AndroidHealthClinic

Eiwitten/Eten

larsfct

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
70kg
Goedemorgen,

Ik had bij deze een paar vragen maar eerst zou ik eerst wat vertellen over mezelf.

Trainingen:

Maandag : Cardio/buik
Dinsdag : Krachttraining
Woensdag : Cardio/lichtelijk kracht
Donderdag : Krachttraining
Vrijdag : Variatie

Eten Gemiddeld per dag :

8 boterhammen per dag beleg : Ham Kaas Ei Kipfilet

Daarna Avond eten aardappels met spinazie boerenkool gewoon van alles en stuk vlees meestal karbonade of gehaktbal

Savonds Paar koekjes of fruit

Vragen :

Ik wil graag groter worden maar niet alleen groot maar ook sterk welke eiwit kan ik dan het beste gaan gebruiken?
Alvast even zeggen dat ik geen creatine ga gebruiken want dat aantal maal geprobeerd maar word er ziek beroerd van.
Heeft iemand misschien een schema voor mij waarin staat wat ik welke dag het beste kan trainen waar daar ben ik eigenlijk nog na op zoek?
Ik heb ook last van acne hier graag rekening meehouden met welke eiwit ik moet gaan gebruiken.

Alle tips zijn altijd welkom sta voor alles open.

Met vriendelijke groet,

Lars Kooistra

Ham Kaas Ei Kipfilet stuk vlees meestal karbonade of gehaktbal

Ik wil graag groter worden maar niet alleen groot maar ook sterk welke eiwit kan ik dan het beste gaan gebruiken?

"Ze" staan hierboven grotendeels, je had ze per ongeluk zelf al vermeldt.....

Voeg daar nog wat andere zuivel aan toe zoals melk/yoghurt e.d. en klaar ben je.

Als je daarmee circa 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht binnen krijgt per dag is het goed.

Heeft iemand misschien een schema voor mij waarin staat wat ik welke dag het beste kan trainen waar daar ben ik eigenlijk nog na op zoek?

Lees de stickies op dit forum.

Ik heb ook last van acne hier graag rekening meehouden met welke eiwit ik moet gaan gebruiken.

Het wordt tijd dat men eens stopt met dat "gebruiken" van eiwit alsof het een of andere soort drugs is.
Het is gewoon een basis bestanddeel van een normaal voedingspatroon.

Terug
Naar boven