- Waardering
- 1.339
Lief!PM je adres maar. Zorg ik ervoor dat je voorlopig even vooruit kan met je eiwitten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lief!PM je adres maar. Zorg ik ervoor dat je voorlopig even vooruit kan met je eiwitten.
Sterkte met je behandeling.
p.s. is het eten tegenwoordig beter te doen daar, of kun je de lucht nu al niet meer verdragen als de kar voorbij komt![]()
Off topic... maar jeetje, heel veel sterkte man! Hoe gaat het nu, slaan de behandelingen aan?
Dat is nog niette zeggen dat duurt een week of zes dan doen ze een beenmergpunctie en daar halen ze het antwoord uit. Ik zit nu in de 19e dag. De eerste 7dagen waren continu chemo 24 u per dag. De eerste week daarna is vaak het zwaarst. Die zit er nu gelukkig op. Ik zal wel eens een topicje bijhouden hoe en wat.
Ja, als je wilt... Lijkt me interessant. Jeetje, dat is al de tweede op DBB met kanker. :s
+1 goed idee inderdaad, ik denk dat een van de boardsponsors dat wel wilt doen.
Sterkte!

en heel veel sterkte!!!!!PM je adres maar. Zorg ik ervoor dat je voorlopig even vooruit kan met je eiwitten.

.(geintje)
).