Fitness Seller

eet honing!!

ik zal wat meer honing gaan eten, eens kijken of ik dan ook armen krijg zoals massbuilder :rolleyes:

Maar hee, Mass_builder is natuurlijk wel een Pro he, die mag dat zomaar roepen zonder onderbouwing.... ;)

IK vraag me af waarom. Fructose heeft voor bodybuilders weinig voordelen. Glucose natuurlijk wel, maar dan neem je beter maltodextrine na de training als je snelle opname wenst. 's avonds bij de thee of warme melk vind ik prima voor de slaap. 's ochtends zou vers fruit beter zijn, maar ook het leverglycogeen kan dan wat aangevuld worden. Toch niet teveel suikers eten 's ochtends, stimuleerd de vetopslag.

Een algemene samenstelling is niet te geven, maar ze bestaat globaal uit:

* 18% water; het lage watergehalte in honing heeft een remmende werking op de aanwezige schimmels en gisten,
* 38% vruchtensuiker (fructose): omgezette suikers,
* 31 % druivensuiker (glucose): omgezette suikers,
* 10% meervoudige suikers, mineralen, organische zuren en vitaminen,
* 3% enzymen (of fermenten), hormonen, gluconzuur, kleur en aromastoffen, enz. De belangrijkste enzymen zijn: - invertase (= sacharose) zet sacharose om in vruchten- en druivensuiker; - diastase (= amylase) zet zetmeel om in dextrinen; - glucoseoxidase zet glucose om in gluconzuur, een bacterieremmende stof.

Leest iedereen daar nou overheen ofzo???

Die enzymen zitten ook in je eigen spijsverterings kanaal... en wat voor hormonen zitten erin ? Zodat je opeens van bloemetjes gaat houden ? En vleugels krijgt?

Het is niets speciaals imo

Terug
Naar boven