Fitness Seller

eerste kuurtje met dianabol,iemand reactie?

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
hoi ik ben voor het eerst met een kuurtje bezig gecombineerd met dianabol.
alvorens het altijd maar de vraag is of ze wel echt zijn(international pharmaceuticals),was ik gewoon benieuwd of het gene wat ik nu ben aangekomen normaal is of juist te weinig.
ik begin vandaag mijn 4e week,en ben 7 kg aangekomen.
ik neem per week 400 mg deca,150 mg stromba inject en 30mg dianabol per dag(10,20,30,30,20).
Ik ben er niet echt vochtig van geworden,ben altijd vrij droog.
ik moet nog 4 weken,zou ik nog meer aankomen?zou ik meer tabs per dag mogen of moeten nemen?ik heb geen ervaring met dianabol.wilde de laatse 3 weken vast beginnen met proviron.heb gelukkig weinig bijwerkingen.
Iemand ervaring met dit soort kuurtjes,en is het gewicht normaal of weinig wat ik ben aangekomen?

ik zou de d-boll zeker niet meer verhogen nu want bij die kuur is 30mg echt wel genoeg

Sorry, maar ik begrijp bar weinig van je kuur.

Wil je nu nog 4 weken dboll er achter aan plakken?

Croupier zei:
hoi ik ben voor het eerst met een kuurtje bezig gecombineerd met dianabol.
alvorens het altijd maar de vraag is of ze wel echt zijn(international pharmaceuticals),was ik gewoon benieuwd of het gene wat ik nu ben aangekomen normaal is of juist te weinig.
ik begin vandaag mijn 4e week,en ben 7 kg aangekomen.
ik neem per week 400 mg deca,150 mg stromba inject en 30mg dianabol per dag(10,20,30,30,20).
Ik ben er niet echt vochtig van geworden,ben altijd vrij droog.
ik moet nog 4 weken,zou ik nog meer aankomen?zou ik meer tabs per dag mogen of moeten nemen?ik heb geen ervaring met dianabol.wilde de laatse 3 weken vast beginnen met proviron.heb gelukkig weinig bijwerkingen.
Iemand ervaring met dit soort kuurtjes,en is het gewicht normaal of weinig wat ik ben aangekomen?
Bro je deca begint nu pas te werken dus je mag niet klagen goed werk! en die d-boll zou ik zo maar houden!!

suc6!!

nou denk dat je zeer tevreden mag zijn met deze resultaten gozer. Ik zou de d-boll niet aan het einde van de kuur nemen, dan is de klap namelijk net iets grater als je gaat stoppen waardoor je een te grote terugval zou kunnen krijgen. Waarom neem je de proviron ? Je bent niet vochtig zeg je en je hebt ook geen last van gyno.

Is niet zo vreemd: 99% van de beginners kan nog geen enkel onderscheid maken tussen spiermassa en harde vochtophopingen. Die kennis en kijk op een lichaam komt later pas. Reken maar dat iedereen aanzienlijk vocht vast houdt van met name Dbol.

Dbol heeft namelijk geen andere compounds in zich die kwalitatieve vorderingen brengen. Het is veelal dus kracht en vocht van dit simpele test-estertje.

• Topic Starter Topic Starter
okee jongens....bedankt voor jullie (verschillende meningen).Ik zal laten weten hoe het resultaat is geworden.ben erg benieuwd....leer een hoop van de vele reacties hier.Al moet je af en toe zelf ondervinden hoe dingen werken.zelf ervaren is vaak het best,zo zijn de meeste van jullie ook wijzer geworden toch?anyway thnx a lot!!en ik weet waar ik moet zijn als ik wat wil vragen,top!!

Ik heb zelf veel geleerd door 888 keer gruwelijk op m'n bek te gaan.
Om anderen die narigheid te besparen geef ik graag door.

Succes!

Ikzelf zou ook geen dbol only meer doen...was ff proberen als 1 kuurtje en nu op naar t betere werk.

Enne DBC...zal me benieuwen wat de EQ voor mij gaat doen, ik heb je kuurverslag zojuist ff doorgelezen...

• Topic Starter Topic Starter
wat raad je me voor kuur aan voor hierna?en hoe lang moet er tussen een kuur zitten?

Ik zou er minstens n maand of 4 tussen laten zitten, aangezien je deca gebruikt is n half jr mss eerder van toepassing, weet je zeker dat je voldoende hersteld bent....

Mss een volgende kuur met test wat voor je?? Vrijwel elke gebruiker hier heeft het als basis.

Terug
Naar boven