Goedemorgen,
Ik had bij deze een paar vragen maar eerst zou ik eerst wat vertellen over mezelf.
Trainingen:
Maandag : Cardio/buik
Dinsdag : Krachttraining
Woensdag : Cardio/lichtelijk kracht
Donderdag : Krachttraining
Vrijdag : Variatie
Eten Gemiddeld per dag :
8 boterhammen per dag beleg : Ham Kaas Ei Kipfilet
Daarna Avond eten aardappels met spinazie boerenkool gewoon van alles en stuk vlees meestal karbonade of gehaktbal
Savonds Paar koekjes of fruit
Vragen :
Ik wil graag groter worden maar niet alleen groot maar ook sterk welke eiwit kan ik dan het beste gaan gebruiken?
Alvast even zeggen dat ik geen creatine ga gebruiken want dat aantal maal geprobeerd maar word er ziek beroerd van.
Heeft iemand misschien een schema voor mij waarin staat wat ik welke dag het beste kan trainen waar daar ben ik eigenlijk nog na op zoek?
Ik heb ook last van acne hier graag rekening meehouden met welke eiwit ik moet gaan gebruiken.
Alle tips zijn altijd welkom sta voor alles open.
Met vriendelijke groet,
Lars Kooistra
Ik had bij deze een paar vragen maar eerst zou ik eerst wat vertellen over mezelf.
Trainingen:
Maandag : Cardio/buik
Dinsdag : Krachttraining
Woensdag : Cardio/lichtelijk kracht
Donderdag : Krachttraining
Vrijdag : Variatie
Eten Gemiddeld per dag :
8 boterhammen per dag beleg : Ham Kaas Ei Kipfilet
Daarna Avond eten aardappels met spinazie boerenkool gewoon van alles en stuk vlees meestal karbonade of gehaktbal
Savonds Paar koekjes of fruit
Vragen :
Ik wil graag groter worden maar niet alleen groot maar ook sterk welke eiwit kan ik dan het beste gaan gebruiken?
Alvast even zeggen dat ik geen creatine ga gebruiken want dat aantal maal geprobeerd maar word er ziek beroerd van.
Heeft iemand misschien een schema voor mij waarin staat wat ik welke dag het beste kan trainen waar daar ben ik eigenlijk nog na op zoek?
Ik heb ook last van acne hier graag rekening meehouden met welke eiwit ik moet gaan gebruiken.
Alle tips zijn altijd welkom sta voor alles open.
Met vriendelijke groet,
Lars Kooistra