Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jullie tren - A elke dag doen, doen jullie het prikken met een normale spuit of met insuline spuit?
dan doe je elke dag op een andere plek prikken zeker?
Schouders, pecs en quads. Daarnaast 2x per week glutes samen met de lange esters.
denk dat ik ED met een insuline spuit ga doen 75mg alleen quads links en rechts. Schouders en pecs heb ik geen ervaring mee.
Hmmm dan moet je niet al te hoog in het vet zitten en zorgen dat je de 12,7mm naald hebt. Het hele idee van slin naalden is dat je niks voelt. Ideaal voor schouders, pecs en triceps.
Hmmm dan moet je niet al te hoog in het vet zitten en zorgen dat je de 12,7mm naald hebt. Het hele idee van slin naalden is dat je niks voelt. Ideaal voor schouders, pecs en triceps.
Maar kan het zeker aanraden ja, ideaal!!Je voelt wel wat hoor vooral de eerste paar keerMaar kan het zeker aanraden ja, ideaal!!

met 0,7 30mm zetten in bovenbeen is toch prima ?
gewoon iedere dag van been omwisselen

maar ik krijg het door een te dunne naald bijna niet door geduwd
als ik te hard moet duwen beweeg ik de naald te veel en krijg ik blauw plekje

Domme vraag mss; maar Tren door een slin naaldjeDat gaat toch niet d8 ik (lees: is die olie niet te dik om erdoor te krijgen?).
Ik vind dat ik al flink moet douwen met m'n 0.8 naald, wat moet dat dan niet wezen met 'n slin naaldje...(zou echter wel top zijn, moest dit wel kunnen).
Grtz,