- Waardering
- 71.323
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt slecht uit in wedstrijd prep
zaterdag wedstrijd en sukkel nogal met bicep ontsteking en aanhechting lat/schouder
nu een weekje rust+ontstekingsremmers. Dan wedstrijd en dan wss wel een attempt. Maar verwacht er niet veel van gezien ik al weer een hele tijd geen volume zal gedaan hebben.Als het een troost kan zijn: je eindigt sowieso niet onderaan.. want daar sta ik.. met de volle 20 dotsKomt slecht uit in wedstrijd prepzaterdag wedstrijd en sukkel nogal met bicep ontsteking en aanhechting lat/schouder
nu een weekje rust+ontstekingsremmers. Dan wedstrijd en dan wss wel een attempt. Maar verwacht er niet veel van gezien ik al weer een hele tijd geen volume zal gedaan hebben.

Er wordt wel flink gerommeld achter je.Poging 2
Gewicht 105kg 1 x 20kg 2 x 10kg en 1 x 2.5kg elke kant
Bw 73.9kg
Dots 76.05
Allemaal in harmonie hoor. Zij een setje, dan ik weer een setje. Was wel een machien
Dat beloofd weer hier 😅
Niet meer na mn poging van 140 kg.
Hangt van persoon tot persoon af denk ik. Velen zeggen hier van wek. Maar voor mij nietIs deze oefening makkelijker dan de normale bench press of maakt dit niet veel uit
voor mij idd ook niet. dit is altijd mijn sticky point... en vanaf dat punt een dead stop hebben is gewoon echt kut hahaHangt van persoon tot persoon af denk ik. Velen zeggen hier van wek. Maar voor mij niet
Sterk man. Pfffff. 💪