XXL Nutrition

Emporium 2008: The American Dream!

neej hoor, die vriend van me voelde nog aan dr billen.... toen werd dr baasje wel boos:P

haha ze waren ook foto's ana het nemen toen dus misschien had ze net alles uitgetrokken

hahaha kan ik wel begrijpen dat hij daar niet happy mee is, zou ik zelf ook niet zijn en Jonko zeker niet :roflol:

hahaha kan ik wel begrijpen dat hij daar niet happy mee is, zou ik zelf ook niet zijn en Jonko zeker niet :roflol:

achja, wij hebben alleen de eerste 2 uur zo gelopen, jij aan de ketting. vond de hongerige ogen van anderen teveel worden.....

eerste die aan jouw kont komt had bij the statue of liberty gelegen.

Zo, weer wakker :D

Bikerbabe en ik zijn rond 3 uur naar Emporium vertrokken samen met een paar anderen. Bij binnenkomst eerst de "muntjes" gekocht, lekker prijzig, as always. En het weer viel ons erg mee, nog niet echt zon. Maar niet koud iig. Perfecte temperatuur hiervoor imo, want in die tenten was het nog goed te houden. Later zelfs heel even de zon gezien, toen we bij the white house stonden. Ik geloof dat Don Diablo toen aan et draaien was. Lekkere muziek en goede muziek. De bier ging er goed in, en het mensenkijken was leuk :D. Toch aardig wat buffe gasten gezien ook, zeker wat wedstrijdmensen. En erg mooie dames, 1 in string zelfs, weer een ander in een tijgerpakkie :meal:
Om een uur of 9 zijn we naar de achterste tent gegaan, met de wat hardere muziek. Vond het publiek alleen wat minder. De ene na de andere persoon met ogen als mistlampen en kaken als typmachines liep langs. Behoorlijk wat mensen die een beetje te aggressief liepen te doen. Beetje jammer met zo'n feest. Der is ook genoeg op de vuist gegaan hoorde ik later van iemand van de beveiliging. Mn dame en ik zijn dus maar weer de andere kant op gegaan ff [zij had nog net geen ruzie daar]. Ik haat ruzie en zie het dus ook liever niet gebeuren. Het is een feest, geen k1 toernooi ^^. Cocktailtje op, ik een mojito, en bb een coïtus op et strand. Waren nog best goed te drinken, had slechter verwacht. Het eten was natuurlijk veel te duur, 5 euro voor een hamburger, 10 euro voor wat nasi.... Toch maar wat gegeten ^^. We hebben Cynthia en Masters nog gezien, ff mee staan praten. Was leuk ze weer te zien. En Marscha Tieken ook nog een paar keer gezien, mooie dame hoor.
Ook nog iets grappigs gezien, onze eigen superdudes, meneertje marvin, en zn gay mattie. Wou hun op de foto zetten, maar ze hadden et door, en waren met blue steel ons weg aan et staren. Heb er nog spijt van dat ik niet met ze op de foto ben gegaan.. :(.
Wel een andere pic kunnen maken:

enjoy! :thumb:

Later toch weer naar de achterste tent gegaan, wou angerfist wel horen. Sfeertje was er niet beter op geworden helaas. 2 keer achter mekaar vroegen mensen of ik misschien nog wat snoepjes overhad, ik zei ze dat ik net mn laatste rolo op had gegeten. De groep waar we mee waren helaas niet meer kunnen vinden, we zijn ook buiten gebleven. Het begon ondertussen een beetje te stippelen, en steeds harder. Het onweer bleef ook maar doorgaan, dat vond ik dan wel weer mooi. Na een tijdje begon het te stortregenen, gelukkig stonden we onder een boom, gezellig met al die typmachines en mistlampen. De boom was na een tijdje kapot, want we werden nat. Gelukkig kregen we een poncho van iemand die ik kende daar. Helaas waren we al goed nat en plakte de poncho flink. Toen hebben we maar besloten de scene te verlaten en naar de pendelbus te wandelen. Eenmaal aangekomen op het station zijn we naar huis gefietst. Wat overigens niet echt een leuke rit was met een poncho op, de regen die ons teisterde, en de banden die een beetje leeg waren. Elke bocht voelde als een sliding, elke rand voelde alsof de band dubbel zou gaan slaan. Eenmaal thuisgekomen hebben we een lekker warme douche gepakt en nog ff filmpje gekeken. Waarbij ik in slaap ben gevallen en mijn schatje der rust heb verstoort met mijn gesnurk.

fin

Hehe was leuk je weer ff te zien. Lang niet meer geweest hier. Beetje druk he.

doe eens 1 met minder kleren ;)

Hoorde idd dat er een meeting is. Zal is ff kijken, laat het morgen wel ff weten. Zal wel weer gezellig zijn. Is natuurlijk alweer een jaar terug. Ries komt ook toch???

tuurlijk komt die dikke, maak nu dat je snel snel Jacky aanspreekt en op die meet erbij bent :p

Weet je wie ik nog wel heb gespot. Anna van dames in de dop. programma heeft btw weinig geholpen ;)

Die is bijna bij elk hardstyle/hardcore festival... En idd dat programma heeft niet geholpen. Constant ruzie aan het maken met iedereen en ze kleed zich ook niet als een dame! :D

ze was wel druk met de poeder :D

Terug
Naar boven