MuscleMeat

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Jullie zijn toch beiden geboren in NL dan?

• Like
Waarderingen: K82
  • #1.025

Ik zei het nog, poffer...

Zou t verhaal van oranje op t EK 2012 ook nog wel eens willen horen. Daar is ook veel gebeurd in de kleedkamer. Net als in '90 ook een toernooi dat compleet mislukte vlak ná een toernooi dat heel succesvol was. Zal nog even moeten wachten totdat alle spelers van dat toernooi echt gestopt zijn denk ik.

• #1.028
Raf heeft er weleens wat van gezegd. Sneijder ook, denk ik?

Overigens ook veel geluk op WK 2010. Slecht spel. Brazilië hadden ze er 3-0 af moeten liggen in de rust. Finale was helemaal dramatisch.

• #1.030
Als we het louter over winnen hebben, ongeacht de manier waarop, dan was dat best een wereldprestatie van Bert. Ik weet nog dat er op een gegeven moment een 35-36 jarige Ooijer in het elftal stond. :emo:

...of misschien hing het geluk gewoon aan zijn kont zoals Lowietje zou zegggen.

:hahaha:

Laatst bewerkt:
  • #1.031

Kompany komt meteen lekker binnen. Wat een gek zeg!

Gaat de UEFA die Grijze Wolf nog sanctioneren en vergroot dat de kansen van Nederland?

• #1.033
Als ze Jude schorsen dan kunnen we er beter mee kappen. Niet dat het echt handig was wat hij heeft gedaan. Geef hem een boete of zo.

• #1.034
Jude.jpg

Shocked La Liga GIF by Real Madrid

• #1.035

Vergelijk hij nou Veerman met Kroos? :emo:

• #1.036

Start gewoon met Wegworst i.p.v. Allen Iverson. Toon eens wat kloten als trainer.

Zou weghorst wel altijd als potentieel breekijzer blijven gebruiken en eens beginnen met zirkzee of brobbey. Die zijn toch ook niet voor niks meegenomen hoop ik.

• #1.038
Malen zal nu ook wel terug in de basis starten neem ik aan. :emo:

• #1.039

Gakpinho en Dumfries zijn sowieso de grote sterren van dit elftal. Niet die druiloor centraal voorin. Denzel zou mijn kapitein zijn.

• #1.040

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven