Fitness Seller

Eerste week fitness, vragen over voeding

LeviNu

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
64kg
Hallo allemaal,

Ik ben deze maandag begonnen met fitness. Mijn doel is om meer spiermassa op te bouwen en een redelijk laag vetpercentage te bereiken zodat je het resultaat goed kunt zien. Mijn doelstelling is om minimaal 3x per week te fitnessen, of 4 als het even kan. Ik ben 1m68 en weeg ongeveer 63 kilo.

Ik vroeg mij af of jullie misschien feedback zouden kunnen geven op mijn voedingsschema:

-'s ochtends: bak magere kwark (500ml) + banaan
11:00: kip met rijst, met wat komkommer, ui en paprika erdoor
14:00: blik tonijn
16:00: gebakken eitje
18:00: kip met rijst, komkommer ui en paprika
20:00: bak magere kwark (500ml)

Ik ben dus nog een echte beginner, en ik kan jullie hulp goed gebruiken! Ik ben van plan het erg serieus op te gaan pakken en sport met vrienden om elkaar te kunnen helpen.

Thanks! :)

Wat zijn je macro verhoudingen en je kcals?

Wat zijn je macro verhoudingen en je kcals?

Denk dat dat ts hier al een antwoord kan op geven :-) is pas maandag voor het eerst gaan trainen.

Best is om je hier eens goed in te lezen, neem de sticky's en andere topics door in de voedingssectie. Veel lezen en dan je caloriebehoefte bereken en aan de hand van dit kan je een voedingsschema maken. Veel succes!

Denk dat dat ts hier al een antwoord kan op geven :-) is pas maandag voor het eerst gaan trainen.

Best is om je hier eens goed in te lezen, neem de sticky's en andere topics door in de voedingssectie. Veel lezen en dan je caloriebehoefte bereken en aan de hand van dit kan je een voedingsschema maken. Veel succes!
Ik ging er vanuit dat voordat je daadwerkelijk bezig gaat, je alles al had doorgelezen en alles had berekend, eigenlijk :P

Ik ging er vanuit dat voordat je daadwerkelijk bezig gaat, je alles al had doorgelezen en alles had berekend, eigenlijk :P

Denk het niet... Eerst beginnen trainen en dan tot het besef komen welke impact voeding heeft. Althans zo is het bij mij gegaan ;-)

Denk het niet... Eerst beginnen trainen en dan tot het besef komen welke impact voeding heeft. Althans zo is het bij mij gegaan ;-)

+1 zorg er eerst maar voor dat je geen "sponsor"* wordt van je sportschool
*betalen maar niet trainen

Pijl_naar_beneden_blauw.jpg

Terug
Naar boven