Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je nagaat over welk materiaal Deschamps beschikte sinds 2012 (!), dan was het op de mat gelegde spel doorgaans niet evenredig aan het talent dat op het veld stond. Vooral na de verloren finale tegen Portugal werd hij nog conservatiever.Frankrijk straalt ook geen kampioen waardigheid uit.
Momenteel lijkt het er sterk op dat de winnaar van het duel Spanje - Duitsland het toernooi zal winnen.
Nou, dat is dan de laatste waar ik mee gespeeld heb qua bekende namen die er nu ws ook de brui aan gaat hangen. Om dan zo te moeten afsluiten...
De ekte finale is volgende week Nederland -Turkije op het mercatorplein.Als Portugal niet kan winnen van Slovenië dan stop ik met kijken naar deze gekkigheid. Teams die geeneens zouden mogen deelnemen maken het grote voetballanden lastig.![]()
Is toch mooi. Lekker rooten voor de underdogs en genieten van Ronaldo die ontploft en alleen aan zichzelf denkt. Go SLV!Als Portugal niet kan winnen van Slovenië dan stop ik met kijken naar deze gekkigheid. Teams die geeneens zouden mogen deelnemen maken het grote voetballanden lastig.![]()