Fitness Seller

Eiwitshakes acne/koemelkallergie

Seaniejj

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Recent ben ik er achter gekomen dat ik last heb van een koemelkallergie. Ik ben hierdoor altijd gevoelig geweest voor acne. Nu gebruik ik al whey isolate van b&f shop. Maar ben nu aan het inlezen of soja eiwit of hydrolisaat eiwit. Kan iemand mij hier meer over vertellen, zoals welke shake ik het best kan gebruiken om mijn allergie te temperen? Wat zijn de verschillen tussen de drie verschillende eiwitshakes. Op de site van b&f shop vertellen ze dat soja eiwit een meer beschermende werking heeft en whey isolaat meer een spier opbouwende. (Dit komt wellicht door de grote dosis arganine in soja eiwit?). Betekent dat dan dat je van soja eiwit niet groeit, maar meer spierbehoud oplevert?

groet,

Sean

Hi. Ik eet ook niets van koemelk ivm acne. Zelf gebruik ik veel vegan shakes (check Mattisson healtstyle, en de Garden of Life). Whey en Caseine (van koemelk dus) worden erg snel door het lichaam opgenomen waardoor ze idd de spiergroei kunnen bevorderen. Maar als je voeding gewoon goed in elkaar zit heb je in principe weinig supplementen nodig. Er is trouwens ook een proteine shake op basis van eieren op de markt, van erwten, rijst, en hemp.

btw. van geen enkele shake "groei" je vanzelf. Het gaat puur om het herstel & spierbehoud na de training.

Ik gebruik ook geen zuivel, ik raad je Rice & Pea protein, met deze combo heb je een volwaardig aminozurenprofiel;)

Soja raad ik af (kleine hoeveelheden kan misschien nog), omwille fyto oestrogenen.

Terug
Naar boven