MuscleMeat

Peiling Gebruik jij een pre-workout supplement ?

Peiling Peiling Gebruik jij een pre-workout supplement ?

• Totaal stemmers
    208
  • Peiling gesloten .
Ja, eigenlijk elke training, 4-5 keer per week:o

Excuses, weer een semi-bump gemaakt zonder op te letten.

Ik heb een pot caffeine caps. En een zakje 25gramDMHA.

Pak 500mg caffeine en 200 mg dmha. Imo beter kan je niet hebben.

Caffeine caps kost 15 euro ofzo voor 250 caps a la 250mg.
DMHA was 30 euro ofzo en doe je meer dan een jaar mee.

Preworkout is marketing en betaal je zoveel voor fancy ingredienten die niet veel doen.

Netjes, goed drugs gebruiken om te liften, jij komt er wel:o

Heel af en toe

Eigenlijk iedere dag met een offweek zodra ik deload.

"Powerbuilding" dagen: 50/50 Rich Piana
Bodybuilding dagen: Stim Free Naughty boy

The Dutch Giant Pre-Workout.

De enige die me 'in gang kan zetten en aan de waggel houdt'.
Ik ben van nature niet gezegend met de nodige motivatie, dus heb het momenteel wel nodig.

Ik ben van nature niet gezegend met de nodige motivatie, dus heb het momenteel wel nodig.

Gebruik ik ook nu

Ik denk dat een duurdere prework met ingrediënten voor betere pomp ook tegen je kan werken

Door grotere pomp kun je onbewust minder intensief trainen of je workout eerder eindigen. Vandaag was ik fysiek moe en had totaal geen zin. Rug + biceps. Toch gegaan en toen ik goede pomp zag in spiegel meteen naar huis gegaan :/

Dorian yates blood and guts is ook erg goed. Is op caffeine en bet alanine als ik me niet vergis ook hoger gedoseerd. 6gram betal allanine, 6 gram citrulline en zo'n 400mg caffeine als ik me niet vergis.
Is 25 a 30 euro bij supspace

Gebruik ik ook nu

Ik denk dat een duurdere prework met ingrediënten voor betere pomp ook tegen je kan werken

Door grotere pomp kun je onbewust minder intensief trainen of je workout eerder eindigen. Vandaag was ik fysiek moe en had totaal geen zin. Rug + biceps. Toch gegaan en toen ik goede pomp zag in spiegel meteen naar huis gegaan :/
Langs de andere kant ... je bent wel gegaan. 😀

Waarom niet gewoon los kopen wat je wilt. dan kun je gewoon samenstellen naar je eigen wens qua dosis.
oa

• Like
Waarderingen: K82
Af en toe de ABE PWO Cola smaak.

Maar vaak gewoon bakje havermout, een banaan en een bak koffie.

Waarom niet gewoon los kopen wat je wilt. dan kun je gewoon samenstellen naar je eigen wens qua dosis.
oa
Heb ik al zitten aan denken, maar zit nog niet op het punt om het effectief te gaan doen.

Maar waarschijnlijk binnen afzienbare tijd zal dat er wel van komen.

1726585881048.png - 637325
Best prettige pwo

Koffie is mijn pre Workout en zout verder vind ik alle pre workout niks voor mij

• Like
Waarderingen: K82
Terug
Naar boven