AndroidHealthClinic

EK voetbal 2012

Wie wint het EK?


  • Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig is er wel een lange voorbereiding na het EK toe. Dat moet toch de mogelijkheid bieden om spelers zoals Sneijder in vorm te brengen.

Maar de verdediging van NE blijft toch te zwak.
 
Ik denk serieus dat Polen m wint, met de steun van het thuispubliek.
 
Spanje overrated natuurlijk. Barca dit jaar vrij k*t en bij Spanje geen Messi.

Nederland wordt Europees Kampioen. Huntelaar en Van Persie in de basis, Kuijt thuis op de bank.

Silva neemt dit jaar Spanje op sleeptouw. Gast is in bloedvorm bij manchester city en zelfs met een xavi,iniesta en fabregas uit vorm heb je nog een betere middenveld dan elk andere ploeg.
 
en mata. pff spanje heeft teveel luxe, oneerlijk :(
 
Nederland wint alle wedstrijden. Als Huntelaar in de basis staat dan.
 
Volgens mij spelen 6/7 spelers van het Duitse elftal in Bayern.. en dat speelt ook bagger laatste tijd..
Spanje heeft veel kans maar door het gezeik met real vs barca zie ik daar intern nog wel problemen komen...

Nederland is echt één team dat was eerder wel anders... ze willen voor mekaar door het vuur gaan... als iedereen fit is... (vooral affelay, robben en sneijder) Zie ik ze heel ver komen..

Ik zou graag van persie op de plek van kuit zien(eventueel een vrije rol.. ) en dan Huntelaar in de spits... En dan Emanuelson op de plek van van de wiel
 
Nederland wint alle wedstrijden. Als Huntelaar in de basis staat dan.

Huntelaar moet er sowieso in.

En dan is het te hopen dat Arjen Schijthoofd Robben ooit nog eens in vorm komt dit seizoen, zijn acties tegen Engeland lieten zien dat hij het in ieder geval nog wel ergens in zich heeft.

Daarnaast is het te hopen dat Kuyt lekker thuis vanaf de bank mag toekijken, damn wat erger ik me scheel aan die gozer.
 
Huntelaar moet er sowieso in.

En dan is het te hopen dat Arjen Schijthoofd Robben ooit nog eens in vorm komt dit seizoen, zijn acties tegen Engeland lieten zien dat hij het in ieder geval nog wel ergens in zich heeft.

Daarnaast is het te hopen dat Kuyt lekker thuis vanaf de bank mag toekijken, damn wat erger ik me scheel aan die gozer.

Arjen in top vorm = kampioen... een schijtteam als bayern won de beker en de schaal en bijna de champions leag enkel door hem ;) Dus laten we daarvoor bidden...

Kuyt mag van mij ook thuis blijven... is zonde om door hem spelers als affelay,elia, (van persie?) op de bank te moeten zetten..
 
WK 2010 draaide echt bijna iedereen top.

Robben maakte Bayern kampioen, sneijder pakte de triple met Inter etc etc.

Nu kwakkelt iedereen een beetje, ben benieuwd naar de oefenwedstrijden :)

Van Persie en Huntelaar gaan wel goed gelukkig :D

Je vergeet alleen dat Robben dat WK niet in goede doen verkeerde wegens een blessure, dat van Persie bijna geen wedstrijd echt goed gepresteerd heeft en er in de verdediging toch wel wat problemen waren die vooral tegen Brazilie in de eerste helft aan het licht kwamen. Sneijder was zeker top in enkele wedstrijden en er waren nog wel wat meer spelers die regelmatig overtuigden maar het komt toch vooral aan op teamspirit en die was tijden het WK 2010 meer dan goed. Met alleen spelers in vorm kom je er in ieder geval niet.
 
Je vergeet alleen dat Robben dat WK niet in goede doen verkeerde wegens een blessure, dat van Persie bijna geen wedstrijd echt goed gepresteerd heeft en er in de verdediging toch wel wat problemen waren die vooral tegen Brazilie in de eerste helft aan het licht kwamen. Sneijder was zeker top in enkele wedstrijden en er waren nog wel wat meer spelers die regelmatig overtuigden maar het komt toch vooral aan op teamspirit en die was tijden het WK 2010 meer dan goed. Met alleen spelers in vorm kom je er in ieder geval niet.

Ja klopt, bedoelde meer in de competities.

Het niveau op het WK 2010 van NL was niet echt hoog, ze hebben eerder geprofiteerd van het dramatische niveau van de rest :D
 
Sneijder alweer falen bij Inter. 0-2 achter. Hij stond er niet eens in trouwens. :roflol:
 
Inter heeft ook gewoon een faal ploeg. Zonde dat Sneijder daar speelt, had hem graag in Engeland gezien. Gaat hopelijk ook wel gebeuren, Sneijder kan het daar niet naar zijn zin hebben.
 
Ik vind Nederland nu toch niet echt topfavoriet . Ik denk Duitsland of Spanje .

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 22:57 ----------

Inter heeft ook gewoon een faal ploeg. Zonde dat Sneijder daar speelt, had hem graag in Engeland gezien. Gaat hopelijk ook wel gebeuren, Sneijder kan het daar niet naar zijn zin hebben.

Bij Real bakte hij er ook al niet veel van .
 
Ik kan het gewoon niet verkroppen om op die moffen te stemmen en ik heb nog een trauma aan de WK-finale overgehouden dus Spanje kan ik ook niet op stemmen (al denk ik niet dat die gaan winnen. Dan wordt het dus gewoon ons Nederland. :)
 
Iedereen zegt nu natuurlijk Duitsland omdat ze Nederland van de mat hebben gespeeld. Imo was Nederland gewoon erg zwak toen en met Robben of zonder Robben maakt echt een wereld van verschil.

Puur op kwaliteit gezien heeft Spanje verreweg de sterkste selectie.


Ja maar de spanjaarden hebben geen fitte spitsen in de EK denk ik.
Villa lange scheenbeen blessure en torres is niet meer wat het was
Dus veel verwacht ik eingelijk niet van Spanje... Maar die middenveld, die is ZIEK!
 
Fernando Llorente
 
Ja maar de spanjaarden hebben geen fitte spitsen in de EK denk ik.
Villa lange scheenbeen blessure en torres is niet meer wat het was
Dus veel verwacht ik eingelijk niet van Spanje... Maar die middenveld, die is ZIEK!

Soldado gaat de man worden en als ze slim zijn nemen ze ook Callejon mee.
 
Soldado idd, een beest. Maakte laatste oefenwedstrijd met spanje een hattrick (als ik het mij goed herinner)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven