MuscleMeat

eerste x tren starten

• Topic Starter Topic Starter
Maar is ED nu minder sides dan EOD of niet?

Als jullie tren - A elke dag doen, doen jullie het prikken met een normale spuit of met insuline spuit?

denk dat ik ED met een insuline spuit ga doen 75mg alleen quads links en rechts. Schouders en pecs heb ik geen ervaring mee.

Hmmm dan moet je niet al te hoog in het vet zitten en zorgen dat je de 12,7mm naald hebt. Het hele idee van slin naalden is dat je niks voelt. Ideaal voor schouders, pecs en triceps.

Hmmm dan moet je niet al te hoog in het vet zitten en zorgen dat je de 12,7mm naald hebt. Het hele idee van slin naalden is dat je niks voelt. Ideaal voor schouders, pecs en triceps.

Benen zijn redelijk droog, klopt wil niks voelen anders heb je elke dag een PIP met een normale naald.

Je voelt wel wat hoor vooral de eerste paar keer ;) Maar kan het zeker aanraden ja, ideaal!!

Maar is ED nu minder sides dan EOD of niet?

---------- Toegevoegd om 05:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:46 ----------

met 0,7 30mm zetten in bovenbeen is toch prima ?

ED of EOD gaat echt niet uitmaken qua sides.
Die sides komen gewoon door de hoeveelheid tren in je lichaam. Niet door de lichte schommeling in waardes.

gewoon iedere dag van been omwisselen

gewoon iedere dag van been omwisselen

Ik zetten 2ml (test p en tren a) per keer met: 0,4 x 20mm in mijn bovenbeen. Ging prima:)
Beter neem je dunner, voor minder litteken weefsel.

maar ik krijg het door een te dunne naald bijna niet door geduwd
als ik te hard moet duwen beweeg ik de naald te veel en krijg ik blauw plekje

Domme vraag mss; maar Tren door een slin naaldje??? Dat gaat toch niet d8 ik (lees: is die olie niet te dik om erdoor te krijgen?).
Ik vind dat ik al flink moet douwen met m'n 0.8 naald, wat moet dat dan niet wezen met 'n slin naaldje...(zou echter wel top zijn, moest dit wel kunnen).
Grtz,

Domme vraag mss; maar Tren door een slin naaldje??? Dat gaat toch niet d8 ik (lees: is die olie niet te dik om erdoor te krijgen?).
Ik vind dat ik al flink moet douwen met m'n 0.8 naald, wat moet dat dan niet wezen met 'n slin naaldje...(zou echter wel top zijn, moest dit wel kunnen).
Grtz,

0,7 gaat ook nog zeker
0,6 wordt al flink duwen naar mijn mening
maar heb inderdaad de zelfde vraag.

Gaat makkelijk met tren A heb 2 merken geprobeerd en wil beide prima

Terug
Naar boven