AndroidHealthClinic

Eminem op podium met Busta.

Ze weten wel ff een mooi showtje weg te geven.

Zag het al.
Kippenvelmoment.

lijkt me echt gaaf om een keer bij zo'n optreden te zijn :D erg vet optreden van die lui... :D

cool, mooie show..

maar het is te hopen dat er nog een show van eminem alleen komt.

Ik vind er niks aan.

gaaf karma hiervoor!

super super helmaal het einde met em ik heb genoten

Hij leeft nog!
Hoop dat hij toch nog wel een nieuwe cd uit gaat brengen, en dan van hetzelfde niveau als zijn eerste 2 (bekende) cd's.

goede toevoeging ja, denk dat niemand dat verwacht had.

Guido20 zei:
Hij leeft nog!
Hoop dat hij toch nog wel een nieuwe cd uit gaat brengen, en dan van hetzelfde niveau als zijn eerste 2 (bekende) cd's.
Ik vond de eerste 2 ook het beste. Denk als hij weer eentje gaat uitbrengen dat die ook goed wordt. Ivm dood van Proof etc. Ik mis een beetje die aggressie in zijn stem in de laatste nummers. In dat stukje wat hij rap in dat optreden hoor je dat wel weer :D. Krijg ik kippenvel van.

Marijn zei:
Ik vond de eerste 2 ook het beste. Denk als hij weer eentje gaat uitbrengen dat die ook goed wordt. Ivm dood van Proof etc. Ik mis een beetje die aggressie in zijn stem in de laatste nummers. In dat stukje wat hij rap in dat optreden hoor je dat wel weer :D. Krijg ik kippenvel van.

hij is gewoon the-shit ;)

liefhebber van rap maar sorry dit was een rommelig zooitje

Marijn zei:

Precies, hij was volgens mij minder gedreven ofzo om een top cd te maken. Ik vond het een beetje snel in elkaar gedraaide flut nummers. Maarja, hopen op een nieuwe dan maar.

Marijn zei:

Je hebt gelijk, hij mist de agressie in zn nummers. Het nummer "the way I am" vind ik ook zijn beste nummer, heerlijk die agressie in dat nummer, je kan echt horen dat hij zijn hart en ziel in dat nummer heeft gestopt.

Terug
Naar boven