Fitness Seller

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Oostenrijk, jongens. Oostenrijk...

laughing GIF

Daar zit je dan, met maat naar voetbal te kijken die er al weinig aan vindt en vooral naar American sports kijkt naar de Belgen te kijken. Niet om aan te gluren.

Frankrijk straalt ook geen kampioen waardigheid uit.

Inderdaad geen beste wedstrijd. Had er meer van verwacht

Frankrijk straalt ook geen kampioen waardigheid uit.
Als je nagaat over welk materiaal Deschamps beschikte sinds 2012 (!), dan was het op de mat gelegde spel doorgaans niet evenredig aan het talent dat op het veld stond. Vooral na de verloren finale tegen Portugal werd hij nog conservatiever.

Hoop niet op een verlenging, nog saaier

Vertonghen (37) is nu trouwens clubloos.

Fluit maar af

Iets met hakken over de sloot

Jammer voor Belgie

KdB zal nu ook wel zijn pensioen aankondigen bij de RD.

Portugal kan ook nog wel eens lastig krijgen. Die spelen zo slecht dit toernooi. Dit toernooi kan de winnaar wel eens een verassing worden!!

Als Portugal niet kan winnen van Slovenië dan stop ik met kijken naar deze gekkigheid. Teams die geeneens zouden mogen deelnemen maken het grote voetballanden lastig. :gek:

Ik heb van de grote landen tot nog toe alleen bij Spanje nog niet gezien dat de angst om te verliezen groter is dan de wil om te winnen.

Heerlijk hoe de Spaanse jonkies zo vrijuit spelen. En dan te bedenken dat Ansu Fati er aanvankelijk ook nog bijliep.

Als Portugal niet kan winnen van Slovenië dan stop ik met kijken naar deze gekkigheid. Teams die geeneens zouden mogen deelnemen maken het grote voetballanden lastig. :gek:
Is toch mooi. Lekker rooten voor de underdogs en genieten van Ronaldo die ontploft en alleen aan zichzelf denkt. Go SLV!

Je kan beter voor een underdog supporteren die tenminste kan voetballen.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven