Fitness Seller

eerste kuurtje met dianabol,iemand reactie?

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
hoi ik ben voor het eerst met een kuurtje bezig gecombineerd met dianabol.
alvorens het altijd maar de vraag is of ze wel echt zijn(international pharmaceuticals),was ik gewoon benieuwd of het gene wat ik nu ben aangekomen normaal is of juist te weinig.
ik begin vandaag mijn 4e week,en ben 7 kg aangekomen.
ik neem per week 400 mg deca,150 mg stromba inject en 30mg dianabol per dag(10,20,30,30,20).
Ik ben er niet echt vochtig van geworden,ben altijd vrij droog.
ik moet nog 4 weken,zou ik nog meer aankomen?zou ik meer tabs per dag mogen of moeten nemen?ik heb geen ervaring met dianabol.wilde de laatse 3 weken vast beginnen met proviron.heb gelukkig weinig bijwerkingen.
Iemand ervaring met dit soort kuurtjes,en is het gewicht normaal of weinig wat ik ben aangekomen?

ik zou de d-boll zeker niet meer verhogen nu want bij die kuur is 30mg echt wel genoeg

Sorry, maar ik begrijp bar weinig van je kuur.

Wil je nu nog 4 weken dboll er achter aan plakken?

Croupier zei:
hoi ik ben voor het eerst met een kuurtje bezig gecombineerd met dianabol.
alvorens het altijd maar de vraag is of ze wel echt zijn(international pharmaceuticals),was ik gewoon benieuwd of het gene wat ik nu ben aangekomen normaal is of juist te weinig.
ik begin vandaag mijn 4e week,en ben 7 kg aangekomen.
ik neem per week 400 mg deca,150 mg stromba inject en 30mg dianabol per dag(10,20,30,30,20).
Ik ben er niet echt vochtig van geworden,ben altijd vrij droog.
ik moet nog 4 weken,zou ik nog meer aankomen?zou ik meer tabs per dag mogen of moeten nemen?ik heb geen ervaring met dianabol.wilde de laatse 3 weken vast beginnen met proviron.heb gelukkig weinig bijwerkingen.
Iemand ervaring met dit soort kuurtjes,en is het gewicht normaal of weinig wat ik ben aangekomen?
Bro je deca begint nu pas te werken dus je mag niet klagen goed werk! en die d-boll zou ik zo maar houden!!

suc6!!