Nou ik zal er maar vanuit gaan dat jullie weten waarover je spreektMaar serieus, om zoiets hard te maken zou je tenminste een studie moeten hebben, waar is die aub?
Heb je idd gelijk in, geen zin om die te zoeken.
*edit, ging sneller dan ik had verwacht(afval productie artikel zoek ik echt morgen):
http://driving.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/driving/used_car_reviews/article3552994.ece
De Britse krant Times nam een Toyota Prius en een BMW 520d mee van Londen naar Genève. Omdat de Prius qua zuinigheid dankzij zijn elektromotoren in de stad het meest tot zijn recht komt werd er 160 kilometer (100 mijl) aan extra stadsverkeer aan vast geplakt.
Kat in ‘t bakkie voor de Prius zou je denken, right? Wrong!
Terwijl Toyota een gemiddeld verbruik opgeeft van 1 op 28 kwam het geteste exemplaar niet verder dan 1 op 17. De 177 pk sterke 520d haalde 1 op 17,8.
Dus Wouter Bos, gooi je subsidie-/slurptakssysteem maar weer snel om, voortaan noemen we de Prius een ‘Asobak‘.

Maar serieus, om zoiets hard te maken zou je tenminste een studie moeten hebben, waar is die aub?

vond the great gl. sw. veel logischer klinken ook..en de gore movie zo "half half" met zn theorien