Fitness Seller

Eet jij graag groenten? (1 bezoeker)

Eet jij graag groenten? (0=nee totaal niet, 10=heel graag)


  • Totaal stemmers
    188
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

totaal niet.

ik krijg al met moeite mijn dagelijkse kcals binnen, met groente er bij red ik het niet.

veel groente vind ik ook goor dus dat schiet ook niet op.
 
totaal niet.

ik krijg al met moeite mijn dagelijkse kcals binnen, met groente er bij red ik het niet.

veel groente vind ik ook goor dus dat schiet ook niet op.
Dit, behalve over de kcal. Multivit all day
 
Ja lekker brocoli
 
Lekker wokken in wok saus. :eating::eating::eating:drool:drool: Dan is het echt heerlijk om te eten.
 
veel te lang gestoomde broccoli/bloemkool gegeten, ben het echt helemaal beu geraakt
 
Lekker wokken in wok saus. :eating::eating::eating:drool:drool: Dan is het echt heerlijk om te eten.

is wokken een beetje makkelijk? (lees: ik ben geen ster in de keuken :roflol:) want ik stoom mn groente en kip nu maar wokken zou wel nice zijn.
 
is wokken een beetje makkelijk? (lees: ik ben geen ster in de keuken :roflol:) want ik stoom mn groente en kip nu maar wokken zou wel nice zijn.
Wok pan pakken. (kan ook in een klein pannetje waar je je ei in bakt trouwens). Gooi er klein pici olijfolie in. Gooi groente er in. 2 min ff wokken, voeg wok saus toe hoeveel jij wilt (niet te veel omdat macro's). Wok nog iets langer door tot de groente klaar is. Piece of cake :p
 
sperziebonen door de kipsaté gooien :lick:
 
Ik eet redelijk graag bepaalde groenten (worteltjes, bonen, erwten,...), maar lust niet heel veel groenten (prei, bloemkool, ui, ...) :p
Op broodjes vind ik het wel altijd smakelijker met wat worteltjes, komkommer etc erop. In de zomer klein beetje salade naast mijn vele stukken vlees, dan zagen de ouders niet want groentjes zijn gezond en nodig om groot en sterk te worden :/
 
Nooit olijfolie in een wok doen...

Rijstolie of kokosolie

Home Made chop choy:
Stap 1: olie in de wok, 2 eitjes erin, scrambled eggs maken, even apart op een bord doen
Stap 2: spekblokjes in de wok, apart bij de eitjes doen
Stap 3: kip in kleine stukjes snijden en apart wokken tot ze half gaar zijn, even apart laten staan in een glazen ovenkom bvb...

Dan alles in 1 keer:
2 blokjes kippebouillon in 250 ml water doen
sjalotjes in de wok
wortelen (ontdooid, vers is nog beter) erbij
sojascheuten erbij
(optioneel: selder, prei, lente-uitjes, citroengras)
kip er terug bij doen
overgieten met de bouillon
erwtjes (diepvries) erbij doen
peper/zout kruiden

Ondertussen is de stoomkoker met rijst (thai) ook klaar en kun je daar het ei en spek onder mengen
beetje sesamolie erover

nom nom nom !
 
Nooit olijfolie in een wok doen...

Rijstolie of kokosolie

Home Made chop choy:
Stap 1: olie in de wok, 2 eitjes erin, scrambled eggs maken, even apart op een bord doen
Stap 2: spekblokjes in de wok, apart bij de eitjes doen
Stap 3: kip in kleine stukjes snijden en apart wokken tot ze half gaar zijn, even apart laten staan in een glazen ovenkom bvb...

Dan alles in 1 keer:
2 blokjes kippebouillon in 250 ml water doen
sjalotjes in de wok
wortelen (ontdooid, vers is nog beter) erbij
sojascheuten erbij
(optioneel: selder, prei, lente-uitjes, citroengras)
kip er terug bij doen
overgieten met de bouillon
erwtjes (diepvries) erbij doen
peper/zout kruiden

Ondertussen is de stoomkoker met rijst (thai) ook klaar en kun je daar het ei en spek onder mengen
beetje sesamolie erover

nom nom nom !
Mooi recept, maar eet je graag groenten?
 
  • Like
Waarderingen: REJ
Ik eet geen vlees (niet gelijk gaan slaan) ivm spastische darm. Ik heb er meer last van dan ik er voordeel uit haal.

Ik eet dus wel erg veel groente (ik reken bonen, erwten etc etc ook tot groente). Veel bonen/kikkererwten/linzen dus...alles waar maar relatief veel kcal in zit. Daarnaast uiteraard ook gewoon de standaard groenten. Vind het ook nog een heerlijk, mits goed klaargemaakt.
 
Vind het niet echt lekker, maar ook niet echt slecht, dus 5, maar zorg er toch voor dat er elke dag wat in m'n maag terechtkomen.
 
Bij mij komen groenten soms in m'n poep terecht.
 
Zeker! Rijst met kip is niks zonder groente bijvoorbeeld.
 
Heerlijk broccoli
 
Heerlijk, eet sowieso minstens 200gr groente per dag + ik kan alles eten qua groente.
 
Liever een goed stuk vlees.. maar helemaal geen groentjes is ook niks!
 
Love them. Usually make it spicy .
 
Back
Naar boven