MuscleMeat

elleboog problemen

vic mackey

Novice
Waardering
0
een week of 2 heb ik nu last van plotse rechter elleboog pijn bij het strekken,ik heb dan maar even oefeningen gedaan waar ik de pijn niet direct voelde maar pijn bleef,nu train ik al 2 weken enkel links maar elleboog verbetert maar zeer langzaam,enige anderen met deze ervaringen?

ik weet wel dat ik bicep curl altijd los deed maar sinda enige tijd deed ik het met 2 handen met lange baar en misch dat ik daardoor rechts te zwaar belast heb?

ik weet dat dit eigenlijk doktertopic is maar toch,als iemand hier ervaring mee heeft?

oh ja de pijn is plots gekomen,dus niet geleidelijk

precies op je punt van je elleboog? als je bv op tafel leunt ofzo dat het pijn doet?

tendonitis ws, heb ik ook op het moment.

aanhechting van je tricepspees, had ik maand geleden ook, heb het een paar keer per dag gekoeld met ijs (niet meer dan 10 minuten anders bevriest het) na een week was het voor 90% weg, ik voel het nog ietsjes, ben nu weer met gewicht (je blijft toch voorzichtig) aan het opbouwen...

Volgens mij had ik het ook met trainen woensdag, met MP gebeurde het. Er zit soms ook zo'n tinteling in me triceps/elleboog die af en toe terug komt. Woensdag leek er een pijntje in te zitten, nu is het weer weg maar toch is het vreemd. Zal het ook eens koelen.

• Topic Starter Topic Starter
hey bedankt voor de tips.

mijn pijn word heviger in mijn elleboog als ik mijn arm plots strek,en gestrekt een vuist maak

en de pijn begint id elleboog naar boven een stukje van mijn onderarm

mischien herkent iemand dit?

Laatst bewerkt:
is tricepsbeweging...

Terug
Naar boven