MuscleMeat

Emotionele / Sentimentele / Melodieuze / Rustgevende Muziek

• Topic Starter Topic Starter
Die van William Fitzsimmons vooral.. Dit is nog eens muziek, geweldig. Gelijk alle downloads aangezet, ben erg benieuwd!

Cool, ben benieuwd wat je er van vindt. Deel 1 en 2 hebben hier en daar nog wat cheesy powermetal balleds. Als je dat niet digged, gewoon ff door skippen.

Baas, ik chill hem dagelijks in de tram/trein op je heerlijke collectie! Thanks!

Enya met van die lord of the rings muziek is wel chill xd

ik heb dit topic niet eerder gezien volgens mij, staan echt huge knallers tussen! Thanks @OP.

aight, Sia heb ik live gezien in Tivoli. zelden een zangeres mee gemaakt die live zo intens goed zingt. was echt hard.

Cool man, zou haar graag eens live zien! Lowlands heeft dit jaar tot nu toe ook al wat leuke emo in de prgrammerong staan, oa:

- Feist
- The Black Keys
- Ben Howard
- The XX
- Miike Snow (niet echt emo maar zeker chillput)

Allemaal btw te vinden op de chillsongs :)

Cool man, zou haar graag eens live zien! Lowlands heeft dit jaar tot nu toe ook al wat leuke emo in de prgrammerong staan, oa:

- Feist
- The Black Keys
- Ben Howard
- The XX
- Miike Snow (niet echt emo maar zeker chillput)

Allemaal btw te vinden op de chillsongs :)

vind The Black Keys eigenlijk ook verre van emo, daar ga ik overigens heen in December, shit gon b gud.

de overige 4 heb ik niet zo heel veel mee, Feist dank ik alleen voor het schrijven 'limit to you love' zodat James Blake hem geniaal kon coveren :D

vind The Black Keys eigenlijk ook verre van emo, daar ga ik overigens heen in December, shit gon b gud.

de overige 4 heb ik niet zo heel veel mee, Feist dank ik alleen voor het schrijven 'limit to you love' zodat James Blake hem geniaal kon coveren :D

Ik vind My Moon My Man ook echt wel een briljant nummertje!

http://www.youtube.com/watch?v=ltYq-jalYm0&ob=av2e

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 21:43 ----------

Dikke shit man!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven