- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deze vraag stel ik mezelf ook al zeer lang,heb er zelf een topic over geopend en naar verluid stelt hij niet veel voor,80kg bij 1m80 ongeveer,hoop ook dat hij gauw bewijs oplevert![]()
ik zwijg,je ziet ongeveer uit van hoe ik een beeld van je had een dikke + voor jou,en blijven trainen he buffIk ben nog geen 1.70 dus dikke fail.
Maar vooruit ! een foto'tje voor jullie.En denk eraan...ik ben off dus ik ben niet zo buff als normaal.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als ik onverwachts wakker wordt.. Dan doe ik mn ogen weer dicht en slaap ik verder.
Dat is geen goede reden

Dit is de reden waarom ik nu moddervet ben, als ik s'nachts niet kan slapen pak ik alles wat ik pakken kan. Soms eet ik zelfs de verpakking erbij op.
deze vraag stel ik mezelf ook al zeer lang,heb er zelf een topic over geopend en naar verluid stelt hij niet veel voor,80kg bij 1m80 ongeveer,hoop ook dat hij gauw bewijs oplevert![]()
Hij is gewoon een beetje verlegen... kan toch?Ik ben nog geen 1.70 dus dikke fail.
Maar vooruit ! een foto'tje voor jullie.En denk eraan...ik ben off dus ik ben niet zo buff als normaal.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]