- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het moet niet gekker worden, we zitten midden in de crisis! De Nederlandse arbeider heeft het al zwaar genoeg zonder dat er honderden miljoenen over de balk wordt gesmeten! Dat geld verdienen wij Nederlanders veel meer dan een stel Afrikanen en Aziaten die het met minder dan 1dollar per dag moeten doen. 0,7%, daar kunnen we zoveel mee doen voor Nederland, maar wat wij doen is gewoon weggegooid geld.
En er zijn dus echt mensen het hier mee eens.
Mensen die ons land opgebouwd hebben zijn al enkele honderden jaren dood hoor HardcoreNL.
Ach houd je klep toch, je kan wel zo pies pas poes biggie gaan praten maar ik zeg wel gewoon direct waar het op staat zonder eromheen te lullenNeem alle verkiezingsprogramma's nog eens door "mjita" en als je dat gedaan hebt is een cursusje taalvaardigheid ook niet misplaatst dunkt mij. Zodat je hier een volwaardig samenhangend stukje tekst kan neertypen. Een goed te volgen stuk waarvan de feitenkennis afspat. Misschien, heel misschien dat mensen dan de moeite nemen om inhoudelijk te reageren op jouw mening.
Dit dus, simpeler kan nietJe kan wel makkelijk praten in getallen van 0,7%, feit is dat we 18 miljard moeten besparen en er ruim 6 miljard naar het buitenland gaat
Ach houd je klep toch, je kan wel zo pies pas poes biggie gaan praten maar ik zeg wel gewoon direct waar het op staat zonder eromheen te lullen
Dit dus, simpeler kan niet
Ik heb echt medelijden met de mensen die verplicht zijn om in jouw buurt te vertoeven, de vrijwilligers ook en daarmee bedoel ik dus de vrijwilligers die je de gehandicaptenzorg geeft
Ik heb echt medelijden met de mensen die verplicht zijn om in jouw buurt te ''vertoeven'', de vrijwilligers ook en daarmee bedoel ik dus de vrijwilliger die je de gehandicaptenzorg geeft
Ik heb echt medelijden met de mensen die verplicht zijn om in jouw buurt te ''vertoeven'', de vrijwilligers ook en daarmee bedoel ik dus de vrijwilliger die je de gehandicaptenzorg geeft
Ok, "Mjita", mijn sympathie gaat vooral uit naar je "moeder".
In dat geval moet er meer geld naar onderhoud van begraafplaatsen van onze voorouders, de extra kost daarvan betalen we met een belastingverhoging voor moslims die daar nog in vrede willen rusten.Mensen die ons land opgebouwd hebben zijn al enkele honderden jaren dood hoor HardcoreNL.
Je kan wel makkelijk praten in getallen van 0,7%, feit is dat we 18 miljard moeten besparen en er ruim 6 miljard naar het buitenland gaat. En is er eigenlijk iemand die enig idee heeft of dit op de lange termijn enig nut heeft? En dan bedoel ik niet 'als van elke 100 euro die we er heen sturen 1 euro er voor zorgt dat een kind een week te eten heeft dan is dat toch voldoende'.
Ik weet het niet, maar ik denk dat je meer gehoord zal krijgen als je een commissie start en een onderzoek opstelt ipv een post maakt op dbb.
Ik weet het niet, maar ik denk dat je meer gehoord zal krijgen als je een commissie start en een onderzoek opstelt ipv een post maakt op dbb.

Gijzeling van de democratie, precies zoals Klaaswitz dat graag zietJa als je het niet meer weet kan je het altijd proberen weg te lachen en een rofl of dergelijke erachter gooie om het af te maken.
Goed, ontopic.
Ik vind het belachelijk dat er zoveel naar ontwikkelingshulp gaat als we niet weten hoe effectief het is en er maar geld in blijven gooien, terwijl we zelf te korten hebben.
En ik meen begrepen te hebben dat de Nederlandse burger het liefst op ontwikkelingshulp zou bezuinigen, staat me iets van bij.
Het stond in ieder geval vrij hoog op het lijstje van bezuinigingen.
De politiek zal wel eens naar de burger luisteren...
We zijn slechts stemvee voor hun om hun eigen idealen te realiseren.
Gijzeling van de democratie, precies zoals Klaaswitz dat graag ziet