XXL Nutrition

Eerste post progressie 4 maanden fitness.

Jenkins

Novice
Waardering
0
Hoi

Ik ben nog een beetje nieuw in het fitness wereldje ondanks dat ik dit forum al vrij lang volg. Omdat ik het intressant vind.

Nu ben ik sinds enkele maanden zelf begonnen. Ik train nu een 4 maanden en zou graag jullie mening hebben over mijn progressie. En of jullie iets zien waar ik in achterloop. Zodat ik hier aan kan werken.

Verder zijn Tips altijd welkom

De foto's zijn misschien niet helemaal goed maar ik heb mijn best gedaan.

Gegevens

22 jaar
1.80m
70kg

Fitness

3x in de week 3 oefeningen per spiergroep

Dins: borst, tricep, buik
Don: rug, bicep, buik
Vrij: shouders, benen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gr

Wat waren je stats ervoor? Ev pics? Ziet er niet slecht uit als je dit op 4 maanden hebt opgebouwd.

• Topic Starter Topic Starter
Heb helaas geen goede foto van hoe ik eruit zag voor ik naar de sportschool ging.

Deze, maar die is niet echt duidelijk

Ik had wel halters thuis die ik soms gebruikten en deed push ups maar niet dagelijks. (2 maanden voor ik besloot lid te worden van de sportschool was ik wel vaker in de weer met mijn eigen halters)

Het geen wat is wel weet is dat ik voor ik in november begon en 66kg woog. Heb met de kerst geen stukje vleesje laten liggen :)

Ziet er goed uit voor 4 maanden hoor.

Lekker zo door gaan en veel eten! :D

Goed bezig , ik zou zondag ook trainen ;-)

4 kilo op 4 maand dus? Dan herzie ik mijn mening. Ben nu ook kleine 4 maand bezig en van 59 naar 71 kg gegaan. (wel voorgeschiedenis) Veel meer eten en neem benen en schouders op aparte trainingsdagen. Persoonlijk denk ik dat je meer zou gainen moest je 4-5 oefeningen per spiergroep nemen.
Succes, ga zo door!

Je biceps zijn at uit verhouding.
Kan je die niet beter op de dag trainen waarop je van te voren geen rug heb gepakt? Dan kun je je biceps harder aanpakken namelijk.

Voor de rest wel goed hoor. Alleen 70kg bij 1.80, en niet echt droog. Jammer man, vroeger veel koeken en chips gegeten?

Succes :)

zeker niet slecht hoor, blijven lezen, blijven trainen, blijven eten

good luck!;)

Terug
Naar boven