Fitness Seller

Elke dag trainen - verstandig?

YouriFitness

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
63kg
Goedendag BodyBuilders;

Ik ben een jongen van 16 jaar en doe al een half jaar aan fitness.
Nou komt de zomervakantie eraan en dacht om elke dag te trainen en een andere
spiergroep aan te pakken bijvoorbeeld; maandag biceps en dinsdag borsten.
Of is het verstandiger om maandag bicep - dinsdag cardio - woensdag borsten?

Alvast bedankt!

Ik train elke dag met mijn vriendin haar borsten en ondervind geen problemen

Goedendag BodyBuilders;

Ik ben een jongen van 16 jaar en doe al een half jaar aan fitness.
Nou komt de zomervakantie eraan en dacht om elke dag te trainen en een andere
spiergroep aan te pakken bijvoorbeeld; maandag biceps en dinsdag borsten.
Of is het verstandiger om maandag bicep - dinsdag cardio - woensdag borsten?

Alvast bedankt!
Welke cup heb jij dan?
Je zou beter beginnen eten

Ik train elke dag met mijn vriendin haar borsten en ondervind geen problemen
:roflol:

Kan ik een keer bij je komen trainen ?
smug.png

Waarom één dag specifiek voor biceps? Borst en biceps op één dag is echter prima te combineren. Je biceps zijn namelijk een relatief kleine spiergroep. Begin je trainingen anders met de 'basis'-compounds (squat, bankdrukken, etc.) en eindig met wat meer isolatiegerichte oefeningen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom één dag specifiek voor biceps? Borst en biceps op één dag is echter prima te combineren. Je biceps zijn namelijk een relatief kleine spiergroep. Begin je trainingen anders met de 'basis'-compounds (squat, bankdrukken, etc.) en eindig met wat meer isolatiegerichte oefeningen.

Opzich een goed idee, vandaag een bicep workout gedaan maar je armen zijn best snel moe. Combineren is best handig, maar elke dag andere spiergroepen is goed of MOET er een dag rust tussen elke krachttrainingdag?

Youri, klopt wat betreft het feit armen best snel moe zijn. Enkel biceps trainen zou voor mij geen volwaardige training zijn, haha. Overigens: door die compoundoefeningen eerst uit te voeren, maak je meestal al gebruik van die kleinere spiergroepen, zoals biceps. Wellicht is het volgende topic interessant voor je:
- http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/spier-herstel-vraag-335490/

Wat zijn trouwens je doelen?

• Topic Starter Topic Starter
Youri, klopt wat betreft het feit armen best snel moe zijn. Enkel biceps trainen zou voor mij geen volwaardige training zijn, haha. Overigens: door die compoundoefeningen eerst uit te voeren, maak je meestal al gebruik van die kleinere spiergroepen, zoals biceps. Wellicht is het volgende topic interessant voor je:
- http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/spier-herstel-vraag-335490/

Wat zijn trouwens je doelen?

Mijn doel is mijn hele lichaam kracht erin te pompen. Nu het zomer is en dus zomervakantie ga ik voor de sixpack ->veel brood en avondeten en geen snoep <-

Opzich als ik zo lees bij de andere thread is elke dag sportschool dus niet erg. Wel een andere spiergroep pakken natuurlijk maar dat komt wel goed. Ik doe morgen wel schouder en tricep;)

Terug
Naar boven