MuscleMeat

eerste x tren starten

• Topic Starter Topic Starter
True, waarschijnlijk praatjes :)

ik denk dat ik na deze tips voor de
1-7 250mg test e ga zetten
2-7 0,6 ml eod tren a (als ik dikke sides heb ga ik naar de ed)

heb gewoon niet zo'n zin om iedere dag spuit erin te jagen.
Anders volgende x als ik tren a pak met test prop. (als ik het vindt meevallen)

Guy's thanks voor de comments btw.

True, waarschijnlijk praatjes :)

ik denk dat ik na deze tips voor de
1-7 250mg test e ga zetten
2-7 0,6 ml eod tren a (als ik dikke sides heb ga ik naar de ed)

heb gewoon niet zo'n zin om iedere dag spuit erin te jagen.
Anders volgende x als ik tren a pak met test prop. (als ik het vindt meevallen)

Guy's thanks voor de comments btw.

altijd in mg praten, 0.6 ml kan bij verschillende brands een verschillende inhoud hebben.

Met TestE pakken ipv TestP is niets mis als je 6 weken kuurt. Doe ik momenteel ook en kan je vertellen dat het me veeeeel beter bevalt dan TestP eod zetten!

Zou hem alleen wel even in week MIN-1 alvast zetten (zodoende dus 7 weken testE en 6 weken trenA)

Ik zit nu aan de trenA en het is echt haat liefde die shit. Shape wordt er echt gruwelijk door, maar je begaat zweetaanvallen, slapeloze nachten, psychoses etc etc hahahahah :D

Shit is bad mkey!

Lekker rustig beginnen op 60mg, why not, als ie lekker valt kan je in week 3 verhogen man!

Niet naar die betweters luisteren (behalve naar deze betweter natuurlijk) en gewoon knallen!

Sterkte is het juiste woord wat ik je toewens :D

Ik heb me nog even ingelezen in wat amerikaanse forums maar iemand ervaring met tren a only ?

Ik ben momenteel in mijn 8ste week van tren A 100mg eod en testE 250mg per week, geeft mooie resultaten en de massa die erbij komt is redelijk droog zonder al te veel vocht, ben er nu toch wel effedrine 2x50mg ampulles eod om toch mijn bf niet te doen stijgen. Ik neem voorkeur voor trenA omdat ik ik vind mijn lichaam er beter op te reageren dan op trenE of prop maar das zowat iets dat je zelf moet ondervinden want ligt bij iedereen verschillend vind ik.

Kun je tren a ook zonder een vorm van test ?

Ik ben momenteel in mijn 8ste week van tren A 100mg eod en testE 250mg per week, geeft mooie resultaten en de massa die erbij komt is redelijk droog zonder al te veel vocht, ben er nu toch wel effedrine 2x50mg ampulles eod om toch mijn bf niet te doen stijgen. Ik neem voorkeur voor trenA omdat ik ik vind mijn lichaam er beter op te reageren dan op trenE of prop maar das zowat iets dat je zelf moet ondervinden want ligt bij iedereen verschillend vind ik.

Thanks voor het delen van van jou persoonlijke experience.
Heb je veel last van sides??

---------- Toegevoegd om 06:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:01 ----------

Beste heren,

Ik heb nu mijn eerste test-e injectie alweer gezet. (bovenbeen)
Ging prima alleen nog wat spierpijn. 'tips op dit te verminderen?'

Ik vraag deze tips omdat, ik donderdag aan mijn tren-a begin (toch ed 30mg) en zie het niet zitten om steeds in een zere been te zetten.

Zetten jullie ed steeds op andere plek?
Of is het zo.. des te minder vloeistof je zet.. des te minder last van spierpijn etc ?

Thanks voor het delen van van jou persoonlijke experience.
Heb je veel last van sides??

---------- Toegevoegd om 06:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:01 ----------

Beste heren,

Ik heb nu mijn eerste test-e injectie alweer gezet. (bovenbeen)
Ging prima alleen nog wat spierpijn. 'tips op dit te verminderen?'

Ik vraag deze tips omdat, ik donderdag aan mijn tren-a begin (toch ed 30mg) en zie het niet zitten om steeds in een zere been te zetten.

Zetten jullie ed steeds op andere plek?
Of is het zo.. des te minder vloeistof je zet.. des te minder last van spierpijn etc ?

Je kan zowat in elke spier zetten.
Ik deed: kuiten, bovenbeen, borst, biceps, triceps, traps en schouders
Ook had ik nooit pijn van de tren a, voelde de test wel altijd een beetje aan het begin.

Je kan zowat in elke spier zetten.
Ik deed: kuiten, bovenbeen, borst, biceps, triceps, traps en schouders
Ook had ik nooit pijn van de tren a, voelde de test wel altijd een beetje aan het begin.

Ah oké goed om te horen dus ED injectie iedere x (met tren a dan) op zelfde plek of per been afwisselen is dus mogelijk .. vindt het persoonlijk best spannend is mijn eerste ED kuur en eerste x tren.

Dit gaat het worden. 'zit nu in week 1'
1-8 test-e (250 mg)
3-8 tren-a (30mg ED)
3-8 winny (40mg ED)
10-13 nolva (30mg)

Dit heb ik besloten na veel gelezen te hebben en veel persoonlijke ervaringen.

Waarom ED inject ipv EOD?? = omdat, dit wat minder sides zou moeten veroorzaken ivm stabieler waardes in het lichaam (geen pieken etc.. )
Waarom Test-e en geen test-prop?? = omdat, dit mijn eerste ED kuurtje wordt en zie het niet zitten om dan meteen 2x ED te gaan. 'ben nog beginnertje he :P'
Waarom gekozen voor tren-a en geen tren-e = omdat, dit ook mijn eerste tren kuurtje wordt en als mijn sides te erg worden kan ik stoppen en gewoon de test-e winny kuur voortzetten / tren-a zou na 3 dagen volledig uitwerkt moeten zijn , tren-e kan 3 weken duren.

Laatst bewerkt:
Ah oké goed om te horen dus ED injectie iedere x (met tren a dan) op zelfde plek of per been afwisselen is dus mogelijk .. vindt het persoonlijk best spannend is mijn eerste ED kuur en eerste x tren.

Ik ga voor de week:
1-8 test-e (250 mg)
3-8 tren-a (30mg ED)
3-8 winny (40mg ED)
10-13 nolva (30mg)

Nou precies dezelfde plek moet je de volgende dag niet doen. Maar in dezelfde omgeving is wel mogelijk.

Heel goed dat je het na 8 weken heb gedaan.
Wel laag hoor je tren a (210mg per week) Ik deed de eerste keer gelijk 350mg per week. Maar het is jou keuze.
Succes

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Waarom Test-e en geen test-prop?? = omdat, dit mijn eerste ED kuurtje wordt en zie het niet zitten om dan meteen 2x ED te gaan. 'ben nog beginnertje he :P'

Meen je dit nou??

Alle spullen van OLIE kunnen samen in 1 spuit, je kan het dus gewoon in 1x injecteren.

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Meen je dit nou??

Alle spullen van OLIE kunnen samen in 1 spuit, je kan het dus gewoon in 1x injecteren.

Dit gaat het worden. 'zit nu in week 1'
1-8 test-e (250 mg)
3-8 tren-a (30mg ED)
3-8 winny (40mg ED)
10-13 nolva (30mg)

Waarom ED inject ipv EOD?? = omdat, dit wat minder sides zou moeten veroorzaken ivm stabieler waardes in het lichaam (geen pieken etc.. )
Waarom gekozen voor tren-a en geen tren-e = omdat, dit ook mijn eerste tren kuurtje wordt en als mijn sides te erg worden kan ik stoppen en gewoon de test-e winny kuur voortzetten / tren-a zou na 3 dagen volledig uitwerkt moeten zijn , tren-e kan 3 weken duren.

hier kan ik je wel is moeten tegenspreken, als ik kijk hoe eerste keer ace me beviel en nu ( ben nu 2 weken bezig ED) dan vond ik EoD lekkerder, meer drive enz de dag nadat ik weer ace had gezet. stabielere bloedwaardes heb je natuurlijk wel met ED

Dat stabielere bloedwaardes moeten hebben vind ikzelf ook overrated.

Meen je dit nou??

Wow dit is iets helemaal nieuws voor mij. :cool:

dan gaat het als volgt: (corrigeer me als ik het fout zeg aub)
- injectieplek schoonmaken met alcohol
- bovenkant vial test schoonmaken met alcohol
- opzuig naald test opzuigen
- boven kant vial tren schoonmaken
- met de zelfde opzuignaald tren opzuigen
- injectie naald erop
- knalle maar

het enige wat mij shit lijkt is als je lucht zuigt kan het toch zijn met terugduwen dat je bv. test in de tren vial spuit ?

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Why? Is best fijn iets minder puisten te hebben toch?:p

Juist zo dacht ik er dus ook over :D

Wow dit is iets helemaal nieuws voor mij. :cool:

dan gaat het als volgt: (corrigeer me als ik het fout zeg aub)
- injectieplek schoonmaken met alcohol
- bovenkant vial test schoonmaken met alcohol
- opzuig naald test opzuigen
- boven kant vial tren schoonmaken
- met de zelfde opzuignaald tren opzuigen
- injectie naald erop
- knalle maar

het enige wat mij shit lijkt is als je lucht zuigt kan het toch zijn met terugduwen dat je bv. test in de tren vial spuit ?

Had je moeten weten voordat je begon:eek:

Ja je volgorde is goed en vooral netjes. (wedden dat de heft dat alcohol niet gebruikt)
Dacht eerst zelf ook dat dat lastig zo zijn, maar valt heel erg mee.

Had je moeten weten voordat je begon:eek:

Ja je volgorde is goed en vooral netjes. (wedden dat de heft dat alcohol niet gebruikt)
Dacht eerst zelf ook dat dat lastig zo zijn, maar valt heel erg mee.

Geen last van de test terug in het tren vial'tje ?

Nou eerlijk gezegd ben ik eigenlijk gewoon te schijterig voor die klote sides want, ik slaap al slecht

Ik ben van mezelf een rustig persoon en slaap redelijk. Op Tren werd ik iets sneller prikkelbaar en sliep als een roos :D

Terug
Naar boven