Fitness Seller

eerste x tren starten

BOJ

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m99
Massa
110kg
Vetpercentage
9%
Hallo Heren,

Ik wil graag mijn eerste kuur met tren gaan starten.
(zie bijgevoegd mijn schema)

1-6 0,6ml '60mg' (eod) - tren ace
1-6 1ml '250mg' - test e
7 niets
8 20mg nolva
9-10-11 30 mg nolva

Waarom ik kies voor een lage dosering tren? (wil eerst mijn lichaam kennis laten maken met de stof en kijken hoe 't hier op reageert)

Waarom kies ik voor de tren ace ? (dit omdat het kort werkende tren is - stel mijn lichaam zou slecht reageren dan ben ik er snel vanaf)

ik begin in week 8 al met de nakuur ivm de tren.
en omdat ik week 9 de test wat uitgewerkt is begin ik dan met de nakuur iets verhoogt.

Graag jullie meningen of dit een goede eerste opzet is voor de eerste x tren.

alvast bedankt.

schema.png

Zou toch echt prop pakken in plaats van -e als je maar 6 weken gaat kuren en ace pakt. En zou ook voor 75 eod gaan ipv 60, dat is echt een verwaarloosbare dosering en is geen goede maatstaf van hoe je op een normale dosering zou reageren

Zou idd ook voor de test-p gaan als je 6 weken kuurt.

30 mg ace ed... :roflol:

vage kuur...

Vond ace echt veel zwaarder dan E

Niets voor mij, bloeddruk knalde direct hoog.

2 keer E gedaan en goede ervaring mee erg lekker eigenlijk, dus tja :)

Vond ace echt veel zwaarder dan E

Niets voor mij, bloeddruk knalde direct hoog.

2 keer E gedaan en goede ervaring mee erg lekker eigenlijk, dus tja :)

Enig verschil is de ester en het gewicht van de ester. Daardoor heb je netto meer Tren. Dacht dat -e 66/100 is en -a 88/100

Pak 50mg ed 30 is te weinig lol

---------- Toegevoegd om 02:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:47 ----------

Tren ace zet je ED niet eod
Met eod heb ik zo veel meer sides gehad en ed heb ik amper sides

• Topic Starter Topic Starter
Zou toch echt prop pakken in plaats van -e als je maar 6 weken gaat kuren en ace pakt. En zou ook voor 75 eod gaan ipv 60, dat is echt een verwaarloosbare dosering en is geen goede maatstaf van hoe je op een normale dosering zou reageren

Dus met 60mg eod zal ik geen sides hebben / al te besten resultaten omdat, de dosering te laag is of zal ik gewoon alles ietsje minder hebben ?

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

---------- Toegevoegd om 02:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:47 ----------

Te weinig in welk opzicht? resultaat?

Ik doe nu 150mg per dag. Ik loop er wel helemaal gek van moet ik toegeven :D
Ik zou ook 75mg eod doen. Is een goede dosis. 60mg lijkt mij zo moeilijk om te doseren :s
6 weken kuren is bullshit. Dan begint de tren pas echt zijn glorie te tonen... en dan ga je stoppen. :s

---------- Toegevoegd om 03:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:55 ----------

Ik had dit ook.
100mg EOD zetten , kon ik amper eten en slapen..
Nu 150mg per dag en ik slaap zoals een roos :D

Wat een bang gedoe zeg.
Zorg gewoon dat je op 350 mg tren a per week komt. Het is echt onzin dat tren zo gek en gevaarlijk is.
Je hoeft niet bang te zijn: mocht toch niks wezen kan je er mee stoppen. Maar niet lager doen.

Als je niet langer dan 6 weken wilt kan je beter voor test p gaan.

Zet gewoon 50mg ED en begin je test alvast 2 weken eerder :) Of pak inderdaad test-p en neem HCG he!
Nolva gewoon 3 weken 20mg, niet verhogen/verlagen oid.

Tuurlijk was bij apotheek laatst in de aanbieding. Kreeg ook extra zegels bij!

haal jij die bij de apotheek? ik bezwanger altijd een vrouw en dan laat ik haar in een koffiefilter pissen. uiteraard claim ik niet de vader te zijn en verhuis dan weer naar een ander land.

Ik maak geen grap,
een vriend van mij ging na zijn test e kuur naar de dokter en kwam uit op een testosteron gehalte van 4,2 (laag gemiddelde begint bij 8) toen heeft hij aan de dokter gevraagd om Sustanon maar, hij zei als ik om hcg had gevraagd was 't me ook wel gelukt.
En aangezien ik nu in mijn 6de week na een 6weken kuur test zit incl 2 weken nolva is mijn test level nog wel laag denk ik.

Ik maak geen grap,
een vriend van mij ging na zijn test e kuur naar de dokter en kwam uit op een testosteron gehalte van 4,2 (laag gemiddelde begint bij 8) toen heeft hij aan de dokter gevraagd om Sustanon maar, hij zei als ik om hcg had gevraagd was 't me ook wel gelukt.
En aangezien ik nu in mijn 6de week na een 6weken kuur test zit incl 2 weken nolva is mijn test level nog wel laag denk ik.

ALS ik miljonair was dan... (snap je me punt) :p Dat ga je echt niet zomaar krijgen hoor haha ;)

Terug
Naar boven