XXL Nutrition

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Bizar om Ronaldo zo te zien.

Ronaldo is echt alleen maar met zn eigen wedstrijd bezig. Staat ie daar te janken tussen die twee helften van de verlenging in. Gast, je mist toch zelf vier vrije trappen en een penalty. Vind t maar beschamend allemaal.

Ronaldo hoort geen vrij trappen meer te nemen. Op basis van zijn statistieken werd zijn conversion rate bij Madrid al lager doorheen de jaren.

Ronaldo hoort geen vrij trappen meer te nemen. Op basis van zijn statistieken werd zijn conversion rate doorheen de jaren bij Madrid al omlaag.

Is gewoon t falen van een bondscoach imo. Maar goed ronaldo heeft martinez in zn achterzak en waarschijnlijk de hele technische staf. Hij trekt dat hele team mee naar beneden zo.
Oblak penaltykiller?

Lol

Ronaldo heeft na vier wedstrijden nog steeds zijn record niet te pakken. :emo:

Ik denk dat een continu blijtende Ronaldo een perfecte representatie is van dit EK. Niet om aan te gluren.

Vertonghen is echt een irritante speler als het niet draait. Die trap naar achter was ook gewoon geel.

Eerst langs Roemenië raken, broer 😬
Wordt nog een hele zware wedstrijd als je de afgelopen wedstrijd tegen Oostenrijk ziet, zou wel vet zijn; Nederland - Turkije, Almelo (echte Turkenstad) ontploft bij maakt niet uit wie wint, wordt echt een grote chaos hier.

Maar goed, laat eerst oranje maar winnen.....en dan de Turken nog.

We gaan t zien!

m.u.v. de 1e wedstrijden van Spanje en Duitsland vind ik het best tegenvallen

Van Basten als analist kan gewoon écht niet meer, kom op zeg. Weet überhaupt de namen van de spelers van t Nederlands elftal niet.
Credit where credit's due, vond dit wel een prima analyse van Van Basten. Hij is aardig aan t bijdraaien

"Harde woorden"... Hebben ze met gel naar elkaar gegooid? 🫣

Marco mist duidelijk ook types zoals Keane. De beuk erin vanaf minuut 1, jouw collega's opzwepen, leiding geven, etc.

Laatst bewerkt:
Ik zei ook al eerder, ze stralen niks uit. (oa in interviews)

Je hoort ook aan de antwoorden in interviews dat ze echt geen idee hebben hoe de tegenstander speelt of hoe ze staan of überhaupt wie hun directe tegenstander in t veld is. Vind dat zo amateuristisch overkomen ook.

Klopt wel wat V Basten zegt, dat het zgn soldaten zijn, ik zeg dan liever pionnen.
titel soldaat zijn ze niet waard.

Ik hoop op 0-2m aar heb er een hard hoofd in. Denk dat de Roemenen vechten als een team

Nu er wat tijd overheen is gegaan was die partij tegen Oostenrijk zo'n beetje volledig op het conto van Koeman te schrijven. Ongelooflijk dat hij niet anticipeerde op o.a. de pressing Rangnick.
Ik zei ook al eerder, ze stralen niks uit. (oa in interviews)
Jude zie ik nog wel een bitsig mannetje van de oude stempel worden.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven