MuscleMeat

Eiwitrepen

Sterkte met je behandeling.

p.s. is het eten tegenwoordig beter te doen daar, of kun je de lucht nu al niet meer verdragen als de kar voorbij komt :p

• Topic Starter Topic Starter
Sterkte met je behandeling.

p.s. is het eten tegenwoordig beter te doen daar, of kun je de lucht nu al niet meer verdragen als de kar voorbij komt :p

Koud eten is prima, het warme eten zou ik me hond nog niet geven. Ook nog energieverrijkt. Zit momenteel aan voeding aan het infuus maar begin weer langzamerhand zin te krijgen in eten. Had afgelopen dagen slechte dagen maar lijk nu opmde goede weg. De afgelopen dagen waren dagen van 40 graden koorts. Bloed urine, hevige uikpijn, hoofdpijn en dergelijke. De dokters zijn erg tevreden. Binnenkort naar de fitnesszaal in het ziekenhuis i hope. Alhoewel mijn conditie nu wel echt 0 is en 12 kilo verliezen is toch echt veel.

Off topic... maar jeetje, heel veel sterkte man! Hoe gaat het nu, slaan de behandelingen aan?

Off topic... maar jeetje, heel veel sterkte man! Hoe gaat het nu, slaan de behandelingen aan?

Dat is nog niette zeggen dat duurt een week of zes dan doen ze een beenmergpunctie en daar halen ze het antwoord uit. Ik zit nu in de 19e dag. De eerste 7dagen waren continu chemo 24 u per dag. De eerste week daarna is vaak het zwaarst. Die zit er nu gelukkig op. Ik zal wel eens een topicje bijhouden hoe en wat.

Dat is nog niette zeggen dat duurt een week of zes dan doen ze een beenmergpunctie en daar halen ze het antwoord uit. Ik zit nu in de 19e dag. De eerste 7dagen waren continu chemo 24 u per dag. De eerste week daarna is vaak het zwaarst. Die zit er nu gelukkig op. Ik zal wel eens een topicje bijhouden hoe en wat.

Ja, als je wilt... Lijkt me interessant. Jeetje, dat is al de tweede op DBB met kanker. :s

Sterkte kerel, wat voor leukemie heb je? ALL? AML?

Ik had gisteren Bodyenfitshop gemailt met de vraag of hun wouden helpen en dat wouden ze:D. Kun je iets met hun regelen over je eiwitten enz

Je had toch ook suikerziekte?

****ed man, heel veel beterschap!

Bah, die chemo is echt een killer. Hopelijk kun je veel behouden! Vriend van me moest ook chemo, en is ondertussen ook alweer fit! Hopelijk bij jou ook, sterkte!

Sterkte man. Je hebt de goede spirit, das al 50% van het genezingsproces.

heel veel sterkte!

goede actie van de boardsponsors!

Ik heb ook diabetes inderdaad, bedankt allemaal. Ilco en Rene in het speciaal, ben benieuwd wat er vandaag binnenkomt.

Terug
Naar boven