AndroidHealthClinic

Peiling Eet jij als je 's nachts onverwacht wakker wordt?

Peiling Peiling Eet Jij Als Je 's Nachts Onverwacht Wakker wordt?

• Totaal stemmers
    358
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik onverwachts wakker wordt.. dan doe ik mn ogen weer dicht en slaap ik verder.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

deze vraag stel ik mezelf ook al zeer lang,heb er zelf een topic over geopend en naar verluid stelt hij niet veel voor,80kg bij 1m80 ongeveer,hoop ook dat hij gauw bewijs oplevert:D

Ik ben nog geen 1.70 dus dikke fail.

Maar vooruit ! een foto'tje voor jullie.En denk eraan...ik ben off dus ik ben niet zo buff als normaal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is de reden waarom ik nu moddervet ben, als ik s'nachts niet kan slapen pak ik alles wat ik pakken kan. Soms eet ik zelfs de verpakking erbij op.

Maar vooruit ! een foto'tje voor jullie.En denk eraan...ik ben off dus ik ben niet zo buff als normaal.

ik zwijg,je ziet ongeveer uit van hoe ik een beeld van je had een dikke + voor jou,en blijven trainen he buff:D

Nee dan eet ik niet. Staat niet in mijn schema:)

Als je al 6-8 maaltijden per dag eet, kun je denk ik je maag beter laten rusten als je slaapt. maar dat is mijn bescheiden mening. Denk niet dat het je veel oplevert...

Nee, dan probeer ik gwn verder te slapen

nee, heb dan nooit honger.

Nee, natuurlijk niet. Dan word ik wakker en kan ik daarna helemaal niet meer slapen. Als ik al een half uur in mijn lig te woelen, is het een ander verhaal.

Een paar slokjes melk en weer mijn nest in :)

Nee. Zombie mode blijven.

Maar als je echt cut dan wordt je slaap lichter vanwege matig zout, vezels, en koolhydraten.

Als ik echt niet lekker slaap daardoor dan neem ik dus wat zoutigs als een handje chips, vreemdgenoeg val ik dan als een blok inslaap met zo'n gevoeligheid voor insuline.

Voor m'n slaap neem ik veel visolie en dan verteerd niet zomaar als je pit. En veel casei natuurlijk. :D

dat zou gewoon overdreven zijn. nee dus.

ja altijd eigenlijk, maar slaap ook altijd k*t.

nee. van eten net voor het slapen gaat je maag weer aan het werken en dit zou het inslapen bemoeilijken en voor een minder vaste slaap zorgen (meen ik eens gelezen te hebben).
drink wel soms wat water wanneer ik wakker word met een droge mond.

Ik heb soms gestemd, meestal dan een eierkoek en als die niet voorhanden is een Glacékoek...

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

deze vraag stel ik mezelf ook al zeer lang,heb er zelf een topic over geopend en naar verluid stelt hij niet veel voor,80kg bij 1m80 ongeveer,hoop ook dat hij gauw bewijs oplevert:D

Hij is gewoon een beetje verlegen... kan toch?

Dit zal hij wel zijn voordat hij met zijn kuur begon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven