AndroidHealthClinic

Einstein noemde geloof in god "kinderlijk bijgeloof"

Erg is dat mensen nog steeds onzin er over schrijven terwijl onderhand algemeen bekend is dat Hitler geen enkele intresse had in dergelijke wapens en/of oorlogvoering.

Hitler had geen interesse in dergelijke wapens omdat hij van mening was dat het zinniger was te investeren in de luchtmacht en conventionele raketten, en echt niet omdat hij nu zoiets had dat het idee van een atoombom iets TE veel van het goed was ofzo.. Hij maakte gewoon wederom een inschattingsfout. In tegenstelling tot zijn politieke en organisatorische talenten was hij op het gebied van militair inzicht nu eenmaal geen hoogvlieger.

• Topic Starter Topic Starter
Het broeikasteffect is nog niet eens bewezen maar is nog slechts een theorie die veel te veel aandacht heeft gekregen door die idioot van een Al Goore.
Het is juist keihard bewezen, honderden studies hebben het al aangetoond. Kijk maar eens naar de film van Al Gore, hij legt het allemaal mooi uit. En Gore is zeker geen idioot, waar haal je dat nu weer, laat je niet brainwashen door de republikeinen uit Amerika!

Het is juist keihard bewezen, honderden studies hebben het al aangetoond. Kijk maar eens naar de film van Al Gore, hij legt het allemaal mooi uit. En Gore is zeker geen idioot, waar haal je dat nu weer, laat je niet brainwashen door de republikeinen uit Amerika!

Of de makers van South Park :roflol:

Als je in deze tijd nog werkelijk denkt dat er een god aanwezig is ben je toch serieus helemaal de weg kwijt.

Een menselijke zwakte is het goede woord.

Hehe wel een leuke aflevering :p Ik dacht ook altijd dat Gore een idioot was na het zien van die aflevering, maar nadat je zijn film gezien hebt weet je wel beter. Die man had gvd president moeten worden ipv die druiloor Bush.

Hitler had geen interesse in dergelijke wapens omdat hij van mening was dat het zinniger was te investeren in de luchtmacht en conventionele raketten, en echt niet omdat hij nu zoiets had dat het idee van een atoombom iets TE veel van het goed was ofzo.. Hij maakte gewoon wederom een inschattingsfout. In tegenstelling tot zijn politieke en organisatorische talenten was hij op het gebied van militair inzicht nu eenmaal geen hoogvlieger.
Lees mijn posting dan maar eens die er onder staat.

Hehe wel een leuke aflevering :p Ik dacht ook altijd dat Gore een idioot was na het zien van die aflevering, maar nadat je zijn film gezien hebt weet je wel beter. Die man had gvd president moeten worden ipv die druiloor Bush.

Alleen jammer dat het zo'n ****ing hypocriet is.

Die bijdragen van hem waren al eerder door anderen geleverd, maardat heb ik je al eens eerder uitgelegd.

In jouw wereld wel maar dat zegt verder niks. Buiten wat neo nazi sites zijn er maar weinig bronnen die bevestigen dat E=MC2 eerder werd verklaard dan Einstein het gedaan heeft. Maar dan nog zijn de algemene en speciale relativiteitstheorie van ongekende klasse.

Face it, een Jood was 1 van de grootste genieen die ooit geleefd en een Duitser was 1 van de grootste idioten die ooit geleefd heeft. Jammer dat jij die Duitser verkiest boven de Jood.

Einstein had gewoon geen verstand van geloof. Er zijn miljoenen mensen slimmer dan hij. Hij was een genie op een deelterreintje van de wetenschap. Maar dat soort genieën raaskallen er op latere leeftijd nogal eens op los als het gaat om terreinen waar ze geen kaas van gegeten hebben. Einstein is zwaar overrated. En al een tijdje dood bovendien.

Yeah Buddy!! :roflol:

Toch vreemd dat de meest gerenommeerde wetenschappers Einstein zien als 1 van de grootste genieen ooit en dan zouden er miljoenen mensen slimmer zijn dan hij. Makes sense.

Religie heeft in ieder geval bijzonder weinig geniaals bijgedragen aan deze wereld al was de grondlegger van de oerknaltheorie wel een priester. Een Belgische priester nog wel, Georges Lemaitre. Maar goed dat was natuurlijk ook een idioot die op het verkeerde pad was geraakt. In de bijbel staat de waarheid.

Alleen jammer dat het zo'n ****ing hypocriet is.
Tja de man leeft in een meer dan gemiddeld huis, so what? Moet je met miljoenen op je rekening in een klein flatje dat draait op zonnepanelen gaan wonen? Hij zal verder toch wel op zijn energieverbruik letten en in een hybrid rijden mag ik veronderstellen :)

Tja de man leeft in een meer dan gemiddeld huis, so what? Moet je met miljoenen op je rekening in een klein flatje dat draait op zonnepanelen gaan wonen? Hij zal verder toch wel op zijn energieverbruik letten en in een hybrid rijden mag ik veronderstellen :)

hybrid rijden is ****ing hypriet, met dat geld kan je beter een rolls phantom kopen, veeeeel duurzamer als die verdoete hybrids.

Een Rolls zuiniger dan pakweg een Honda hybrid haha no way. Maar we wijken af :p

en groot gelijk had ie die ouwe! :cool:

Als je de productierommel erbij rekent wel idd.

Mediabullshit zoals broeikaseffect die hybride rommel.

(plus het rijdt voor geen méter).
Nou ik zal er maar vanuit gaan dat jullie weten waarover je spreekt ??? Maar serieus, om zoiets hard te maken zou je tenminste een studie moeten hebben, waar is die aub?

meer dan gemiddeld my ass, die gast zn energieverbruik is tientallen malen hoger dan die van de gemiddelde amerikaan, die al vele malen meer verbruiken dan wij in Europa. En ik geloof ook geen zak van die hybrid.

Een Rolls zuiniger dan pakweg een Honda hybrid haha no way. Maar we wijken af :p

1. een hybrid is helemaal niet zo zuinig QUA verbruik als in eerste instantie gedacht, een bmw5 was zelfs zuiniger als een prius.
2. ik zei duurzaamheid, niet zuinig met benzine, en duurzaamheid is waar het uiteindelijk om gaat.
Dus ja, als hij echt een statement willen maken had ie wel zoiets gereden, en niet zoiets als de MEDIA wil dat hij rijdt. (want alleen stupid people denken meteen dat het beste is om een prius te kopen voor het milieu)

meer dan gemiddeld my ass, die gast zn energieverbruik is tientallen malen hoger dan die van de gemiddelde amerikaan, die al vele malen meer verbruiken dan wij in Europa. En ik geloof ook geen zak van die hybrid.
Achja, tot je een keer zijn kant van het verhaal hoort. De Amerikaanse media gestuurd door de republikeinen hebben hem proberen zwartmaken na het uitbrengen van de film, en sommigen geloven die leugenaars nog ook.

1. een hybrid is helemaal niet zo zuinig QUA verbruik als in eerste instantie gedacht, een bmw5 was zelfs zuiniger als een prius.
2. ik zei duurzaamheid, niet zuinig met benzine, en duurzaamheid is waar het uiteindelijk om gaat.
Dus ja, als hij echt een statement willen maken had ie wel zoiets gereden, en niet zoiets als de MEDIA wil dat hij rijdt. (want alleen stupid people denken meteen dat het beste is om een prius te kopen voor het milieu)
Bron bron en bron graag, mij maak je dat allemaal niet zomaar wijs :cool:

Terug
Naar boven