XXL Nutrition

EK voetbal 2012

Wie wint het EK?


  • Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Puyol niet op Ek lees ik net op teletekst
 
klote voor ze, maar genoeg meer dan degelijke reserves
 
Pique-Ramos als cv duo is niet mis :o
 
En Arbeloa op rechts? Lijkt me dat die eerder Ramos op rechts houdt? Of Iraola rechts, Ramos centraal en Arbeloa links?
Albiol zit op de bank bij Real of is die geblesseerd?
 
Albiol zit gwn op de bank als ik me niet vergis.
En bij real speelde Ramos dit seizoen een kleine periode centraal en in Spanje waren ze daar lovend over dus ik denk dat Ramos wel centraal komt te staan.
Rechts kan je dan Iraola of Arbeloa zetten, Iralola is wel beter voor de aanvallende impulsen.
 
Nog een maandje :D ik heb er zin an!
 
ik ook, 9 juni nederland denemarken zit ik in denemarken :D
 
Ik heb er ook zin in! Denk dat Duitsland de titel pakt in de finale tegen Nederland..
 
Ik heb er ook zin in! Denk dat Duitsland de titel pakt in de finale tegen Nederland..

mag het niet hopen zeg ! Hoop dat Nederland goed geleerd heeft van die oefenwedstrijd tegen Duitsland.
 
straks is calyptus hier de enige echte voetbalkenner :D
 
Ik denk Belgie.
 
Ik ga voor die Spaghetti vreters !
 
Mooi dat Robben inmiddels weer in bloedvorm verkeerd. Persie en Huntelaar in topvorm. Helaas is dit over de rest niet te zeggen.
Jammer dat v.Marwijk niet experimenteert met de verdediging. Zo zie ik in Kuyt toch een aardige rechtsback ,kan de Jong misschien de defensie versterken waardoor er iig spelers staan die gewoon een bal durven inspelen en hun mannetje kunnen uitschakelen.

2012 :D

Oh dacht dat dit in het algemeen voetbal topic stond.
 
Louis had dit topic bekeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven