Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Daarnaast een goede whey met weinig lactose aanschaffen doet een hoop.
Tip van de dag; elke dag 1 of 2 tomaten eten. Bij mij doet dit wonderen. Als ik ermee stop heb ik met 2 dagen ook puistjes. In tomaten schijnt een stof te zitten die een positieve werking op de huid heeft. Of het bij jou ook werkt is uitproberen.
Daarnaast een goede whey met weinig lactose aanschaffen doet een hoop.
Tip van de dag; elke dag 1 of 2 tomaten eten. Bij mij doet dit wonderen. Als ik ermee stop heb ik met 2 dagen ook puistjes. In tomaten schijnt een stof te zitten die een positieve werking op de huid heeft. Of het bij jou ook werkt is uitproberen.
Ik heb ook wel eens andersom gehoord van tomaten, maar hee als het werkt werkt het.
Lijkt me trouwens niet lekker, een shake met karnemelk maar dat terzijde, maar goed ik neem altijd choco smaak.. misschien dat een van die vruchten-smaakjes wel werkt.
Karnemelk heeft een zuiverende werking op het bloed. Tevens bevat karnemelk minder melksuikers (lactose). Sommige mensen reageren. Anders op tomaten, voor mij is het een wondermiddel. Heb daarnaast ook wel een paar goede producten van een huidtherapeut. Helpt veel. Daarnaast veel water drinken.
Van de natuurlijke producten zijn biergist, zink, brandnetelthee, chlorella/spirulina en vitamine B5 het proberen waard. Bij lichte vormen van acne wel te verstaan.
Zink en vitamine B5 (niet tegelijkertijd geprobeerd) werkte zeer goed bij mij.