Fitness Seller

Ei poeder gebruiken als mass gainer

Bezoekers in dit topic

De samenstelling is 50gram eiwit en 50 gram vet per 100 gram.
Een snelle verkeerde rekensom leert mij dat dit 1 gram vet per 1 gram eiwit is.

fixed.

Je gaat me toch niet vertellen dat je in 1 gram product, zowel 1 gram vet als 1 gram eiwit hebt?

Je hebt gelijk als je zegt dat wanneer je 1 gram puur eiwit wil hebben er 1 gram vet bij komt. Wat wil zeggen dat je dus totaal 2 gram product hebt.
 
Rekenwonders hier
 
Jij maakt er een heel ander verhaal van, ik heb het toch nooit over 1 gram product gehad? ik zeg per 1 gram puur eiwit dat je binnen krijgt, krijg je 1 gram vet binnen, wat snap jij hier niet aan?

Als ik jouw was zou ik nog even in de wiskunde boeken kijken voordat je in mei aan het vmbo kader examen begint.
 
fixed.

Je gaat me toch niet vertellen dat je in 1 gram product, zowel 1 gram vet als 1 gram eiwit hebt?

Je hebt gelijk als je zegt dat wanneer je 1 gram puur eiwit wil hebben er 1 gram vet bij komt. Wat wil zeggen dat je dus totaal 2 gram product hebt.

Jij maakt er een heel ander verhaal van, ik heb het toch nooit over 1 gram product gehad? ik zeg per 1 gram puur eiwit dat je binnen krijgt, krijg je 1 gram vet binnen, wat snap jij hier niet aan?

Als ik jouw was zou ik nog even in de wiskunde boeken kijken voordat je in mei aan het vmbo kader examen begint.

Wat zeg ik daar nou dan? Formuleer dan zelf beter.
En doe alsjeblieft niet zo stoer over vmbo examens want zo'n helderziend persoon ben je zelf volgens mij ook niet kerel.
 
Is whey perfection met 100gram van die die ultra fine oats niet net zo goed als een mass gainer?
 
Asian-Style-Chimichurri-Steak-704286.jpg

Dit is de beste weightgainer
 
Lol melkpoeder voor de vissen :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Is whey perfection met 100gram van die die ultra fine oats niet net zo goed als een mass gainer?

Tuurlijk man, weightgainer zelf maken, veel goedkoper en je weet wat je gebruikt.
 
Is whey perfection met 100gram van die die ultra fine oats niet net zo goed als een mass gainer?

Whey perfection is weightgainer 230% meer koolhydraten dan aangegeven meende ik
 
Back
Naar boven