- Waardering
- 376
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merk toch een duidelijk betere pomp met D-bol of Oxy pre workout.

Jij bent echt ondeugendEigenlijk iedere dag met een offweek zodra ik deload.
"Powerbuilding" dagen: 50/50 Rich Piana
Bodybuilding dagen: Stim Free Naughty boy

The Dutch Giant Pre-Workout.
De enige die me 'in gang kan zetten en aan de waggel houdt'.
Ik ben van nature niet gezegend met de nodige motivatie, dus heb het momenteel wel nodig.
Dorian yates blood and guts is ook erg goed. Is op caffeine en bet alanine als ik me niet vergis ook hoger gedoseerd. 6gram betal allanine, 6 gram citrulline en zo'n 400mg caffeine als ik me niet vergis.The Dutch Giant Pre-Workout.
De enige die me 'in gang kan zetten en aan de waggel houdt'.
Ik ben van nature niet gezegend met de nodige motivatie, dus heb het momenteel wel nodig.
Bedankt voor de tip.Dorian yates blood and guts is ook erg goed. Is op caffeine en bet alanine als ik me niet vergis ook hoger gedoseerd. 6gram betal allanine, 6 gram citrulline en zo'n 400mg caffeine als ik me niet vergis.
Is 25 a 30 euro bij supspace
Langs de andere kant ... je bent wel gegaan. 😀Gebruik ik ook nu
Ik denk dat een duurdere prework met ingrediënten voor betere pomp ook tegen je kan werken
Door grotere pomp kun je onbewust minder intensief trainen of je workout eerder eindigen. Vandaag was ik fysiek moe en had totaal geen zin. Rug + biceps. Toch gegaan en toen ik goede pomp zag in spiegel meteen naar huis gegaan :/
Heb ik al zitten aan denken, maar zit nog niet op het punt om het effectief te gaan doen.Waarom niet gewoon los kopen wat je wilt. dan kun je gewoon samenstellen naar je eigen wens qua dosis.
oa
![]()
L-Citrulline 400g | Power Supplements
Wist je dat: Een pot met 400g pure L-Citrulline bevat evenveel L-Citrulline als 702 gram Citrulline Malaat! Zeer lage prijs voor Japanse topkwaliteit.www.powersupplements.nl
100% Beta-Alanine Poeder | Myprotein NL
Beta-alanine Aminozuur Poeder verhoogt het carnosinegehalte in de skeletspier, vertraagt spiervermoeidheid en laat je langer doorgaan. Gratis levering.nl.myprotein.com
![]()
Cafeïnetabletten en -pillen|Bulk™ Nederland
Koop pure cafeïnetabletten van Bulk™. Dit zijn de goedkoopste cafeïnetabletten van de hoogste kwaliteit in Nederland, boordevol 200 mg pure cafeïne. Bulk, voorheen Bulk Powders.www.bulk.com
Waarom niet, oprechte vraag?! Ik vind het gevoel gewoon lekker eerlijk gezegd en soms even die kop de goede kant op als er zware dagen zijn 😉Koffie is mijn pre Workout en zout verder vind ik alle pre workout niks voor mij