AndroidHealthClinic

eiwitshake met karnemelk?

jantje43

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Mag je een eiwitshake ook maken met karnemelk>? want dat lijkt me nogal een goede oplossing omdat ik best wel last heb van acne

zou geen probleem moeten zijn, maar waarom dan niet gewoon met water?

Al naar een goede huidtherapeut geweest?

Daarnaast een goede whey met weinig lactose aanschaffen doet een hoop.

Tip van de dag; elke dag 1 of 2 tomaten eten. Bij mij doet dit wonderen. Als ik ermee stop heb ik met 2 dagen ook puistjes. In tomaten schijnt een stof te zitten die een positieve werking op de huid heeft. Of het bij jou ook werkt is uitproberen.

Al naar een goede huidtherapeut geweest?

Daarnaast een goede whey met weinig lactose aanschaffen doet een hoop.

Tip van de dag; elke dag 1 of 2 tomaten eten. Bij mij doet dit wonderen. Als ik ermee stop heb ik met 2 dagen ook puistjes. In tomaten schijnt een stof te zitten die een positieve werking op de huid heeft. Of het bij jou ook werkt is uitproberen.

Ik heb ook wel eens andersom gehoord van tomaten, maar hee als het werkt werkt het.

Lijkt me trouwens niet lekker, een shake met karnemelk maar dat terzijde, maar goed ik neem altijd choco smaak.. misschien dat een van die vruchten-smaakjes wel werkt.

• Topic Starter Topic Starter
dat tomaten, ga ik wel proberen bedankt!
ik neem de shake met karnemelk omdat je van karnemelk ook minder last van acne krijgt.

@jantje
bedoel je nou dat karnemelk een positieve werking heeft op acne? , zo niet dan is water het beste voor je ja, smaakt dan ook nog is het beste.

• Topic Starter Topic Starter
ja karnemelk heeft een positieve werking op acne (bij mij sowieso)

Karnemelk heeft een zuiverende werking op het bloed. Tevens bevat karnemelk minder melksuikers (lactose). Sommige mensen reageren. Anders op tomaten, voor mij is het een wondermiddel. Heb daarnaast ook wel een paar goede producten van een huidtherapeut. Helpt veel. Daarnaast veel water drinken.

Al een keer biergist geprobeerd? Heb daar goede ervaringen over gehoord. Ik gebruik het nu zelf pas drie dagen, dus ik kan nog niet oordelen.

Van de natuurlijke producten zijn biergist, zink, brandnetelthee, chlorella/spirulina en vitamine B5 het proberen waard. Bij lichte vormen van acne wel te verstaan.

Zink en vitamine B5 (niet tegelijkertijd geprobeerd) werkte zeer goed bij mij.

Terug
Naar boven