Fitness Seller

Eindelijk de stap gezet! | Voedingsschema | Bulken

valt niet tegen, had toch meer vet verwacht aangezien die kilo's wat jij zei die je bent aangekomen in een korte tijd..ik schat je rond de 12-13%

Netjes hoor!
speel je gitaar? viel me meteen op. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben erg lang. Het vet kan zich dus daarom waarschijnlijk dus beter verspreiden.:p

Ziet er goed uit! Vreten vreten vreten dan kom je er wel, ben zelf van 1.90 en 72 kilo gekomen.

Hou je maaltijden simpel, niet te veel kleine dingetjes toevoegen, dan is 't makkelijker en sneller te bereiden (muesli en kwark, ei op brood met kaas, vlees op brood etc ipv 50 gram vlees met eetlepel mayo, theelepel curry, 5 gram zout en 10 gram boter op een boterham, met 60 gram sla, 1 los tomaatje en een lepel pindakaas, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hoe sneller te bereiden hoe sneller je t even snel pakt of maakt ipv dat je geen zin hebt omdat je lang in de keuken staat.

Idd veel eten, beter wat te veel dan te weinig, aankomen aan vet gebeurt niet zo snel met onze lengte, vooral niet als je eenmaal op volle toeren draait in de gym.

Als je wilt cheaten, bijvoorbeeld een plak cake, doe het dan bovenop je eetschema, ipv je kwark eruit te gooien voor die plak cake. Doe beide.

Even 3 snelle tips die mij geholpen hebben en nogsteeds helpen, kom van nog 'dieper' als jij.

Als je wilt kan je in mn log kijken voor eventuele tips als je wilt! :)

Succes! :)

krijg je dat allemaal weg op ochtend? :O
& succes ziet er goed uit

@marina1975
Thanks! Haha ja, ik speel onderhand al weer 12 jaartjes gitaar! Jij ook toevallig?

@mark30049
Zoals je zegt, niet te veel kleine dingetjes toevoegen werkt bij mij ook erg goed. Wanneer ik iets snel kan klaarmaken eet ik het sneller dan wanneer het een hoop tijd kost. Bedankt voor de tips! Stel het zeer op prijs!

Ik was dus even door je log aan het scrollen en toen kwam ik een soortgelijke foto tegen als die ik vanmiddag heb laten nemen door mijn broer! Sport je ook bij healthcity? Ik dacht het te zien aan de kluisjes op de achtergrond ;) Hier ben ik met ongeveer dezelfde achtergrond, haha.

23r0how.jpg

@Bgroot
Thanks! In het begin had ik het er erg moeilijk mee. Heb zelfs een tweetal keren boven de wc gehangen omdat alles er bijna weer gelijk uitkwam. Gelukkig went je lichaam eraan. Nu is het voor mij de normaalste zaak van de wereld!

@marina1975
Thanks! Haha ja, ik speel onderhand al weer 12 jaartjes gitaar! Jij ook toevallig?

@mark30049
Zoals je zegt, niet te veel kleine dingetjes toevoegen werkt bij mij ook erg goed. Wanneer ik iets snel kan klaarmaken eet ik het sneller dan wanneer het een hoop tijd kost. Bedankt voor de tips! Stel het zeer op prijs!

Ik was dus even door je log aan het scrollen en toen kwam ik een soortgelijke foto tegen als die ik vanmiddag heb laten nemen door mijn broer! Sport je ook bij healthcity? Ik dacht het te zien aan de kluisjes op de achtergrond ;) Hier ben ik met ongeveer dezelfde achtergrond, haha.

23r0how.jpg

@Bgroot
Thanks! In het begin had ik het er erg moeilijk mee. Heb zelfs een tweetal keren boven de wc gehangen omdat alles er bijna weer gelijk uitkwam. Gelukkig went je lichaam eraan. Nu is het voor mij de normaalste zaak van de wereld!

Geen probleem. Ziet al goed uit, meer traps als mij al haha. Ja heb er gesport, ben ondertussen overgestapt! Welke healthcity sport je?

Heb heel vroeger 10 jaar gespeeld... maar dat is al in een grijs verleden. :o

Ziet er al goed uit! keep on going!

@mark30049

Zelf sport ik bij Basic Fit op het moment. Basic Fit heeft recent een Healthcity overgenomen in het centrum van Tilburg en daar zit ik nu. Is maar 5 minuutjes lopen van mijn appartement en het scheelt een hoop in de portemonnee! Omdat het er nog niet zo heel lang zit is het ook nog relatief rustig. Zal binnenkort ook wel veranderen ben ik bang. :(

@marina1975
Thanks! Pak die gitaar weer eens op! Té leuk om te laten liggen!:D

@mark30049

Zelf sport ik bij Basic Fit op het moment. Basic Fit heeft recent een Healthcity overgenomen in het centrum van Tilburg en daar zit ik nu. Is maar 5 minuutjes lopen van mijn appartement en het scheelt een hoop in de portemonnee! Omdat het er nog niet zo heel lang zit is het ook nog relatief rustig. Zal binnenkort ook wel veranderen ben ik bang. :(

@marina1975
Thanks! Pak die gitaar weer eens op! Té leuk om te laten liggen!:D

Nice! Daar ben ik sinds November weg. We hebben de foto op precies dezelfde plek gemaakt haha.

Hoe is de sfeer daar? Was echt verdoet hoorde ik. Boel chappies.

Jammer, het zat perfect daar. Goeie sfeer, sauna, handdoekenservice, 2 zonnebanken, alles erop eraan.

Terug
Naar boven