Fitness Seller

efedrine en angst gevoel...

Ephedrine is toch verboden omdat het een belangrijk middel is om Chrystal Meth te maken...?

Ja man, hier wat ingrediënten:

Iodine
Red Phosphorous
Acetone
Ephedrine Tablets
Pseudoephedrine Tablets
Muriatic Acid
Sulfuric Acid
Battery Acid
Anti-Freeze
Coleman Fuel
Lye
Drain Cleaner
Hydriotic Acid

holy shit

Kook je het goed met de juiste aanpak en ervaring, heb je een stimulant die 24 uur snoeiharde helderheid en geilheid opleverd.

Zoals Dennis al zegt is efedrine `t neefje van speed. En door de speed heb ik `s een weekend met de gordijnen dicht en een knuppel in de aanslag gezeten omdat ik er helemaal para van was geworden. Dus het is helemaal niet raar als je na een tijdje efedrine angstig wordt.

Neem maar eens in 1 keer 150mg efedrine, wedden dat je para wordt!

Zoals Dennis al zegt is efedrine `t neefje van speed. En door de speed heb ik `s een weekend met de gordijnen dicht en een knuppel in de aanslag gezeten omdat ik er helemaal para van was geworden. Dus het is helemaal niet raar als je na een tijdje efedrine angstig wordt.

whahahahaha dat heb ik nou nooit;)

oja ben met efedrine bezig en geen bijwerkingen neem 95 mg per dag

Zijn Ephedrine van die tabletjes die je kan/kon halen bij een smartshop ???
Vroeger met uitgaan wel is gehad, als het al het zelfde is. Merkte er nooit echt veel van.
Tot ik het helepakkie naar binnen werkte maar had toen alleen hardkloppingen.

Mischien domme vraag, maar waar gebruik je Ephedrine voor dan ??

edit- Bedoelde Ephedra :P is wel ff wat anders neem ik aan ? Iig zou ik wel willen weten waar het handig voor is....

Laatst bewerkt:
De een wordt er angstig van de ander niet,
ligt gewoon aan je lichaam. Neem 150mg/d en merk niets,
een vriend mij nam 90mg/d en werd inderdaad para.

Wat een overdreven reacties hier zeg. Ik heb geen enkele van die neveneffecten gehad, alleen beetje nerveus de eerste dagen. Angst? haha het is geen speed/hard drugs. Al dat gejank over efedrine....we zitten hier niet in de USA.

Vergelijking speed - efedrine gaat natuurlijk totaal niet op, het lijkt alleen op bepaalde punten erop kwa molecule, maar het is verder iets totaal anders en werkt ook totaal anders.

Zijn Ephedrine van die tabletjes die je kan/kon halen bij een smartshop ???
Vroeger met uitgaan wel is gehad, als het al het zelfde is. Merkte er nooit echt veel van.
Tot ik het helepakkie naar binnen werkte maar had toen alleen hardkloppingen.

Mischien domme vraag, maar waar gebruik je Ephedrine voor dan ??

edit- Bedoelde Ephedra :P is wel ff wat anders neem ik aan ? Iig zou ik wel willen weten waar het handig voor is....

Ja kon je vroeger kopen in de smartshop. Efedrine is de werkzame stof in ephedra. Word gebruikt om te cutten (om vet te verbranden dus)

Wat een overdreven reacties hier zeg. Ik heb geen enkele van die neveneffecten gehad, alleen beetje nerveus de eerste dagen. Angst? haha het is geen speed/hard drugs. Al dat gejank over efedrine....we zitten hier niet in de USA.

Vergelijking speed - efedrine gaat natuurlijk totaal niet op, het lijkt alleen op bepaalde punten erop kwa molecule, maar het is verder iets totaal anders en werkt ook totaal anders.

Nee, met 3 xper dag 30mg wordt je niet angstig nee.

Maar 5 van die pillekes in 1 keer en ik begin toch aardig te spacen maat!:nanner:

Maar 5 van die pillekes in 1 keer en ik begin toch aardig te spacen maat!:nanner:
Ik nam idd 3x30mg/dag icm x 3x300mg caf/dag. Je moet ook gek zijn om 150mg in 1 keer te nemen. Dat doe je ook niet bij andere supplementen of medicijnen. Logisch dat het dan misgaat. Of je daar angstaanvallen van krijgt lijkt me sterk, het werkt toch niet echt op die plaats in de hersenen. Denk wel dat je er hyperactief van zal worden en wellicht heel prikkelbaar.

hoe kom je er dan ook op om 5 van die dingen in 1x te nemen?
als je het mij vraagt is dat niet zo heel erg slim..

Nou, dat was in de tijd van de efedra`s en was een leuk alternatief voor xtc...

En sommigen weten niet met het gevoel om te gaan om dat ze zich zo `opgeladen` voelen en begrijp wel dat je daar angstig van kan worden!
Had ik zelf met xtc ook namelijk de eerste keer. :D

• Topic Starter Topic Starter
merk net dat de stackerstore out of business is .... daar gaat men suplier :p

Verkopen ze nog alfavit zonder voorschrift bij de Belgische apotheek?

Ikzelf wordt er soms onrustig van. Meestal als ik niet genoeg fysieke inspanning lever en dus met een energie overschot zit..

• Topic Starter Topic Starter
En vasporo maken ze dat nog??

K vind dus geen kloten

I need a dealer :D

de bijwerkingen zijn er wel degelijk...en bij een wat hogere dosis ook zeker neit overdreven...vooral bij het langere gebruik moet je erg oppassen voor slapeloosheid, misselijk, paniek, rusteloos, duizelig, libido verlies, impotency,...

neem maar eens ephi-inject..die werkt meteen, in tegenstelling tot de tabs...dan voel je de sides stuk beter(die je bij de tabs over de wat langere gebruik krijgt)..

merkte niks van die efedrine (vasapro+EY) buiten extra zweten dan

Terug
Naar boven