Fitness Seller

Emporium 2008: The American Dream!

Het was inderdaad mooi totdat het half 11 werd! Toen kwam het met bakken uit de hemel :(

En toen werd het zwemporium

Zo, weer wakker :D

Bikerbabe en ik zijn rond 3 uur naar Emporium vertrokken samen met een paar anderen. Bij binnenkomst eerst de "muntjes" gekocht, lekker prijzig, as always. En het weer viel ons erg mee, nog niet echt zon. Maar niet koud iig. Perfecte temperatuur hiervoor imo, want in die tenten was het nog goed te houden. Later zelfs heel even de zon gezien, toen we bij the white house stonden. Ik geloof dat Don Diablo toen aan et draaien was. Lekkere muziek en goede muziek. De bier ging er goed in, en het mensenkijken was leuk :D. Toch aardig wat buffe gasten gezien ook, zeker wat wedstrijdmensen. En erg mooie dames, 1 in string zelfs, weer een ander in een tijgerpakkie :meal:
Om een uur of 9 zijn we naar de achterste tent gegaan, met de wat hardere muziek. Vond het publiek alleen wat minder. De ene na de andere persoon met ogen als mistlampen en kaken als typmachines liep langs. Behoorlijk wat mensen die een beetje te aggressief liepen te doen. Beetje jammer met zo'n feest. Der is ook genoeg op de vuist gegaan hoorde ik later van iemand van de beveiliging. Mn dame en ik zijn dus maar weer de andere kant op gegaan ff [zij had nog net geen ruzie daar]. Ik haat ruzie en zie het dus ook liever niet gebeuren. Het is een feest, geen k1 toernooi ^^. Cocktailtje op, ik een mojito, en bb een coïtus op et strand. Waren nog best goed te drinken, had slechter verwacht. Het eten was natuurlijk veel te duur, 5 euro voor een hamburger, 10 euro voor wat nasi.... Toch maar wat gegeten ^^. We hebben Cynthia en Masters nog gezien, ff mee staan praten. Was leuk ze weer te zien. En Marscha Tieken ook nog een paar keer gezien, mooie dame hoor.
Ook nog iets grappigs gezien, onze eigen superdudes, meneertje marvin, en zn gay mattie. Wou hun op de foto zetten, maar ze hadden et door, en waren met blue steel ons weg aan et staren. Heb er nog spijt van dat ik niet met ze op de foto ben gegaan.. :(.
Wel een andere pic kunnen maken:

10cw3o8.jpg

enjoy! :thumb:

Later toch weer naar de achterste tent gegaan, wou angerfist wel horen. Sfeertje was er niet beter op geworden helaas. 2 keer achter mekaar vroegen mensen of ik misschien nog wat snoepjes overhad, ik zei ze dat ik net mn laatste rolo op had gegeten. De groep waar we mee waren helaas niet meer kunnen vinden, we zijn ook buiten gebleven. Het begon ondertussen een beetje te stippelen, en steeds harder. Het onweer bleef ook maar doorgaan, dat vond ik dan wel weer mooi. Na een tijdje begon het te stortregenen, gelukkig stonden we onder een boom, gezellig met al die typmachines en mistlampen. De boom was na een tijdje kapot, want we werden nat. Gelukkig kregen we een poncho van iemand die ik kende daar. Helaas waren we al goed nat en plakte de poncho flink. Toen hebben we maar besloten de scene te verlaten en naar de pendelbus te wandelen. Eenmaal aangekomen op het station zijn we naar huis gefietst. Wat overigens niet echt een leuke rit was met een poncho op, de regen die ons teisterde, en de banden die een beetje leeg waren. Elke bocht voelde als een sliding, elke rand voelde alsof de band dubbel zou gaan slaan. Eenmaal thuisgekomen hebben we een lekker warme douche gepakt en nog ff filmpje gekeken. Waarbij ik in slaap ben gevallen en mijn schatje der rust heb verstoort met mijn gesnurk.

fin

hehe was leuk feestje, zonde alleen dat het eten zo duur was en dat je weer van die mensen had in die achterste tent die hele tijd moesten kunnen duwen, sfeer was er echt heel anders
op weg naar toe liep ik tegen iemand aan, ik verroer niet, hij draait bijna rond zen as en hij zegt heel vriendelijk sorry. in die tent echter zo'n kind met sterken me aant duwen, geef ff por terug en dan maar jonko op mijn plaats laten staan want meisje begon maar vies te kijken, beetje later dus naar buiten, coïtus on the beach :) nog ff angerfist staan luisteren, koude douche gekregen ondertussen en ben ook niet zo blij met onweer dus redelijk happy dat jonko voorstelde naar huis te gaan, op de bus nog wat mickey mouse gezien :D en dan achterop de fiets naar huis, warme douche genomen en dan nog filmpje gezien, begeleid van het ritmische gesnurk van men schatje :)

Ieder feest waar je een hardstyle en/of hardcore tent hebt hangt een k*tsfeer (iig zeker in die tenten). Die muziek is vet om te horen, maar de hele kudde tokkies die er op af komt maakt het gewoon een afknapper.

