wie zegt dat de mens niet gemaakt is om bij 1 partner te blijven?
en wie heeft de mens dan gemaakt, zoals je het benoemd?
![]()
"Gemaakt"

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wie zegt dat de mens niet gemaakt is om bij 1 partner te blijven?
en wie heeft de mens dan gemaakt, zoals je het benoemd?
![]()

Als ik het goed heb had hij ook nog een bende buitenechtelijke kinderen
De wetenschap, maar daar heb jij geen oren naarwie zegt dat de mens niet gemaakt is om bij 1 partner te blijven?
Het gaat over de eigenschappen van mannelijk zaad, daaruit leid men dit af. Zoek er anders zelf maar wat over heb nu ff geen zin 
Niemand, genetische evolutie onder invloed van externe factoren.en wie heeft de mens dan gemaakt, zoals je het benoemd?
![]()
Hij wist natuurlijk ook het een en ander van genetica, en hij was er zich ongetwijfeld van bewust dat hij geen gewone jongen was.
Dat hij zijn genen een zo groot mogelijke kans wilde geven om voort te bestaan en verder te evolueren, zouden we als een gift aan de mensheid moeten zien.
zoals afstammen van een aap?De wetenschap, maar daar heb jij geen oren naarHet gaat over de eigenschappen van mannelijk zaad, daaruit leid men dit af. Zoek er anders zelf maar wat over heb nu ff geen zin
Niemand, genetische evolutie onder invloed van externe factoren.

zoals afstammen van een aap?
en waarom evolueren die apen nu niet meer dan, en waar blijft de evolutie van alle andere dieren?
![]()
nogmaals, we stammen niet af van apen maar hebben een gemeenschappelijke voorvaderzoals afstammen van een aap?
en waarom evolueren die apen nu niet meer dan, en waar blijft de evolutie van alle andere dieren?
![]()
klopt gedeeltelijk.........Adam..............maar dat was een mens!nogmaals, we stammen niet af van apen maar hebben een gemeenschappelijke voorvader

klopt gedeeltelijk.........Adam..............maar dat was een mens!
apen behoren tot diersoorten, dino's hebben nooit bestaan, en die onzin alsof de aarde al 65 miljoen jaar geleden bestond is ook allang achterhaald!
sorry, ik zit nog een beetje in een dip vanwege Lauw, dus dit soort topics brengt altijd het beste in mij naar boven qua sarcasme!
![]()
zoals afstammen van een aap?
![]()

beenderen...............ieder kind weet hoe creatief een mens kan zijn om er iets leuks van te maken!

beenderen...............ieder kind weet hoe creatief een mens kan zijn om er iets leuks van te maken!
J/K
.............neem me vandaag niet al te serieus, dit is mijn manier om af te reageren........(Lauw)![]()

klopt gedeeltelijk.........Adam..............maar dat was een mens!
apen behoren tot diersoorten, dino's hebben nooit bestaan, en die onzin alsof de aarde al 65 miljoen jaar geleden bestond is ook allang achterhaald!
sorry, ik zit nog een beetje in een dip vanwege Lauw, dus dit soort topics brengt altijd het beste in mij naar boven qua sarcasme!
![]()
Hehe wel een leuke afleveringIk dacht ook altijd dat Gore een idioot was na het zien van die aflevering, maar nadat je zijn film gezien hebt weet je wel beter. Die man had gvd president moeten worden ipv die druiloor Bush.