dsm350
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hier ben ik met ongeveer dezelfde achtergrond, haha. @marina1975
Thanks! Haha ja, ik speel onderhand al weer 12 jaartjes gitaar! Jij ook toevallig?
@mark30049
Zoals je zegt, niet te veel kleine dingetjes toevoegen werkt bij mij ook erg goed. Wanneer ik iets snel kan klaarmaken eet ik het sneller dan wanneer het een hoop tijd kost. Bedankt voor de tips! Stel het zeer op prijs!
Ik was dus even door je log aan het scrollen en toen kwam ik een soortgelijke foto tegen als die ik vanmiddag heb laten nemen door mijn broer! Sport je ook bij healthcity? Ik dacht het te zien aan de kluisjes op de achtergrondHier ben ik met ongeveer dezelfde achtergrond, haha.
![]()
@Bgroot
Thanks! In het begin had ik het er erg moeilijk mee. Heb zelfs een tweetal keren boven de wc gehangen omdat alles er bijna weer gelijk uitkwam. Gelukkig went je lichaam eraan. Nu is het voor mij de normaalste zaak van de wereld!

@mark30049
Zelf sport ik bij Basic Fit op het moment. Basic Fit heeft recent een Healthcity overgenomen in het centrum van Tilburg en daar zit ik nu. Is maar 5 minuutjes lopen van mijn appartement en het scheelt een hoop in de portemonnee! Omdat het er nog niet zo heel lang zit is het ook nog relatief rustig. Zal binnenkort ook wel veranderen ben ik bang.
@marina1975
Thanks! Pak die gitaar weer eens op! Té leuk om te laten liggen!![]()