MuscleMeat

Eerste kuurtje Anavar..

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag mijn laatste dag..

23-02-09 65,7 kilo 25,1%
13-03-09 65,4 kilo 22,6%
27-03-09 66,6 kilo 21,8%
04-04-09 66,5 kilo 19,1%
15-04-09 68,1 kilo 20,7 %
24-04-09 67,4 kilo 21,2 %( afgevallen en toch vet% erbij..:rolleyes:)

Vanmorgen heb ik me laten wegen en ik heb me eigen gelijk voorgenomen om voorlopig er even niet meer op te gaan staan..Ik weet nu waar ik sta en ik kijk over twee maandjes weer..Ik zou eigenlijk nog een weekje door gaan had ik gezegt..maar ik vind echt genoeg.. (maandelijkse huishouding is weer van slag,cardio gaat echt k*t vanwege mijn kuiten en scheenbenen,dus verstandig om te stoppen) KT gaat echt super lekker en ik hoop dat dat zo ook blijft..aan mijn wil zal het niet liggen..;)

een beetje jammer van die laatste meting; die past niet zo mooi in het rijtje. al met al heb je een goede progressie gemaakt hoor!

in ieder geval heel veel succes met herstellen en het vasthouden van je winst! ik ken de vervelende pomps en krampen maar al te goed, je wordt er knettergek van ;). het enige wat wel wil lukken is dan fietsen (op de weg).

grtz

Weer een nieuwe foto binnenkort?

een beetje jammer van die laatste meting; die past niet zo mooi in het rijtje. al met al heb je een goede progressie gemaakt hoor!

in ieder geval heel veel succes met herstellen en het vasthouden van je winst! ik ken de vervelende pomps en krampen maar al te goed, je wordt er knettergek van ;). het enige wat wel wil lukken is dan fietsen (op de weg).

grtz

Het is idd een beetje jammer maar ja..je ken niet alles hebben he..Ik ben erg tevreden zo ;)

Dank je wel..Ik ga eerst nu een paar dagen weg met de kinderen,dus weer geen cardio..ja hardlopen maar dat zie ik helemaal niet zitten,maar daarna..gaan we er weer voor..Ik neem aan dat ik zo de draad weer heb op gepakt met cardio..(moet gewoon;))

Heel veel plezier en tot binnenkort!
Ik wacht de foto af... ;)

geniet er van!
later ;)

Na anderhalve week word ik toch wel nieuwsgierig naar die foto! ;)

Ik heb al speciaal vorige week er niet naar gevraagd!

Ik plaag je maar. :)

Na anderhalve week word ik toch wel nieuwsgierig naar die foto! ;)

Hahah..dan zul je toch echt nog even moeten wachten..Ik ben vorige week vrijdag met de kids een paar dagen weg gegaan en ik ben daar dus nog steeds..Kids hebben twee weken vakantie (heb laptoppie bij me,maar daar staan geen foto's op..die staan op mijn huispc)

Hahah..dan zul je toch echt nog even moeten wachten..Ik ben vorige week vrijdag met de kids een paar dagen weg gegaan en ik ben daar dus nog steeds..Kids hebben twee weken vakantie (heb laptoppie bij me,maar daar staan geen foto's op..die staan op mijn huispc)

Tja, ik maar denken dat het echt maar een paar dagen (lang weekend?) zou zijn... Ik wacht nog wel even...

Tja, ik maar denken dat het echt maar een paar dagen (lang weekend?) zou zijn... Ik wacht nog wel even...

Dat was ook eigenlijk de bedoeling,maar ja..het weer zat opzich mee..Ik verders geen verplichtingen en kids wilde niet naar huis..dus ben lekker gebleven ze..;)

Dat was ook eigenlijk de bedoeling,maar ja..het weer zat opzich mee..Ik verders geen verplichtingen en kids wilde niet naar huis..dus ben lekker gebleven ze..;)
En groot gelijk!
Doe jij trouwens ook mee met de beachproof contest?

En groot gelijk!
Doe jij trouwens ook mee met de beachproof contest?

Nee..komt voor mij nu niet zo best uit..Had erg leuk gevonden,maar heb net 7 weken dit achter de rug..keto..en ben nu aan het herstellen..Denk als ik nu gelijk weer volle bak er tegen aan ga dat mijn lichaam het niet gaat trekken...

Ik ga uiterraad jullie wel volgen :thumb:

Laatst bewerkt:
Ook ik ben sinds vorige week begonnen met Anavar in combinatie met Masterone. Ik ben benieuwd naar het resultaat!

wij ook, ga je een log bijhouden? ;)

hoe ben je erop gekomen om masteron te stacken trouwens?

Advies van degene waar ik het gekocht heb, als vervanger voor de testo prop.

Log is niet zo interessant omdat ik niet bezig ben met body builden. Ik kan wel mijn bevindingen af en toe hier ergens plaatsen? :)

Advies van degene waar ik het gekocht heb, als vervanger voor de testo prop.

Log is niet zo interessant omdat ik niet bezig ben met body builden.Ik kan wel mijn bevindingen af en toe hier ergens plaatsen? :)

Bedoel je dat je helemaal niet traint?

Terug
Naar boven