- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spanje overrated natuurlijk. Barca dit jaar vrij k*t en bij Spanje geen Messi.
Nederland wordt Europees Kampioen. Huntelaar en Van Persie in de basis, Kuijt thuis op de bank.
Nederland wint alle wedstrijden. Als Huntelaar in de basis staat dan.
Huntelaar moet er sowieso in.
En dan is het te hopen dat Arjen Schijthoofd Robben ooit nog eens in vorm komt dit seizoen, zijn acties tegen Engeland lieten zien dat hij het in ieder geval nog wel ergens in zich heeft.
Daarnaast is het te hopen dat Kuyt lekker thuis vanaf de bank mag toekijken, damn wat erger ik me scheel aan die gozer.
Dus laten we daarvoor bidden...WK 2010 draaide echt bijna iedereen top.
Robben maakte Bayern kampioen, sneijder pakte de triple met Inter etc etc.
Nu kwakkelt iedereen een beetje, ben benieuwd naar de oefenwedstrijden
Van Persie en Huntelaar gaan wel goed gelukkig![]()
Je vergeet alleen dat Robben dat WK niet in goede doen verkeerde wegens een blessure, dat van Persie bijna geen wedstrijd echt goed gepresteerd heeft en er in de verdediging toch wel wat problemen waren die vooral tegen Brazilie in de eerste helft aan het licht kwamen. Sneijder was zeker top in enkele wedstrijden en er waren nog wel wat meer spelers die regelmatig overtuigden maar het komt toch vooral aan op teamspirit en die was tijden het WK 2010 meer dan goed. Met alleen spelers in vorm kom je er in ieder geval niet.

Inter heeft ook gewoon een faal ploeg. Zonde dat Sneijder daar speelt, had hem graag in Engeland gezien. Gaat hopelijk ook wel gebeuren, Sneijder kan het daar niet naar zijn zin hebben.
Ik vind Nederland nu toch niet echt topfavoriet . .
Iedereen zegt nu natuurlijk Duitsland omdat ze Nederland van de mat hebben gespeeld. Imo was Nederland gewoon erg zwak toen en met Robben of zonder Robben maakt echt een wereld van verschil.
Puur op kwaliteit gezien heeft Spanje verreweg de sterkste selectie.
Ja maar de spanjaarden hebben geen fitte spitsen in de EK denk ik.
Villa lange scheenbeen blessure en torres is niet meer wat het was
Dus veel verwacht ik eingelijk niet van Spanje... Maar die middenveld, die is ZIEK!