AndroidHealthClinic

effect cannabis na trainen

Oke hier ga ik zowieso commentaar op krijgen :roflol:

Blow eigenlijk hele dag door (ADHD-stuiterbal
:D) en voor het trainen drink ik me shake daarna PWO en onder genot van een dampiej, dan gaak naar de sportschool helemaal hyper maar toch gefocussed, kan dan nogsteeds knallen! Moet wel eerlijk toegeven dat ik nuchter sterker ben maarja dan ben ik echt dwaas bezig... Dan loop ik zwaar verward heen en weer :p true story

Dit kan je beter niet doen man op je 22e, Rook dan avonds 1 voor het slapen als je perse dagelijks wilt blowen, Geloof mij als jij dat vanaf nu 3 maandjes doet ga je je een stuk beter voelen.

Heb zelf geen verschil gemerkt toen ik elke dag door blowde en nu ik helemaal gestopt ben qua groei e.d.
Voel mezelf wel 10x beter nu ik gestopt ben :)

Blowen? Heb je ook een matje, nike petje, bomberjack, en een gouden ketting? Just asking...:o
Matje had ik vroeger ( tot me 12e ) bomber tot me 16e :) en nee voorderest ralph lauren petje ( die ik alleen draag tijdens trainen want voorderest gel ik me korte haar ;) ) enja gouden oorbel/ketting/armband/ring ( ring met ooievaar ;)) en tattoo's... Problem?

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 17:37 ----------

Dit kan je beter niet doen man op je 22e, Rook dan avonds 1 voor het slapen als je perse dagelijks wilt blowen, Geloof mij als jij dat vanaf nu 3 maandjes doet ga je je een stuk beter voelen.
Ik snap wat je bedoelt maar er spelen nog wat factoren mee... kwas al geminderd en toen ging uit met me meisje van 2,5 jaar ( door haar ook gaan minderen ) enja nu weer terug naar af... maar wil hier niet echt mee doorgaan tot ik 30 ben ofzo... achja weer ff terug naar af en dan weer fris beginnen :)

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 17:37 ----------

Ja, alleen heb ik die gouden ketting moeten verpatsen, dingen zijn nog best wat waard man

OT:

Na trainen kan wel (enkele keren gedaan (>10)) maximaal aan de munchies

voor trainen lijkt me echt niet chill, zeker niet als je zwaardere gewichten wilt gaan tillen (laat staan squatten)
squatten is idd erg k*t stoned :roflol: dat omhoog komen jongen... wat een k*tervaring :)

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 17:38 ----------

:haha: Jij bent echt fout bezig man de hele dag doorblowen :D

Haagse Sjonnie
Achja tis maar een fase, niet voor altijd :)

Laatst bewerkt:
squatten is idd erg k*t stoned :roflol: dat omhoog komen jongen... wat een k*tervaring :)

haha nu je het zegt :D

Keertje smiddags dikke XL gedraait, hele middag bij iemand thuis zitten eten en beetje techno luisteren en bouncen :roflol: toen ie uitwerkte werd ik me een partij ziek, hoofdpijn en misselijk, savonds trainen en squatten, niet verder gekomen dan mn opwarmsetjes, en ook overal koppijn bij :o

Maarja ik ben dan wel zo, alles kan met mate, zolang t maar niet je trainingen gaat benadelen. Na de training en in t weekend enzo kan dan nog wel eens. (Alhoewel ik geen wiet meer rook :o)

haha nu je het zegt :D

Keertje smiddags dikke XL gedraait, hele middag bij iemand thuis zitten eten en beetje techno luisteren en bouncen :roflol: toen ie uitwerkte werd ik me een partij ziek, hoofdpijn en misselijk, savonds trainen en squatten, niet verder gekomen dan mn opwarmsetjes, en ook overal koppijn bij :o

