Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, denk het wel. Het zal niet bij gesprekken van ambassadeurs blijven.Gaat de UEFA die Grijze Wolf nog sanctioneren en vergroot dat de kansen van Nederland?
Lijkt me ook lastig om op zo'n toernooi tweede of derde keeper te zijn, of bvb Maatsen of Gravenberch of De Ligt ofzo. Je offert eigenlijk een maand vakantie op, weet dat de kans dat je nog in actie komt echt héél klein is maar moet wel de hele tijd fit blijven, klaar staan en doen alsof je het allemaal heel leuk en gezellig vindt.
Bij de Rode Duivels hebben ze nog Proto gehad die weigerde mee te gaan als derde (?) doelman. Rabiot die weigerde op de reservelijst van Frankrijk te staan? Allemaal egootjes natuurlijk. Stopte Bas Dost niet bij Oranje omdat hij toentertijd vond dat hij eerste spits moest zijn?
Onder Marco van Basten haakten er ook een paar af. (o.a. Bommel, Makaay, Ruud?)
Hij had/heeft zelf het grootste egoVan Basten is denk ik gewoon een dusdanig eigenzinnige personality die lak heeft aan hiërarchie en ego’s binnen zo’n team dat het daarom botste met andere eigenzinnige persoonlijkheden zoals Van Bommel en Van Nistelrooij. Die voelden zich respectloos behandeld door San Marco terwijl Marco denk ik gewoon vooral zichzelf was. Denk dat ‘ie vooral daarom ook gewoon ongeschikt was/is als coach.
Denk dat Marco best goede coach was en bij Ajax ook. Maar veel opmerking achteraf was dat veel spelers zijn ideeën niet snapte. Dat is wel bijzonder, maar zegt misschien ook wat over zijn voetbal intelligentie.Toch vond ik hem als bondscoach niet slecht. Wel in 2006 en 2008 snel uitgeschakeld in de knockoutfase maar met name die groepsfase in 2008 waren misschien wel de beste wedstrijden die oranje heeft gespeeld. Dacht dat ie ook de eerste bondscoach was die t standaard 4-3-3 los liet. Heb vd vaart ook wel eens horen zeggen dat ie dat ek 2008 qua spel en sfeer enzo het beste vond. Maar het is een pedant mannetje natuurlijk en ik kan me wel voorstellen dat dat voor veel spelers lastig was. Dan heb je t als bondscoach toch wat makkelijker, dan heb je de spelers telkens maar voor korte periodes. Als clubcoach was t niks verder.
Toch vond ik hem als bondscoach niet slecht. Wel in 2006 en 2008 snel uitgeschakeld in de knockoutfase maar met name die groepsfase in 2008 waren misschien wel de beste wedstrijden die oranje heeft gespeeld. Dacht dat ie ook de eerste bondscoach was die t standaard 4-3-3 los liet. Heb vd vaart ook wel eens horen zeggen dat ie dat ek 2008 qua spel en sfeer enzo het beste vond. Maar het is een pedant mannetje natuurlijk en ik kan me wel voorstellen dat dat voor veel spelers lastig was. Dan heb je t als bondscoach toch wat makkelijker, dan heb je de spelers telkens maar voor korte periodes. Als clubcoach was t niks verder.
Tijdens die poulewedstrijden stond Orlando Engelaar in de basis, lol. Goeie tijd.
Iemand al iets gehoord ?Gaat de UEFA die Grijze Wolf nog sanctioneren en vergroot dat de kansen van Nederland?
2 wedstrijden geschorst.
Welke Engels man en waarom?Belachelijk besluit. Dan had je die Engelsman ook moeten schorsen.