Fitness Seller

Eiwitrepen

NoSurrender

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
230
Lengte
1m81
Massa
80kg
Momenteel lig ik in het ziekenhuis omdat ik behandeld wordt aan leukemie. Ik ben hier 12 kilo aan spiermassa verloren. Daarom wil ik gaan beginnen met eiwitrepen. Al mijn eten moet per stuk zijn verpakt en daarom lijken deze repen mij handig. Maar ik vind deze repen nogal duur, 1euro per reep vind ik ongeveer wel genoeg. Zijn deze repen ergens te krijgen of zijn er sites die deze als weekaanbieding hebben? Ik zoek naar repen van ong 25g betreffende eiwit.

Per stuk zijn verpakt? Mag je dus geen pot proteïne naast je bed zitten?

sterkte man!
OT : kan je toch vinden in de eerste de beste sportnutrition center?

• Topic Starter Topic Starter
Per stuk zijn verpakt? Mag je dus geen pot proteïne naast je bed zitten?

Helaas niet mijn weerstand is momenteel nul en vanwege bacterien die mij eventueelmziek kunnen maken moet alles per stuk verpakt zijn.

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

sterkte man!
OT : kan je toch vinden in de eerste de beste sportnutrition center?

Ik zoek steeds op internet maar kan nog niet vinden waar ik naar zoek. Zit voor zesmweken 'opgesloten' op mijn ziekenhuiskamer.

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Dankjewel trouwens!

NoSurrender, allereerst veel sterkte! Maar wordt het ook niet goedgekeurd als je een nieuwe pot proteine binnenkrijgt, dus die nog gesealed is? En dan dus deze naast je bed zet. Lijkt mij even 'clean' als eiwitrepen die je los besteld.

Tace care gozer, hoop dat je die repen ergens op de kop kunt tikken

Ow op die manier, dan weet ik het ook niet :(.. 6 weken opgesloten :eek:!

Sterkte/ beterschap!

NoSurrender, allereerst veel sterkte! Maar wordt het ook niet goedgekeurd als je een nieuwe pot proteine binnenkrijgt, dus die nog gesealed is? En dan dus deze naast je bed zet. Lijkt mij even 'clean' als eiwitrepen die je los besteld.

He Kerel, dankjewel man! Dat gaat helaas niet het is zelfs zo dat als ik een zak chips neem, wat ik niet neem maar om even iets uit te leggen. Moet ik hem leegeten. Ik kan het dus niet voor de helft eten en de andere helft morgen. Datzelfde geldt voor anders voedingswaar.

Kijk goed uit voor je een eiwitreep besteld, er is veel misleidende info.
Zo hebben het merendeel van de zogenaamde eiwitrepen een hogere dosis koolhydraten dan eiwitten waardoor het dus eigenlijk koolhydraat of energierepen zijn.
Volgens mij is deze wel wat voor jou: http://www.xxlnutrition.nl/protein-bite/m-double-you

Sterkte met je ziekte!

Ik heb hier pas geleden ook naar gezocht. Maar kon niet goedkoper vinden dan 1,50 per stuk. Ik zal whey proberen en vragen naar de mogelijkheid tot extra eiwit inname voor spierbehoud. Succes en sterkte in het ziekenhuis!

He Kerel, dankjewel man! Dat gaat helaas niet het is zelfs zo dat als ik een zak chips neem, wat ik niet neem maar om even iets uit te leggen. Moet ik hem leegeten. Ik kan het dus niet voor de helft eten en de andere helft morgen. Datzelfde geldt voor anders voedingswaar.

Hm oke, en als je bijvoorbeeld die pot verdeeld in zakjes (en deze dus gelijk goed afsluit) van (pakweg) 30gram, wordt dat wel goedgekeurd of niet?

Anders zou ik overwegen om zelf eiwitrepen te maken, stuk goedkoper (lijkt mij). Ben hier alleen niet echt thuis in..

Hm oke, en als je bijvoorbeeld die pot verdeeld in zakjes (en deze dus gelijk goed afsluit) van (pakweg) 30gram, wordt dat wel goedgekeurd of niet?

Anders zou ik overwegen om zelf eiwitrepen te maken, stuk goedkoper (lijkt mij). Ben hier alleen niet echt thuis in..

Dan zit je immers alsnog met die bacterien. Maar je brengt me wel op een idee, de sample packs. Die kleine zakjes voor een keer gebruik.

Bedankt allemaal

Zijn de sample zakjes van XXL in dit geval geen oplossing???

Dit zijn perfect geseald in mooie stevige grijze folie!

30 gram stuk

Dan zit je immers alsnog met die bacterien. Maar je brengt me wel op een idee, de sample packs. Die kleine zakjes voor een keer gebruik.

Bedankt allemaal

Probeer anders een deal te maken met een van de sponsors... Als je het lief vraagt, misschien willen ze dan wel een kilo eiwit in losse zakjes sealen. (als je zelf een seal apparaat hebt kun je het misschien ook zelf (laten) doen ?

Sterkte.

Probeer anders een deal te maken met een van de sponsors... Als je het lief vraagt, misschien willen ze dan wel een kilo eiwit in losse zakjes sealen. (als je zelf een seal apparaat hebt kun je het misschien ook zelf (laten) doen ?

Sterkte.

+1 goed idee inderdaad, ik denk dat een van de boardsponsors dat wel wilt doen.

Sterkte!

Kom ik dan niet over als een knul die wat zielig zit te doen? Geen slecht idee overigens ik zal het overwegen.

Goed bezig!

Terug
Naar boven