Maarja ik ben dan wel zo, alles kan met mate, zolang t maar niet je trainingen gaat benadelen. Na de training en in t weekend enzo kan dan nog wel eens. (Alhoewel ik geen wiet meer rook :o)
Achja ut gekke is ook zodra ik klaar ben met me training dan benk ook gewoon weer knalnuchter en moet ook wel eerlijk toegeven dat ik ook wel een paar keer zoiets had van mischien iets te? want dan kwam ik echt geen steek vooruit maar dat is maar een enkele keer vd zoveel

drugs is niet goed voor je.

ik heb nog nooit gehallucineerd van wiet...
Dat komt omdat in een jonko maar relatief weinig THC zit, zelfs als je de sterkste wiet- en/of hash-soorten gebruikt. Bovendien wordt er ook nog eens een deel verbrand tijdens het roken.

En wat dacht je van spacen na het eten van spacecake? Ik neem aan dat je zelf wel zult weten wat daarin verwerkt wordt :P

Oke hier ga ik zowieso commentaar op krijgen :roflol:

Blow eigenlijk hele dag door (ADHD-stuiterbal
:D) en voor het trainen drink ik me shake daarna PWO en onder genot van een dampiej, dan gaak naar de sportschool helemaal hyper maar toch gefocussed, kan dan nogsteeds knallen! Moet wel eerlijk toegeven dat ik nuchter sterker ben maarja dan ben ik echt dwaas bezig... Dan loop ik zwaar verward heen en weer :p true story

Suiker minderen, zeker geen PWO, omega 3 vetzuren verhogen en middelen gebruiken die GABA productie in de hersenen verhogen (zoals het aminozuur L-glutamine).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gamma-aminoboterzuur (GABA)

Fish oils can transform the behaviour of disruptive teenagers, a study has revealed.
http://www.ergogenics.org/321.html

By the end of the 12-week trial, the number showing symptoms of moderate or severe ADHD had dropped to six, while only three were severely inattentive and only six highly impulsive.

En

http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/effect-marihuana-268205/index4.html#post6044701

Marijuana: interaction with the estrogen receptor.
http://jpet.aspetjournals.org/conten...2/404.abstract

THC and other cannabinoids have no direct estrogenic activity [55]. Yet marijuana smoke does interactwith estrogen receptors [56]. The estrogenic effect is caused by phytoestrogens present in the herb, such as apigenin, an estrogenic flavonoid, which apparently retains its pharmacological activity in marijuana smoke [56]. The fact that cannabis contains more than cannabinoids is often overlooked. Marijuana contains dozens of terpenoids, which are volatilised and inhaled, cross the blood-brain barrier, and modulate the effects of THC [9].

In males, cannabis smoking decreases serum LH when compared to hormone levels in non-smoking controls [62,63] or pre-smoking baseline levels [64]. Chronic marijuana use is associated with decreased plasma testosterone levels [62]. However, other studies have failed to reproduce these findings [64–66]. The differing results of these reports may in part be due to study design. The study by Kolodney did not control for the ingestion of other pharmacological agents, such as narcotics and alcohol, whereas the inpatient design of the study by Mendelson prevented this potential artefact. Reduced sperm counts in males have been more consistently seen [62,67].

It was suggested that reduced testosterone synthesis may be the result of THC’s effects on the hypothalamohypophyseal area—THC reduces gonadotropin levels, causing a reduced interstitital cell microsomal cytochrome P-450 content needed for the synthesis of testosterone [90]. Treatment of THC-treated rats with gonadotropins was able to restore normal testicular weight, microsomal P-450 activity, and gamma-glutamyl transpeptidase activity. In vitro studies have shown that cannabinoids inhibit protein and nucleic acid synthesisand glucose metabolism in the rat testes [91,92]. This reduction in testosterone levels may explain the behavioural studies demonstrating that THC reduces copulatory behaviour in male rats [93,94].

Laatst bewerkt:
skaffa trainen snap ik echt niet. Na de training zal t denk niet je gains erg belemmeren.

Terug
Naar boven