ik vroeg me zoal af, doen jullie wel is, of heb je het gedaan, rauwe ei door je brinta te doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom doe je melk bij de shake ipv water, terwijl gewoon water beter is?

waarom doe je melk bij de shake ipv water, terwijl gewoon water beter is?

, is toch ook zo? ik lees wel is vaker dat water beter is omdat het dan sneller word opgenomen ofso? 
, zelf doe ik het namelijk wel, of is dit schadelijk door een of ander iets?ja ik meende het, is toch ook zo? ik lees wel is vaker dat water beter is omdat het dan sneller word opgenomen ofso?
maarja ik wou dit weten, kijken of er mensen waren die dit deden, vraagje stellen is niet verboden, toch?, zelf doe ik het namelijk wel, of is dit schadelijk door een of ander iets?
Ja dat klopt, maar dan moet je wel alleen je eiwitten met water nemen. Als je er namelijk iets bij eet dan krijg je hetzelfde effect als melk in je shake, dan wordt het dus langzamer opgenomen.
Edit: Je kan een rauw ei door je brinta heendoen, maar let wel op samonella. Beter doe je hem eerst bakken of koken.

, moeder zorgt daar wel goed voorooh oke, gister mn eerste shake gehad ( jeej), had er verder niks bij gegeten ofso, met water, erg lekker is het!!
salmonella ja, dacht ik al, verder is mn koelkast school enzo hoor, moeder zorgt daar wel goed voor

Oh gelukkig maakt je moeke de koelkast schoon. De kans op salmonella is nu geheel verdwenen...![]()
lol xD
nee maar de kans is wel minder, salmonella komt ook door hygiëne etc

lol xD
nee maar de kans is wel minder, salmonella komt ook door hygiëne etc