XXL Nutrition

Elleboogjes

Brander

Cool Novice
Waardering
0
Hey!
Ben weer aan het trainen... en de spierpijn is heerlijk!

Maar ik merk wel dat mijn ellebogen (bij het volledig strekken) nogal stijf zijn. (meestal een dag of 3)

Niet echt spierpijn, maar meer pijn bij strekken dus.

Kun je daarmee gewoon doortrainen (ja het kan altijd) maarrrr is het ook goed? of zijn er wellicht spiergroepen die je dan kan gaan trainen (afgezien van benen?)

:windup:

Ik heb er ook last van gehad... het is belangrijk dat je je goed opwarmt als je specifiek je armen gaat trainen... gymeigenaar raadde mij als opwarmers 2 lichtere sets met minimaal 15 reps aan.. en dan ook niet zwaar gaan.. anders ie je energie weg voor je feitelijke working sets

Hiekie zei:
Ik heb er ook last van gehad... het is belangrijk dat je je goed opwarmt als je specifiek je armen gaat trainen... gymeigenaar raadde mij als opwarmers 2 lichtere sets met minimaal 15 reps aan.. en dan ook niet zwaar gaan.. anders ie je energie weg voor je feitelijke working sets

idd, eerst opwarmen en niet TE zwaar. Je moet ook niet te hard van stapel lopen de eerste paar keren dat je weer traint na een lange tijd van niet trainen, anders verneuk je je gewrichten en overbelast je je spieren.

spierpijn in triceps?

edit: **** ik moet beter lezen

Wraps dragen en altijd warm gekleed trainen ! Ik train nooit meer zonder een pull of een tshirt met lange mouwen over een t-shirt of haltershirt.

Als ik in enkel een haltertop ga trainen voel ik dat meteen serieus aan men ellebogen, polsen en schouders

Warmte is ESSENTIEEL

warmte essentieel ?

Waarom ? bloedomloop ofzo ?

originele avatar kerel!?

als je last van je ellebogen hebt zou je wat lichte push downs in kunnen voegen, voor een rep of 20, al dan niet met een rope.

• Topic Starter Topic Starter
chunky zei:

Ja, ik had geen tijd om 6000 avatars te controleren op orginaliteit.
Vind je het erg? Ik krijg er wel een broeder gevoel van eigenlijk ;)

bedankt voor je antwoord

Terug
Naar boven