Fitness Seller

Emporium 2008: The American Dream!

Ik ben er natuurlijk ook bij :D

En als ik je tegen kom Jonko loop ik straal langs je heen :P

wat voor weer wordt er verwacht? geen zin in ZWemporium :(

Ik ben dr ook bij met mijn schatje en nog 4 vrienden van de sportschool (niet van dit forum)

Dus als je een groep losgeslagen half lamme gasten van 100 kilo ziet lopen met 1 meisje hoef je niet bang te zijn, dat zijn wij maar!

Mm warm bewolkt en vochtig... niet echt ideel weer denk ik. Maja hopen dat de zon er lekker doorheen komt ff!!

*edit pffff het wordt met de dag beroerder met de voorspellingen, gister was het 40% kans op regen en nu al 60% :eek:

Ik ga afhaken, ben de dag erop 1 jaar getrouwd....moet ik wel kunnen nken :(

Als ik feest dan feest ik ook en ga ik niet als een superdude met een biertje langs de kant staan...en dus ja...dan kan ik niet meer nken de volgende dag. En de vraag is of ik daar dan ook zin in heb.

Keb er zin innnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!1

hoop dat het morgen beter weer is dan vandaag :o

Lekker als een stel varkens door de modder rollen:D

[... JONKO AFKRAAK MEUK ...]

Ik lach morgen als ik de deur op een kier zet, en dan een mix hoor van beukende muziek en onweer en regen;)

Ach ik ben niet van suiker en ik voel me vaker 1 met de natuurlijke elementen dus dat overleef ik wel :) Mijn enige angst is dat ik moet gaan kakken op een dixie :roflol:

Hehe staan er genoeg, dus je mag wel uitkiezen. DIe luxe is er thuis vaak niet:D

Was weer een erg gezellig/leuk feestje, zekers geslaagd. Gezien de voorspellingen viel het gelukkig mee met het weer!

Terug
Naar boven