XXL Nutrition

efedrine en angst gevoel...

Ja, onrust, hartkloppingen, nerveusheid, het idee hebben dat je er niet bij bent, gevoel van weg te kunnen vallen, overbelaste gedachtes die maar rap doorgaan, overijverigheid maar tegerlijkertijd vermoeid, zweten, misselijkheid, moeite met slikken (Zeldzaam) droge mond, gejaagdheid, prikkelbaar, slapenloosheid. Alles bij elkaar kan idd angst opwekken.

Kans op afname van libido. Alle reden om angstig te zijn dus :cool:

Bij chronisch en zwaar gebruik bloedverduning, diaree, verlies van libido, verlies van eetlust en motivatie, verslechterde spijsvertering, maagklachten, slechter gebit.

Er schijnen dodelijke gevallen te zijn geweest in the States en daarom het verbod erop. Maar goed, een koffieboon zal ook wel een Amerikaan hebben platgelegd ergens in een uithoek van het land.

• Topic Starter Topic Starter
OK, dank heren

goed spul..binnekort de inject

Als ik teveel van die shit neem word ik ook onrustig maar ook ****ing sociaal.
Ik adem zwaar en diep en beetje knarsen met mijn tanden, haha...
Ik wil met iedereen over van alles praten en met de beste bedoelingen, beetje hetzelfde gevoel als een avondje wit.

Lekker gevoel dus.

Bij chronisch en zwaar gebruik bloedverduning, diaree, verlies van libido, verlies van eetlust en motivatie, verslechterde spijsvertering, maagklachten, slechter gebit.

Er schijnen dodelijke gevallen te zijn geweest in the States en daarom het verbod erop. Maar goed, een koffieboon zal ook wel een Amerikaan hebben platgelegd ergens in een uithoek van het land.

Pfff, tja als je iets misbruikt dan krijg je van die dingen.

Als je een kilo zout eet ga je ook dood...:rolleyes:

Ik wil met iedereen over van alles praten en met de beste bedoelingen, beetje hetzelfde gevoel als een avondje wit.

Lekker gevoel dus.

lijkt net of je dan een avondje aan de kletsers zit

Lekker gevoel dus.

Sociaal? You must be kidding. Ik word er juist agressief van :evil2:

ja klaas vertel eens over die inject ajb.

Ik combineerde het met yohimbine ik weet niet of dat bij jou ook zo is maar ik kreeg ook die angstige momenten alleen de eerste dagen.Maar bij mij was het de yohimbine omdat het je nor-adrenaline levels verhoogd en dit angst gevoelens kan geven.Yomibine werkt als een trein bij mij maar is wel een goedje wat ****ed met je mind.

efedrine= amfetamine achtige...maken soms ****ing para...en dus angstig ;)

Efedrine is verboden hoor!

Ja ik heb met BBX's TCX zich geen efedrine in maar toch....niet para of angstig btw maar een beetje vaag en verward kun je der er van worden. Zelfde verhaal met amp...amp is ook heavy d8t eerst van niet tot dat ik er 2 innam...miep miep zoef!!

Maar ik reageer zowiezo sterk op al die fatburners met veel caffeine en de andere shit die er allemaal in zit....ben ik achter gekomen.

ikzelf heb geen angst ervaren tijdens het gebruik van efedrine..

ik nam het sowieso in met caffeine en asprine..

ik kreeg er gewoon lekker veel energie van, helemaal top :D

ja klaas vertel eens over die inject ajb.

oww inject..jhaa ik ga er vanuit dat het verhoudingsgewijs ongeveer hetzelfde is als bv lasix-inj vs lasixtab..bij lasixtab weet je nooit precies hoe snel en wanneer het gaat werken..met die inj wel..binnen uur geloof ik..

zal het zeer binnekort probere..keep u updated..

oww inject..jhaa ik ga er vanuit dat het verhoudingsgewijs ongeveer hetzelfde is als bv lasix-inj vs lasixtab..bij lasixtab weet je nooit precies hoe snel en wanneer het gaat werken..met die inj wel..binnen uur geloof ik..

zal het zeer binnekort probere..keep u updated..

Bij mij werken de tabs altijd binnen half uur.

Terug
Naar boven