Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je iets specifieker kunnen zijn over je doelen?![]()
Ook ik ben sinds vorige week begonnen met Anavar in combinatie met Masterone. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
Advies van degene waar ik het gekocht heb, als vervanger voor de testo prop.
Log is niet zo interessant omdat ik niet bezig ben met body builden. Ik kan wel mijn bevindingen af en toe hier ergens plaatsen?![]()
Jawel maar in een andere tak van sport dan het gros hier. Ik train 20-25 uur per week en er zijn weken bij dat het meer dan 30 uur is.
De reden is dat ik meer spierkracht wil hebben. Niet zozeer massa, maar kracht. Dit jaar heb ik een aantal grote doelen en daar wil ik heel sterk zijn. Eind september stop ik geheel met gebruik van anabolen.
Ook ik ben sinds vorige week begonnen met Anavar in combinatie met Masterone. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
Log is niet zo interessant omdat ik niet bezig ben met body builden. Ik kan wel mijn bevindingen af en toe hier ergens plaatsen?![]()

Hé Mel,
hoe gaat het nu na de Anavar?
Sorry als dat in je contest-log staat, die moet ik nog doorspitten...
)Kracht wordt minder na de kuur? Hmm... apart (tja, er is zóveel dat ik niet weet...)Hey DwarvenWarrior,
Ja opzich wel goed..merk wel dat mijn kracht een stukje minder is geworden en mijn spieren voelen minder hard aan na het trainen..Maar verders gaat KT goed!
Cardio heb ik ook weer helemaal opgepakt..gelukkig geen kramp in mijn kuiten en benen..(vervangen door vette spierpijn)
Mijn humeur is weer beter en mijn maandelijkse periode is ook gelukkig weer helemaal op orde!
Kracht wordt minder na de kuur? Hmm... apart (tja, er is zóveel dat ik niet weet...)
In welk opzicht verandert er maandelijks eigenlijk wat?
Nog even en ik PM je een hele vragenlijst hoor!
Kracht wordt minder na de kuur? Hmm... apart (tja, er is zóveel dat ik niet weet...)

http://www.steroid.com/Anavar.phphoi,
ik ben hier nieuw en ik heb vraag voor iedereen die goede ervaring heeft met anavar.
Welke producent van anavar "oxanandrolon" is de best in Nl?
Jawel maar in een andere tak van sport dan het gros hier. Ik train 20-25 uur per week en er zijn weken bij dat het meer dan 30 uur is.
De reden is dat ik meer spierkracht wil hebben. Niet zozeer massa, maar kracht. Dit jaar heb ik een aantal grote doelen en daar wil ik heel sterk zijn. Eind september stop ik geheel met gebruik van anabolen.
Sorry voor het vervuilen van je log Mel, maar volgens mij probeert er hier een professioneel sporter lichtelijk vals te spelen, dat zou ik erg jammer vinden!
Enneh Mel, super dat je zo ontzettend openlijk bijgehouden hebt wat en hoe je je kuur aangepakt hebt!