Fitness Seller

Shake voor bij het ontbijt.

Beste,jair16
Ik vind dat je gelijk heb dat een goede maaltijd s'morgens belangrijk is en beter dan een shake met wat dan ook als toevoeging.
Maar er zijn een hoop mensen die s'morgens een probleem hebben om dit naar binnen te werken inclusief myself,het heeft volgens mij ook wel wat te maken wat je voor arbeid je verricht,intensief of statisch zullen we maar zeggen.
Ik zelf heb een zittend beroep,dus statisch dan moet je toch een goede midden weg bewandelen en dan kan een bord pap met oats en of rice power volgens mij toch een zinvolle oplossing zijn?
Beter dan geen voedsel tot je nemen.
Toch

En waarom is een ''goede maaltijd'' beter dan een shake met dezelfde macro's?

En waarom is een ''goede maaltijd'' beter dan een shake met dezelfde macro's?

Ik kijk niet alleen naar het aantal macro's,wat dat aan gaat heb je gelijk!
Maar wat te denken van de werking van je darmen,je denk toch niet dat een shake met wat dan ook voor toevoeging ook net zo goed is voor je spijsvertering als een paar sneetjes brood en dergelijke????

ik beschrijf het vanuit eigen kennis en ervaring. Mijn lichaam reageert nauwelijks op a oats en melk, mja dan zul je je eens dieper moeten verdiepen in het lichaam en bodybuilding lifestyle er komt veeeeel meer bij kijken dan alleen oats en shakes en dan zie en merk je het vanzelf, tegewoordig krijg je gescheiden eiwit bij de Sligro das het zelfde maar goed blijkaar zijn hier de ''master leermeesters'' die de juiste knoop doorhakken dus zeg maar dat ik lul enzo mja train al bijna 9 jaar op hoog niveau en ik snap er toch niks van HA HA :/

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

het gaat er hier om om ervaringen uit te wisselen deze reactie vind ik zwaar negatief, negatieve mensen zijn meestal jaloers. train jij maar lekker op lege maag. geen carbs in je spieren, geen brandstof in je systeem helemaal niks. ga je -2 en kom er +1 bij.. zonde van je lidmaatschap

Je posts verbeteren niet in leesbaarheid helaas..

OT: Reageert je lijf niet op oats en melk? Dat is de grootste onzin sinds tijden op DBB is gepost. Oats zijn KH, uiteindelijk exact dezelfde vorm van energie die ook in andere KH-rijk voer zit. Uitstekende bron van KH. Melk is een uitstekende bron van eiwitten en wordt prima door jouw lichaam opgenomen. Je verwart voorkeur met feiten. Ik heb ook een voorkeur voor dierlijke eiwitten (lekkerder, completer etc.), maar je reactie is wat kort door de bocht. je mist echt geen gains door ipv wat eieren bij je ontbijt, melk te drinken dat is straight forward BS :thumbs:

Je posts verbeteren niet in leesbaarheid helaas..

OT: Reageert je lijf niet op oats en melk? Dat is de grootste onzin sinds tijden op DBB is gepost. Oats zijn KH, uiteindelijk exact dezelfde vorm van energie die ook in andere KH-rijk voer zit. Uitstekende bron van KH. Melk is een uitstekende bron van eiwitten en wordt prima door jouw lichaam opgenomen. Je verwart voorkeur met feiten. Ik heb ook een voorkeur voor dierlijke eiwitten (lekkerder, completer etc.), maar je reactie is wat kort door de bocht. je mist echt geen gains door ipv wat eieren bij je ontbijt, melk te drinken dat is straight forward BS :thumbs:
neej klopt, pardon ik ben buitenlands weet niet of je er bezwaar tegen hebt maar smorgens maar ik blijf mezelf. ik zei mijn lichaam reageerd niet goed smorgens op oats en melk, die combi laat me 1uur op de wc zitten vandaar dat ik ben over gestapt of een voedings rijk ontbijt om 6uur smorgen. en ik raad het voor iedereen aan, beter voor je spieren, beter voor je mentale gewoon geheel beter voor je lichaam.

mijn ontbijt om 6uur smorgens:

250gr eiwitten van ei/uit pak
600gr aardappel pure
150gr brocoli
150gr roerbak groentes
bcaa's

every day!! en dit is pas mijn amuse gerecht smorgen, 2uur later:

400gr kipfilet
600gr droge spaghetti
en ga zo maar verder.. einde van de dag heb ik minstens 3.5kg eten op.. nu mag jij.

p.s zelfde marcos? WORNG het zijn kunstmatige vriend er NIKS beter dan verse voeding! zelfde als een kaars op batterijen of een kaars die je aansteekt, vraag je je zelf af wat geeft een beter effect ;)

Een kaars op batterijen gaat wel langer mee.

neej klopt, pardon ik ben buitenlands weet niet of je er bezwaar tegen hebt maar smorgens maar ik blijf mezelf. ik zei mijn lichaam reageerd niet goed smorgens op oats en melk, die combi laat me 1uur op de wc zitten vandaar dat ik ben over gestapt of een voedings rijk ontbijt om 6uur smorgen. en ik raad het voor iedereen aan, beter voor je spieren, beter voor je mentale gewoon geheel beter voor je lichaam.

mijn ontbijt om 6uur smorgens:

250gr eiwitten van ei/uit pak
600gr aardappel pure
150gr brocoli
150gr roerbak groentes
bcaa's

every day!! en dit is pas mijn amuse gerecht smorgen, 2uur later:

400gr kipfilet
600gr droge spaghetti
en ga zo maar verder.. einde van de dag heb ik minstens 3.5kg eten op.. nu mag jij.

p.s zelfde marcos? WORNG het zijn kunstmatige vriend er NIKS beter dan verse voeding! zelfde als een kaars op batterijen of een kaars die je aansteekt, vraag je je zelf af wat geeft een beter effect ;)

Alsjeblieft man, hou deze onzin lekker voor jezelf. Je hoeft echt continu van die droge maaltijden te kanen om groter en/of sterker te worden. Dat jij dat graag doet omdat dat zogenaamd hardcore is, moet je zelf weten.

Waarom niet gewoon een echte shake?

Ik drink al iets van een jaar ofzo iedere ochtend een zelfgemaakte shake.

Melk, havermout, schep whey, banaan, eitje, paar lepels kwark, paar lepels pindakaas.

Zo heb je een mooie 0,5 liter shakebeker vol en het drinkt makkelijk weg

Waarom niet gewoon een echte shake?

Ik drink al iets van een jaar ofzo iedere ochtend een zelfgemaakte shake.

Melk, havermout, schep whey, banaan, eitje, paar lepels kwark, paar lepels pindakaas.

Zo heb je een mooie 0,5 liter shakebeker vol en het drinkt makkelijk weg

Hierom: ''WORNG het zijn kunstmatige vriend er NIKS beter dan verse voeding!''

250gr eiwitten uit pak...tja, En hoeveel neem je daar van op / urineer je daarvan terug de wc in?

Keuze maken dat je eiwitten uit bijvoorbeeld eieren haalt in je ontbijt of dat je voor het gemak een shake gebruikt. of je dan een shake met hoger percentage khd neemt ligt natuurlijk aan de rest van je ontbijt

Terug
Naar boven