide armen,dus dan klinkt het niet meer zo logisch..toch?

Volgende week heb ik een afspraak staan,dus dan zal ik het met hem er over hebben..

Het is meestal aan beide armen Mel, bij mijn heeft de operatie eigenlijk weinig geholpen.

maarja dat is het nadeel van zwaar trainen, denk dat het daar ook zit dat ik gripproblemen hou en niet boven de 270kg uit kom bij DL.

Ooh :D dan ga ik het helemaal met hem overleggen..

Vervelend dat je er niet veel van bent opgeschoten met die operatie..je ligt er dan zowiezo een paar weken er tussen uit en als je dan merkt dat het niet echt geholpen heeft,denk dat je dan wel effe flink baalt..

Ooh :D dan ga ik het helemaal met hem overleggen..

Vervelend dat je er niet veel van bent opgeschoten met die operatie..je ligt er dan zowiezo een paar weken er tussen uit en als je dan merkt dat het niet echt geholpen heeft,denk dat je dan wel effe flink baalt..

Ik had dunnere maar massieve botten dan normaal en brede dikkere pezen.
ik heb trouwens maar alleen rechts laten doen, je moet een paar weken wachten voor de andere kant kan.

Hoop dat jij er wel baat bij hebt, of dat het geen Carpaletunnel syndroom is bij jouw.

denk er wel goed over na of je het laat doen, de irritaties die je nu hebt kunnen wel verergeren.

Terug
Naar boven