Ik heb inderdaad aardig wat vechtpartijtjes. Vooral bij Stars & Strips. Wat mij wel opviel was dat er alleen maar buffels aan het vechten waren. Waar zal dit toch door komen :rolleyes:

Tevens is er aan mij ook wel een keer of 6 gevraagd of ik nog pillen had :( Voor de rest wel vermaakt. Maar dit was mijn 1e en laaste keer emporium. Mijn volgende feestje word decibel.

btw, hoorde in het begin iemand jonko roepen, iemand hier? :p

Ik niet. Als ik je had gezien was ik wel even na je toegekomen.

Vond de muziek zwaar k*t, Donkey Rollers was goed en Showtek ook wel... Voor de rest vond ik whitehouse etc echt superlaffe house draaien... Junkie XL was gewoon slecht.

Maar wel een supervette dag gehad.

Vond de muziek zwaar k*t, Donkey Rollers was goed en Showtek ook wel... Voor de rest vond ik whitehouse etc echt superlaffe house draaien... Junkie XL was gewoon slecht.

Maar wel een supervette dag gehad.

wtf, heb je niet eens gespot :eek:

rawplayer ook niet, mja, weet niet eens hoe ie eruit ziet. Zelfde met RickN ^^

De kansen zijn nihil om zo maar ff iemand te spotten.

Heb al zin in decibel :p

Ik vond het wel een mooi feestje! :) Heb me zeker wel vermaakt, regen of niet! Vond de sfeer vorig jaar een stuk beter, maar ik ga volgend jaar zeker weer! :)

Vind het trouwens wel meevallen met de klote sfeer op hardcore, hardstyle feestjes, maargoed je hebt er altijd van die ruziezoekers bij, maar dat is niet alleen op dit soort feestjes...

Ga sowieso naar Dominator, Decibel en Q-Base ... Zou eigenlijk ook naar Defqon gaan, maar ze hebben van ticketonline mn kaarten geannuleerd en de betaling terug gestort? Echt duidelijke reden hadden ze daar niet voor, waarschijnlijk was het geld niet binnen een uur binnen? :S Volgens mij hebben ze het via een Ideal betaling meteen...Maargoed dan maar geen Defqon dit jaar...

Weet je wie ik nog wel heb gespot. Anna van dames in de dop. programma heeft btw weinig geholpen ;)

Hehehe ik heb ook een paar superdudes zien lopen naaaaaaaaaaa, wou nog foto's maken maar ze hadden blijkbaar te weinig indruk gemaakt op me want ik heb er de hele dag verder niet meer aan gedacht.

Feestje was heerlijk iig. We ziujn begonnen aan de "rustige" kant bij the white house enzo maar dat was mij een beetje te zacht en rustig. Vanaf een uur of 5 naar de hardstyle en hardcore gegaan en daar ook niet meer weg geweest!

Helemaal geen ruzies of agressievelingen gezien overigens. Tis blijkbaar maar waar je op let ofzo. Ik heb alleen maar blije mensen gezien die uit hun dak gingen!

Zal er zo nogw el een fototje opzetten (zijn een beetje wazig geworden allemaal maar dat kan ook aan mijn gemoedstoestand gelegen hebben)

Zeker een aanrdadertje voor volgend jaar.

Volgende feesie GROUND ZERO!!!!! :banana:

*edit: foto's

HIer nog redelijk nuchter

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Einde van de avond :P :$

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben trowuens die linker. Was wel wat afgevallen :eek:

Wie heeft trouwens die blonde chick gezien die over de grond kroop aan een soort van hondeketting met alleen ene stringetje en een bhtje aan

die zag er niet verkeerd uit:p

en dr baasje ook niet!

heb inderdaad ergens koppeltje zien lopen met vrouwtje aan de ketting maar denk dat die wel meer kledij aanhad :scratch:

Terug
Naar boven