MuscleMeat

Einstein noemde geloof in god "kinderlijk bijgeloof"

Als ik het goed heb had hij ook nog een bende buitenechtelijke kinderen

Hij wist natuurlijk ook het een en ander van genetica, en hij was er zich ongetwijfeld van bewust dat hij geen gewone jongen was.

Dat hij zijn genen een zo groot mogelijke kans wilde geven om voort te bestaan en verder te evolueren, zouden we als een gift aan de mensheid moeten zien.

• Topic Starter Topic Starter
Ah daar is Klusmier om zonder fatsoenlijk argument het hele topic te laten ontsporen met zijn 'aanhang' (de orde van de anti-Bijbeliers) :(

Hij wist natuurlijk ook het een en ander van genetica, en hij was er zich ongetwijfeld van bewust dat hij geen gewone jongen was.

Dat hij zijn genen een zo groot mogelijke kans wilde geven om voort te bestaan en verder te evolueren, zouden we als een gift aan de mensheid moeten zien.

Hoe is het eigenlijk verder gegaan met zijn familie? Zijn daar ook nog wetenschappers uit voort gekomen?

Schitterend!

Een man wiens denkvermogen ruste op de hoogste trillingen van menselijke intelligentie tot zover. Welke toereikend genoeg waren om zowel de algemene relativiteitstheorie als de speciale relativiteitstheorie grondslag te geven. Alsmede bewees dat het atoom deelbaar was.

Heeft theorieen ontwikkeld omtrend zwarte gaten en ruimte kromming. Kon aantonen dat zwaartekracht een zwaarteveld moest zijn.

Als je ook meer een begin maakt met het begrijpen van het ontstaan van materie; het kernfusie proces en hoe licht niet kan ontsnappen uit een zwart gat; en hoe de massa oneindig toeneemt bij het naderen van de snelheid van het licht: Vraag je je inderdaad af hoe gelovigen in een kinderlijk boek kunnen geloven en termen gebruiken als 'daarboven' en 'Heer'.

De wetenschap, maar daar heb jij geen oren naar :D Het gaat over de eigenschappen van mannelijk zaad, daaruit leid men dit af. Zoek er anders zelf maar wat over heb nu ff geen zin ;)

Niemand, genetische evolutie onder invloed van externe factoren.
zoals afstammen van een aap?

en waarom evolueren die apen nu niet meer dan, en waar blijft de evolutie van alle andere dieren?
:D

Wat zitten sommige mensen hier einstein te bashen, als hij in dit topic kon reageren had hij jullie 3 dubbel gepwnd :p

Evolutie klusmier, loopt over een tijdsbestek van miljoenen jaren.

Onze zon heeft dankzij het kernfusie proces voor nog zo'n 5 miljard jaar (5000 miljoen jaar) brandstof voordat hij net als een supernova uiteen zal spatten. Dit wordt dagelijks bij andere sterren waargenomen door astronomen. Sterren die net zoals onze zon uiit dezelfde gevormde massa bestaan.

Dinosaurrussen zijn 65 miljoen jaar de leidende bevolking op aarde geweest, maar er kunnen nog wel 10 leidende bevolkingen uitsterven en opnieuw evolutioneren.

Het is idd treurig dat ons bestaat niets zal voorstellen, hoe meer astronomische kennis en wetenschappelijke kennis des te meer zakt de hoop op een hiernamaals of uberhaupt de kans dat de aarde iets bijdraagt in het immense heelal. Omdat tevens de ontbindingsprocessen nauwkeurig in kaart zijn gebracht en men weet hoe DNA zich ontwikkeld.

Religie is idd een stuk meer hoop gevend en een naief leven biedt idd meer uitzicht op hoop, maar je steekt bewust je kop in het zand voor de waarheid.

Die waarheid is dat we nooit zullen weten wie we zijn, wat onze rol is en waar we precies vandaan komen. Tot nu toe hou ik eraan vast dat we een productie zijn van het toeval.

Voor academisch opgeleide in de biochemie zullen religeuzen waarschijnlijk kinderlijk overkomen, maar tegerlijkertijd onthouden ze zich van kritiek, het zijn intellectuelen.

nogmaals, we stammen niet af van apen maar hebben een gemeenschappelijke voorvader
klopt gedeeltelijk.........Adam..............maar dat was een mens!

apen behoren tot diersoorten, dino's hebben nooit bestaan, en die onzin alsof de aarde al 65 miljoen jaar geleden bestond is ook allang achterhaald!

sorry, ik zit nog een beetje in een dip vanwege Lauw, dus dit soort topics brengt altijd het beste in mij naar boven qua sarcasme!
:D:o

apen behoren tot diersoorten, dino's hebben nooit bestaan, en die onzin alsof de aarde al 65 miljoen jaar geleden bestond is ook allang achterhaald!

sorry, ik zit nog een beetje in een dip vanwege Lauw, dus dit soort topics brengt altijd het beste in mij naar boven qua sarcasme!

Verklaar de gevonden skeletten dan?

Als god bestaat mag ie welles een goddamn teken van zich laten zien...

Of geloven mensen soms omdat ze bang zijn dat ze het "alleen" niet redden, en werkt het voor hun als een placebo? who knows..

Wil je zo een primitieve gedachte en de naam Lauw niet in 1 post zetten svp?

Is een beetje een raar contrast ten eerste jouw kinderlijke struisvogelgedachte en dan ten 2e de in mijn ogen geniale wijlen Lauw.

Hehe wel een leuke aflevering :p Ik dacht ook altijd dat Gore een idioot was na het zien van die aflevering, maar nadat je zijn film gezien hebt weet je wel beter. Die man had gvd president moeten worden ipv die druiloor Bush.

Because he's super serial?:p

Het zegt ook wel weer genoeg over de capaciteit van de mensen die hier Einstein bashen. En btw discussies met gelovigen zijn toch verspilde tijd, net alsof je met kleine kinderen discussieert.

Terug
Naar boven