AndroidHealthClinic

Nieuws En daar gaat weer een speerpunt, ontwikkelingshulp blijft op peil in nieuw kabinet

• Topic Starter Topic Starter
Waarom hebben Balkenende en co het Kwartje van Kok dan niet teruggedraaid? Overigens was dat Kwartje van Kok net zo een CDA-maatregel, regering werd toen gevormd door PvdA en CDA. Het CDA was toen zelfs iets groter, daarom was het ook een kabinet Lubbers.

Ik wil je de beroemdste leugen en grootste naaistreek van links wel even geven: Kwartje van Kok.
En kom alsjeblieft niet met allemaal hypotheses dat t inmiddels direct of indirect is teruggegeven aan de bevloking, bespaar me :rolleyes:
O ja, idd geen voornemen van de PVDA geweest voor de verkiezingen, ze hebben het toen gewoon even bepaald dat het er moest komen toen ze al bezig met regeren waren. Waarom ook moeilijk doen als t makkelijk kan :rolleyes:

Dus dat is je antwoord op mijn verzoek voorbeelden te geven, een voorbeeld uit 1991?

Het valt me wel op dat er geen kritisch noot geplaatst wordt door de PVV kiezers. Nu is het ineens heel logisch dat er consessies gedaan worden op speerpunten van het verkiezingsprogramma van de PVV.
Hoeveel moet de PVV nog inleveren voordat het electoraat in beweging komt?

Ben ik wel met je eens Peoples, je ziet uit de PVV kamp of achterban (met uitzondering van Brinkman) nooit iemand bepaalde kritische kanttekeningen maken over het wel en wee binnen en rondom de PVV, iets wat heel gezond is. Dat structurele gebrek aan dat soort gezonde geluiden is op zich al een teken aan de wand.

Typisch moderne christendemocraten, de linkervleugel overheerst. Waarom slikt PVV dit idd zo makkelijk?

Typisch moderne christendemocraten, de linkervleugel overheerst. Waarom slikt PVV dit idd zo makkelijk?

Ik denk dat de PVV allang blij is dat ze in deze positie zitten, want zeg nou zelf, in een beter schuitje kunnen ze niet zitten. En waarom is niet bezuinigen op ontwikkelingshulp nou weer omdat de linkervleugel overheerst..? Ik snap nooit dat rechtse mensen per se niets met ontwikkelingshulp hebben. Maar laten we dit maar niet uitmonden in (weer) een discussie over het nut van ontwikkelingshulp.:o

Ik denk dat de PVV allang blij is dat ze in deze positie zitten, want zeg nou zelf, in een beter schuitje kunnen ze niet zitten. En waarom is niet bezuinigen op ontwikkelingshulp nou weer omdat de linkervleugel overheerst..? Ik snap nooit dat rechtse mensen per se niets met ontwikkelingshulp hebben. Maar laten we dit maar niet uitmonden in (weer) een discussie over het nut van ontwikkelingshulp.:o
Ik ben niet tegen ontwikkelingshulp omdat ik rechts ben (centrum-rechts) maar omdat het (zoals het nu gedaan wordt) geen **** uithaalt en pure geldverkwisting is.

Idd wil de PVV veel toegeven om toch maar mee te mogen spelen, maar het moet ook niet te gek worden, je wil als politicus toch tenminste 30% van je programma erdoor krijgen vermoed ik.

Er moet en er zal geregeerd worden met de afhankelijkfeitsfacor PVV. Ze voelen zich nu zo belangrijk dat nu kosten noch moeite gespaard worden om te zorgen dat deze formatie uitdraait op een kabinet.
Nu zien we vaker dit soort rare bewegingen binnen partijen maar je ziet dat de oude garde het dus nog steeds voor het zeggen heeft.
De PVV en hun "breekpunten" :roflol:

Maar wel de stuffi afschaffen voor degenen die later TOCH al de grooste lasten zullen move in incasseren van de vergrijzing en de crisis, maar wel mooi geld doorsluizen naar corrupte 3e wereldlanden?

**** you mother****ers, zorg er dan iig voor dat het schoolgeld hoogstens een paar honderd eurie kost ipv de 2000 waar we nu naar toe bewegen, met optionele zeer voordelige leningen voor degenen die buitenhuis wonen en niet kunenn rondkomen

**** de regering, ze doen toch alleen maar waar Hun geheime agenda zin in heeft
en nu ik hier toch ben fu** klaaswitz ook

Ontwikkelingshulp. :roflol: Daarnaast natuurlijk een ****ing fail van de PVV en de VVD, maar had iemand anders verwacht? Politiek. :roflol:

Ik ben niet tegen ontwikkelingshulp omdat ik rechts ben (centrum-rechts) maar omdat het (zoals het nu gedaan wordt) geen **** uithaalt en pure geldverkwisting is.

Idd wil de PVV veel toegeven om toch maar mee te mogen spelen, maar het moet ook niet te gek worden, je wil als politicus toch tenminste 30% van je programma erdoor krijgen vermoed ik.

De PVV boeit de economies niet, je zult ze daar ook heel weinig tegenstand zien bieden. De moslims zijn belangrijk voor hun, zolang ze daar in mee kunnen praten en beslisingen omtrent de moslim kunnen beinvloeden zijn ze blij

Bedankt voor deze sterke bijdrage, "Mjita".

Maar wel de stuffi afschaffen voor degenen die later TOCH al de grooste lasten zullen move in incasseren van de vergrijzing en de crisis, maar wel mooi geld doorsluizen naar corrupte 3e wereldlanden?

**** you mother****ers, zorg er dan iig voor dat het schoolgeld hoogstens een paar honderd eurie kost ipv de 2000 waar we nu naar toe bewegen, met optionele zeer voordelige leningen voor degenen die buitenhuis wonen en niet kunenn rondkomen

**** de regering, ze doen toch alleen maar waar Hun geheime agenda zin in heeft
en nu ik hier toch ben fu** klaaswitz ook

Neem alle verkiezingsprogramma's nog eens door "mjita" en als je dat gedaan hebt is een cursusje taalvaardigheid ook niet misplaatst dunkt mij. Zodat je hier een volwaardig samenhangend stukje tekst kan neertypen. Een goed te volgen stuk waarvan de feitenkennis afspat. Misschien, heel misschien dat mensen dan de moeite nemen om inhoudelijk te reageren op jouw mening.

Neem alle verkiezingsprogramma's nog eens door "mjita" en als je dat gedaan hebt is een cursusje taalvaardigheid ook niet misplaatst dunkt mij. Zodat je hier een volwaardig samenhangend stukje tekst kan neertypen. Een goed te volgen stuk waarvan de feitenkennis afspat. Misschien, heel misschien dat mensen dan de moeite nemen om inhoudelijk te reageren op jouw mening.

Er is al een internetvader die het ook een stuk humorvoller dan jou brengt.
Het gebrek aan aandacht spat eraf, maar je bent wel een volhoudertje!

Misschien wil Klaaswitz nogmaals toelichten waarom mensen de discussie met jou uit de weg gaan.

:roflol:
Epic selfownage rof lollertje.

Terug
Naar boven