MuscleMeat

EK voetbal 2012

Wie wint het EK?


  • Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
llorente van Bilbao is ook geen verkeerde spits.
 
Fernando Llorente

llorente van Bilbao is ook geen verkeerde spits.
33mo311.jpg
 
ja soldado en llorente is ook wel een dodelijke duo voor in... maar ik denk niet dat het bter is dan torres en villa in hun top tijden...
 
Del Bosque moet El Niño lekker thuis houden.
 
Holland natuurlijk!
 
Als heel het Spaanse elftal fit is en in vorm dan hoeven we niet eens te gaan.
 
Llorente wordt de pinchhitter zoals Guïza was en minstens even belangrijk
 
Mooi dat Robben inmiddels weer in bloedvorm verkeerd. Persie en Huntelaar in topvorm. Helaas is dit over de rest niet te zeggen.
Jammer dat v.Marwijk niet experimenteert met de verdediging. Zo zie ik in Kuyt toch een aardige rechtsback ,kan de Jong misschien de defensie versterken waardoor er iig spelers staan die gewoon een bal durven inspelen en hun mannetje kunnen uitschakelen.
 
Mooi dat Robben inmiddels weer in bloedvorm verkeerd. Persie en Huntelaar in topvorm. Helaas is dit over de rest niet te zeggen.
Jammer dat v.Marwijk niet experimenteert met de verdediging. Zo zie ik in Kuyt toch een aardige rechtsback ,kan de Jong misschien de defensie versterken waardoor er iig spelers staan die gewoon een bal durven inspelen en hun mannetje kunnen uitschakelen.

Zegt natuurlijk niet zoveel de vorm van de dag. Van Persie draait niet in NL elftal, Huntelaar kan z'n neus weer eens half kwijtraken, Robben kan zich blesseren bij het struikelen over een grassprietje etc.
 
Ziet iemand Frankrijk nog als kanshebber? Las vanochtend een stuk van Henk Spaan in de krant en heeft toch wel gelijk dat hij schrijft dat ze een fantastisch team hebben dat al sinds september 2010 ongeslagen is en laatst nog van Duitsland heeft gewonnen. Wie weet wordt Benzema de ster van het EK
 
''Grote'' kanshebber niet, wel een outsider waar niemand rekening mee houd en dus ver kan komen.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Apr 2012 om 14:27 ----------

Met wat voor 11 zou je het Nederlands elftal op dit moment laten spelen?? vlnr.
 
Ik zie Italie ook hoog eindigen. Met hun juventusverdediging die erg moeilijk te verslaan is (ongeslagen dit seizoen)
 
Frankrijk blijft altijd een goed team houden, maar de laatste toernooien waren natuurlijk wel erg teleurstellend. Ik denk ook niet dat een Benzema dat team kan trekken zoals Zidane dat kon, wat ze blijkbaar wel nodig hebben.
Maar ben benieuwd.
 
Del Piero voor Italië, Trezeguet voor Frankrijk, Klose voor Duitsland, van Nistelrooy voor NL en Teddy Sheringham voor Engeland :trollface:
 
Frankrijk blijft altijd een goed team houden, maar de laatste toernooien waren natuurlijk wel erg teleurstellend. Ik denk ook niet dat een Benzema dat team kan trekken zoals Zidane dat kon, wat ze blijkbaar wel nodig hebben.
Maar ben benieuwd.

Mwa, denk niet dat ze per se een ultieme vedette nodig hebben. Eenheid en géén idiote coach als Domenech en je bent al een heel eind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven