XXL Nutrition

eigen nummer

link doet t niet

hey, net mijn eerste nummertje online gezet.
Comments/ Tips?
De video is crap, maar moest er wat beeldmateriaal bijzetten om op youtube te zetten.

[Link niet meer beschikbaar]

Error 404: Pagina niet gevonden
Jammer genoeg konden we de pagina die je probeerde te bekijken niet vinden.

Het is mogelijk dat de link die je volgde om hier te komen, onjuist of verouderd is.

Alternatieve pagina's

Gebruik alstublieft de link 'Zoeken' (hierboven) om de pagina te vinden die je zocht. Je kan ook naar één van de volgende populaire pagina's gaan:

Uitgebreid zoeken
Hoofdpagina forum

De niet-werkende link, werkt niet.

• Topic Starter Topic Starter
und voila

nu doet ie t wel

Nummer is slecht opgenomen, voor de rest ook niet echt mijn muziek.

toch bedankt voor de comments (y)

als dat je eigen stem is ,heb je wel potentieel volgens mij.
Het lied is helemaal niet slecht imo. Nice.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 21:23 ----------

Je stem doet me denken aan een zanger maar kom er niet direct op. Die heeft ook zo'n beetje hese stem . T zal me seffe wel te binnen vallen :D

is het nu je eigen stem of niet ??

jawel :)

Niet mijn muziek, maar wel handig als je in slaap wilt vallen.

Ik vind het wel wat hebben man, zit wel potentie in. Zou wel zangles nemen (no offence)

ok,ik zou toch s aan idols ofzo meedoen als ik u was...

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 14:49 ----------

ma kom er nog altijd niet op ,op wie je stem gelijkt , miljaar.Tis thans een hele bekende zanger...
Mss bedoel je coldplay, heeft wel een beetje wat weg daarvan.

shit?? ik denk toch wel dat je 'colplay' als een compliment mag bezien ze . :rolleyes:

Ze hebben zeker heel mooie muziek, prachtig zelf. Ik vind alleen de kopstem van Chris Martin niet zo mooi (gewone stem zeker wel).

Voor je eerste nummertje zeker niet verkeerd man!

Beetje Lou Reed maar dan muzikaler, best goed en goede stem!

Vind wel dat je mix hier een beetje plat en "muddy" klinkt. Imho beetje reverb zeker op de piano en je stem zouden veel doen. Bijna altijd zo dat als je instrumenten opneemt met een microfoon of zelfs digitaal dat het individueel wel goed en natuurlijk kan klinken maar bij elkaar is er dan vaak te veel bas. Paar dB eraf onder de 100Hz en mischien ook in het laag midden (onder de 300Hz) kan al veel schelen. Misschien een of twee dB erbij boven de 5KHz ook om de boel open te gooien. Valt vaak pas op als je op verschillende geluidssystemen luistert.
Trukje dat ik gebruik met reverb trouwens is om dat dan voor de helft 1 kant op te pannen, is een gratis ruimtelijk stereoeffect op een monospoor/opname zonder negatieve effecten als je de hele track terugbeluistert op mono.

Terug
Naar boven